Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miski naisille ei kelpaa epäsosiaaliset, mutta kiltit "nörttityypit"?

Vierailija
16.07.2013 |

Tiedän monta tällaista ja yhdelläkään ei ole naisystävää. Onko se syy epäsosiaalisuus vai tuo..noh...kieltämättä epäviehättävä ulkonäkö(moni hintelä, kalpea, olemukseltaan epäskarppi, rillipää)?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:01"]

Ehkä tätä pitää ajatella toisinpäin: Miespuolisten nörttien puolisoiksi valikoituu sellaisia naisia, jotka arvostavat puolisossaan enemmän muuta kuin sosiaalisen kilvoittelun taitoja. Kilvoitteluhan ei lopu suhteen muodostumiseen vaan jo saavutettu asema on säilytettävä ja siihen panostettava, jos puoliso tätä tärkeänä pitää.

[/quote]

Tämä on muuten totta. Tosi monet meistä nörteistä pariutuu kaveruuden kautta, esim. työkaveruuden tai harrastuskaveruuden, eikä sellaisilla perinteisillä kuvioilla jossa tarkoituksellisesti isketään naista. Meidänkin suhde alkoi työkaveruudesta, eteni ensin siihen että peliharrastajina käytiin toistemme kotona pelaamassa ja puhumassa tekniikasta, jossain vaiheessa alkoholin myötävaikutuksella päädyttiin sänkyyn ja tajuttiin että taidetaan tässä haluta muutakin kuin pelikaveria ;-)

[/quote]

Tästä juontuu mieleeni kysyä, että mitä eri kirjoittajat tässäkin ketjussa mahtavat nörtillä tarkoittaa. Itselleni ei ap kysymyksestä tullut mieleen ainakaan tietotekniikan ammattilaisuus tai harrastaminen nörtin määritelmänä, vaan pikemminkin jonkinlainen nössöyden, ujouden ja ei-niin-puolensavetävän ulkonäön yhdistelmä.

Kaikki it-alan ihmiset tai peliharrastajat eivät ole "nörttejä" vaikka ovatkin ehkä nörttejä sitten taas jossakin toisessa määritelmässä.

Vierailija
62/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:00"]

Kiva mutta epäsosiaalinen nörttityyppi -- miksi ihmeessä mun pitäisi ottaa sellainen mies??

Nörttityyppi menee, juu, jos on sivistynyt ja fiksu. Kiva menee aina, jos muuten kemiat sopii yhteen. Epäsosiaalisen pitäisi olla jo jotenkin muuten aika mielettömän ihana, että huolisin.

Joku puhui hintelyydestä. No ok, en syty itse sellaisille yhtään. En halua miestä, joka ei sytytä.

En ylipäätään ymmärrä sellaista ajatusmaailmaa, että pitäisi ottaa joku vain siksi, että saisi miehen. Eikä sekään todellakaan riitä, että toinen on kiva. En minäkään haluaisi, että minut otetaan naisystäväksi/vaimoksi vain siksi, että olen kiva. Huh kauhistus...

[/quote]

Ei kun sä käsitit nyt väärin, ei sun pidä ottaa miestä siksi että saisit jonkun, vaan siksi että myös epäsosiaalinen nörtti laasasmies saisi jonkun. He kun ovat yhteiskunnallisesti vaarallista tulenarkaa sakkia, jotka saattavat jonain päivänä nousta sieltä toimistotuolista ja järjestää levottomuuksia koska eivät ole rauhoittuneet naisten huomassa. Osan naisista täytyy siis uhrautua ja alkaa heille naisiksi.

[/quote]

Huh, no hyvä. :) Minä jo ehdin säikähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:09"]

Ehkä tätä pitää ajatella toisinpäin: Miespuolisten nörttien puolisoiksi valikoituu sellaisia naisia, jotka arvostavat puolisossaan enemmän muuta kuin sosiaalisen kilvoittelun taitoja. Kilvoitteluhan ei lopu suhteen muodostumiseen vaan jo saavutettu asema on säilytettävä ja siihen panostettava, jos puoliso tätä tärkeänä pitää.

[/quote]

Tämä on muuten totta. Tosi monet meistä nörteistä pariutuu kaveruuden kautta, esim. työkaveruuden tai harrastuskaveruuden, eikä sellaisilla perinteisillä kuvioilla jossa tarkoituksellisesti isketään naista. Meidänkin suhde alkoi työkaveruudesta, eteni ensin siihen että peliharrastajina käytiin toistemme kotona pelaamassa ja puhumassa tekniikasta, jossain vaiheessa alkoholin myötävaikutuksella päädyttiin sänkyyn ja tajuttiin että taidetaan tässä haluta muutakin kuin pelikaveria ;-)

[/quote]

Tästä juontuu mieleeni kysyä, että mitä eri kirjoittajat tässäkin ketjussa mahtavat nörtillä tarkoittaa. Itselleni ei ap kysymyksestä tullut mieleen ainakaan tietotekniikan ammattilaisuus tai harrastaminen nörtin määritelmänä, vaan pikemminkin jonkinlainen nössöyden, ujouden ja ei-niin-puolensavetävän ulkonäön yhdistelmä.

Kaikki it-alan ihmiset tai peliharrastajat eivät ole "nörttejä" vaikka ovatkin ehkä nörttejä sitten taas jossakin toisessa määritelmässä.

[/quote]

Lainattu nörttinainen jolla on nörttimies tarkoittaa sitä perinteistä nörttikuvaa. Me molemmat ollaan ulkoisesti ei-viehättäviä eikä välitetä ulkonäöstä, ollaan erakkoluonteita ja epäsosiaalisia, sellaisia vähän outolintuja jotka elää öisin monitorin valossa eikä kiinnosta muiden ihmisten kotkotukset ja arvostukset pätkän vertaa. Nössöjä emme ole, eikä moni muukaan nörtti, tosin meitä huonosti tuntevat voivat luulla ettei meillä ole esim. mielipiteitä koska emme välitä juuri niistä (tai mistään muustakaan) ihmisten kanssa keskustella.

Vierailija
64/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 20:56"]

Terve nuori mies on niin naisenkipeä että oikeasti niitä seurustelukumppaneita kyllä rupeaa löytymään ellei psyykessä ole jotain todella pahoja mörköjä sitä estämässä. Jos ja kun niitä mörköjä on, ne eivät myöskään katoa tuosta vain, vaan vaikuttavat pysyvästi siihen millainen ko. ihminen on kumppanina.

[/quote]

Kamalaa luettavaa.

Tervetuloa kokeilemaan ruman miehen elämää. Ei tää helppoo ole kuule. 

Tiedätkö miltä tuntuu olla ihan täyspäinen, koiulutettu ja työssäkäyvä, mutta näyttää rumasti sanottuna vammaiselta?

Tuskin tiedät. 

Tule huutelemaan naisenkipeyden puutteesta kun olet kokeillut. 

[/quote]

Tee asialle jotain! Aloita rankka, fyysinen urheiluharrastus, takaan, että ulkonäkösi kohenee.

t.naisasiamies

Vierailija
65/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:00"]

Kiva mutta epäsosiaalinen nörttityyppi -- miksi ihmeessä mun pitäisi ottaa sellainen mies??

Nörttityyppi menee, juu, jos on sivistynyt ja fiksu. Kiva menee aina, jos muuten kemiat sopii yhteen. Epäsosiaalisen pitäisi olla jo jotenkin muuten aika mielettömän ihana, että huolisin.

Joku puhui hintelyydestä. No ok, en syty itse sellaisille yhtään. En halua miestä, joka ei sytytä.

En ylipäätään ymmärrä sellaista ajatusmaailmaa, että pitäisi ottaa joku vain siksi, että saisi miehen. Eikä sekään todellakaan riitä, että toinen on kiva. En minäkään haluaisi, että minut otetaan naisystäväksi/vaimoksi vain siksi, että olen kiva. Huh kauhistus...

[/quote]

Laasasella olisi sulle paljon opetettavaa.

Vierailija
66/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:58"]

Kysyisin niin päin, että mihin nörtti naista tarvitsee? 

[/quote]

Nörtinkin on hyväksi jossain vaiheessa irrottautua äidistään ja nainen on ikään kuin hyvä korvike äidille.

Vierailija
67/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:45"]

Minusta nörteistä tulee siinä 30 ikävuoden jälkeen varsin suosittuja. Teininä he voivat olla naurettuja ja kiusattuja, parikymppisenä yksinäisiä ja flaksi ei naismarkkinoilla käy. Sen ikäisiä naisia viehättää sosiaalisemmat ja menevämmät, hyvännäköiset miehet. 

Mutta auta armias kun 30 tulee mittariin niin alkaakin lupaava elättämiskykyinen perheenisätyyppi kiinnostaa, vaikka hän onkin ehkä vähän harmaa ja tylsä... Oon itse it-alalla ja meidän firmassa ainakin kaikki miesnörtit on naimisissa ja heillä on useampia lapsiakin, myös se noin 160 cm pitkä huonoryhtinen ja ihmispelkoinen rillipää... 

Itselleni kelpaisi nörttityyppi mainiosti, olenhan itse nörttinainen. Mutta valitettavasti nörttimiehet pelkää minua, ja perässäni juoksee vaan ällöt ja lipevät alfauroshyypiöt joita en voi sietää.

[/quote]

Tuntemistani nörteistä jokainen on köyhä ja työtön. Onko tällainenkin nörtti tavoiteltu? Olen sitten kai sokea tai sosiaalisesti tollo...

t.ap

Vierailija
68/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt koko ajan tarvi olla pälpättämässä, mutta jos on kovin epäsosiaalinen tai epäsiisti, niin eipä sellaisen kanssa oikein voi tutustua. Mä en halua mitään mese-suhdetta. Enkä halua paapoa aikuista miestä. Yksi tällainen nettiriippuvainen on jo menossa ja tätäkään menoa ei meinaa jaksaa...

Vierailija
69/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:45"]

Minusta nörteistä tulee siinä 30 ikävuoden jälkeen varsin suosittuja. Teininä he voivat olla naurettuja ja kiusattuja, parikymppisenä yksinäisiä ja flaksi ei naismarkkinoilla käy. Sen ikäisiä naisia viehättää sosiaalisemmat ja menevämmät, hyvännäköiset miehet. 

Mutta auta armias kun 30 tulee mittariin niin alkaakin lupaava elättämiskykyinen perheenisätyyppi kiinnostaa, vaikka hän onkin ehkä vähän harmaa ja tylsä... Oon itse it-alalla ja meidän firmassa ainakin kaikki miesnörtit on naimisissa ja heillä on useampia lapsiakin, myös se noin 160 cm pitkä huonoryhtinen ja ihmispelkoinen rillipää... 

Itselleni kelpaisi nörttityyppi mainiosti, olenhan itse nörttinainen. Mutta valitettavasti nörttimiehet pelkää minua, ja perässäni juoksee vaan ällöt ja lipevät alfauroshyypiöt joita en voi sietää.

[/quote]

Tuntemistani nörteistä jokainen on köyhä ja työtön. Onko tällainenkin nörtti tavoiteltu? Olen sitten kai sokea tai sosiaalisesti tollo...

t.ap

[/quote]

Ahaa, itse tunnen vain kovaa liksaa IT-alalta vetäviä nörttejä... Tuskin köyhät ja työttömät miehet muutenkaan on kovin tavoiteltuja, ja jos vielä on perinteinen nörttityyppi niin ei varmaan ollenkaan tavoiteltuja.

Vierailija
70/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nämä nörtit, josita puhun omaavat nuo ensimmäisessä kappaleessa luettelemasi piirteet, mutta koulutuksensakin liittyvät tekniikkaan/tietokoneisiin. Ja it-alalla on paljon ihmisiä, jotka ovat ihan muuta kuin nörttejä, mutta moni työssäkäyvä nörtti on it-alalla.

Mutta tosiaan tämä nörtin määritelmä kuvaa siis ennen kaikkea tuota ihmistyyppiä.

t.ap

Vierailija
71/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*josita joista

Vierailija
72/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahoissa pojissa" nyt vaan on enemmän sitä jotakin... ;)

Vierailija
73/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala parittamaan niitä lihavien naisten kanssa.   AV:lla aina sanotaan kuinka lihavatkin naiset saa hoikkia miehiä ja epäilen et ne on just noita luusereita...

Vierailija
74/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:07"]

"Pahoissa pojissa" nyt vaan on enemmän sitä jotakin... ;)

[/quote]

Eiköhän se ole ihan evoluutiota. Atleettimiehet on "pärjäävämpiä" ja "parempiominaisuuksellisia", joten myös naisten silmiin viehättävämpiä.

Vierailija
75/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:17"]

Mun pojat on tuollaisia ja kasvatettu sisäsiisteiksi, eli ei ne paljon haise ja ymmärtävät mennä suihkuun jos haisevat. Mutta kun ne ei käy missään! Esikoinen on raivoraitis. Kuopus kävi kerran viihteellä ja totesi, että mitä ne tuosta vouhkaa, känniläisiä täynnä. Kuopus saattaa oluen ottaa tai pari. Esikoinen itse asiassa on kiinnostanut tyttöjä, mutta hän ujona yläasteella panikoi jos joku osoittaa kiinnostusta. 

Itse en miellä alkoholistia nörtiksi; jos on epäsosiaalinen alkoholisti, se on ihan eri asia. 

[/quote]

Ihania poikia, tuollaiset kelpaisi minulle vävyksi heti paikalla!

Vierailija
76/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:52"]

Tee asialle jotain! Aloita rankka, fyysinen urheiluharrastus, takaan, että ulkonäkösi kohenee.

t.naisasiamies

[/quote]

Juu kohenee kyllä siihen asti jopa, että miehet alkavat kehua ulkonäköä ja kysellä, millaista treeniohjelmaa ja ruokavaliota noudatan. Mutta naisten huomiota ei panostaminen omaan vartaloon ole lisännyt, usko tai älä. On siis pääteltävä, että naisille merkitsevät enemmän muut asiat: raha, asema, sujuva tarinaniskentä, pituus ja eksoottisuus kärjessä.

Vierailija
77/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:35"]

Yleensä suurin karkoite on kyynisyys, epävarmuus ja yleinen negatiivinen asenne elämää ja naisia kohtaan. Kokemusta on.

[/quote]

Ja sitten kun mennään naimisiin sen itsevarman alfauroksen kanssa, saadaan turpiin eikä mies välitä naisesta eikä perhevastuista. Naiset aina rakastuu renttuihin. Rikollinen ja murhaaja vetoaa enemmän kuin kiltti poika. Jopa Breivik sai säkkikaupalla rakkauskirjeitä sen jälkeen kun oli lahdannut melkein 100 ihmistä. Voi voi naiset, miksi ette ikinä opi.

Vierailija
78/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripiirissä YKSIKÄÄN ei ole rakastunut renttuun. Yksi rakastui kusipäiseen pikkupomoon mutta sekin suhde on jo historiaa. Olin juuri kesähäissä enkä nyt pysty yksilöimään sieltä ainuttakaan renttua, 150 vieraan joukosta, johon naiset joukolla olisivat rakastumassa. Sen sijaan siellä oli joukko ihan tavallisia pariskuntia ja perheitä.

Vierailija
79/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tuon Breivikinkin mainitsemisessa on? Breivik kerää globaalisti kaikkein pipipäisimmät naiset joita on satoja. Niin vähän, miljoonista?

Vierailija
80/128 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä niitä nörttejä tapaa? Kysyn vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme