Kouluun mukaan rätti ja desinfiointiainetta
Wilmassa tuli viesti rehtorilta. Mukaan kouluun pitää ottaa kangasliina ja desinfiointiainetta. Oma paikka pitää sitten desinfioida aina tunnin jälkeen kun siirtyy toiseen luokkaan/kotiin.
Oikesti kangasliina?! Jotain pöpöistä liinaa pitää sitten raijata koko päivä mukana. Miksi käsipaperi tms. ei käy.
Kommentit (9)
Rehtorille terveiset, että liinalla iirtyvät pöpöt paikasta toiseen. Pyyhkii kertakäyttöisellä paperikäsipyyhkeellä ja heittää sen sitten suljettavaan poltettavien jätteiden pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja ei ole siivooja
Eikä oppilas.
Toisekseen jokainen pesee sen pulpettinsa tunnin alussa, niin voi luottaa että se on pyyhitty :)
Oikeesti, koulu hankkikoon siivousvälineensä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja ei ole siivooja
Eikä oppilas.
Toisekseen jokainen pesee sen pulpettinsa tunnin alussa, niin voi luottaa että se on pyyhitty :)
Oikeesti, koulu hankkikoon siivousvälineensä itse.
En tosiaan luottaisi toisten koululaisten pyyhkimisiin.
Kiva että likaa levitetään pulpetista toiseen.
Sehän ei tartu pinnoilta kovin hyvin edes, vaan ilmasta. Pitäisi olla maskit kaikilla, tuo pyyhkiminen on ihan älytön tapa torjua tartuntoja.
Ei opettaja ehdi niitä pulppetteja tuntien välissä pestä, kun sen pitää vahtia niitä lapsia, jotka ovat ulkona. Ei niitä voi jättää vahtimatta ja nyt kun yhteiset välkät ei onnistu, niin aina kunkin open pitää vahtia, ei ole mitään yhteistä välkkävalvontaa, jolloin muut voisivat pitää tauon. Itse vahdit koko päivän. Siinä ei muuten vessaankaan ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei tartu pinnoilta kovin hyvin edes, vaan ilmasta. Pitäisi olla maskit kaikilla, tuo pyyhkiminen on ihan älytön tapa torjua tartuntoja.
Suomessa on noin puoli miljoonaa peruskoululaista. Jos kouluihin tulisi maskipakko, loppuisi lasten kokoa olevat maskit alta aikayksikön. Toki moni teini-ikäinen voi käyttää jo aikuisten maskia, mutta silti.
Mikä kaupunki ja koulu ohjeistaa näin?
Opettaja putsaa pöydät tunnin jälkeen,jotta ne ovat oikeasti kunnolla puhtaita, jokaisessa koulussa löytyy ammattilaisten siivousvälineet!!! Rehtorille viestiä!!!