Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miski naisille ei kelpaa epäsosiaaliset, mutta kiltit "nörttityypit"?

Vierailija
16.07.2013 |

Tiedän monta tällaista ja yhdelläkään ei ole naisystävää. Onko se syy epäsosiaalisuus vai tuo..noh...kieltämättä epäviehättävä ulkonäkö(moni hintelä, kalpea, olemukseltaan epäskarppi, rillipää)?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:54"]

ne kelpaa sitten kun on paneskeltu kylillä ja pidetty hauskaa. sitten kun tajutaan että kello käy ja pitää saada joku siittämään ja elättämään.

[/quote]

Niin kovasti kuin sitä varmasti odotatkin, valitettavasti silloinkaan ei tule oven taakse jonoa. Paska asenne naisia kohtaan haisee ulos asti.

Vierailija
22/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle on kaikki kelvanneet, ihan susirumia suohirviöitä olen testannut kans. Mutta yksikään ei ole ollut kiltti. Nörttihän ei sinällään haittaa, tiekkarin ääressä mä itsekin aikani vietän.

Jos ei se kellekään kelpaa niin jotain vikaa siinä on, vaikka päälle päin näyttäiskin kunnolliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on biologiaa: naaras haluaa voimakkaan miehen joka pystyy suojelemaan naista ja jälkikasvua.
Simple biology, dear Watson!

Vierailija
24/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa kivannäköisen nörtin kanssa - siis vielä toistaiseksi. Mies istuu koneella 18/7. Ei koskaan huomioi minua tai anna mitään lahjoja. Käyttää liikaa alkoholia ja on ollut nyt työttömänä kaksi vuotta. Muinoin nörteille riitti töitä, mutta Nokian romahdus on romauttanut myös monen nörtin talouden. En jaksa enempää enkä koskaan enää ala seurustella nörtin kanssa. 

Vierailija
25/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:48"]

Nörtit voisi vähän lihottaa itseään. Sitten varmaan kelpaisi. Ja sitten liikkua vähän muuallakin kuin niissä nörttipiireissä. Tai siis nörttikavereidensa kanssa kokeilla vaikka jotain ihan oman mukavuusalueen ulkopuolista asiaa.

Ei niissä peliluolissa hirveästi naisia käy. Todennäköisyys, että tapaa siellä jonkun on hyvin pieni. Ja uskon, että tiesitkin tämän.

Kyllä kiltit miehet naisille kelpaa. Ylös, ulos ja lenkille.

[/quote]

Ja tatuointi kannattaa ottaa! Siitä tosimiehen tunnistaa.

Vierailija
26/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, auta niitä!!!!

Vierailija
27/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana nörtti. On koneella paljon, mutta huomioi minuakin todella hyvin. Tekee työnsä hyvin ja siivoaakin ja kokkaa! Ja vasta sain ihan yllättäen pienen kivan lahjan. Ei ole epäsiisti, epäsosiaalinen kylläkin. Niin kuin minäkin. Kaikki ei viihdy ihmisten keskellä. Täydellinen minulle!

Vierailija
28/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän nörtin löysin minäkin. Mukava ja hyvännäköinen, ei tosin välitä vaatteista eikä ulkonäöstään. Vähän saamatonkin on, istuu koneella päivät pitkät.

Muuten ihan huippu mies :)

Vierailija
29/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:54"]

ne kelpaa sitten kun on paneskeltu kylillä ja pidetty hauskaa. sitten kun tajutaan että kello käy ja pitää saada joku siittämään ja elättämään.

[/quote]

Tai kelpaisi jos saisi, vaan ei ne nörtit niin tyhmiä ole vaikkei sosiaalisia taitoja paljoa olekaan.

Vierailija
30/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:45"]

Mun poika on yksi tuollainen...minkäs teet. Testattu neroksi, siisti ja ei varmasti haise, ostelee vaatteita kovinkin usein, mutta kun kiinnostus on tietokoneet, minkäs teet.

Viihtyy kyllä toisten seurassa ja on ihan pidetty, mutta jos itse saa valita, varmaan sitten jää sinkuksi loppuelämäkseen.

Pitkä, laiha ja hyväryhtinen, ei silmälaseja.

[/quote]Minulla kiharapää, vasta 16 vee, ehtii olla tyttöjenkin kanssa. Pääasia että koulu sujuu .

Vierailija
31/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon yhden reaktio tuolla yllä näyttää upeasti minkä karhunpalveluksen Laasanen tekee lassukoille. Nainen menee lassukan luo ottamaan kontaktia juuri kuten lassukasto kovaäänisesti vaatii. Lassukka käyttäytyy tökerösti, nainen perääntyy ja Lassukka julistaa, näin kävi koska en alistunut naisen vallan alle! Saako lassukka naista? Ei koskaan.

Vierailija
32/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalisuus on aika turn off, ulkonäölläkään ei mulle niin hirveästi väliä ole. Jonkun nörttinössykän ulkokuoren alla saattaa olla vaikka mimmoinen helmi. Mutta. Kun ne mun tapaamat nörtit ei vaan ole kiinnostuneita laajasti maailmanmenosta, eivät hyviä keskustelukumppaneita (poikkeuksia on!), kilttejä kylläkin. Pahinta on, että tapaamani nörtit ovat aivan perästävedettäviä eikä mua kiinnosta olla mikään pirttihirmu. Halusin tasavertaisen kumppanin, jolla on omia mielipiteitä, omia harrastuksia, omia kavereita ja omia menoja - mutta myös halu yhteiseen tekemiseen. Ja sellaisen sain. Mulla ei hermo kestä yhtään mitään vässyköitä omassa kodissani...enkä jaksanut alkaa "kasvattaa" aikuista ihmistä.

Vierailija
33/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalisuus on aika turn off, ulkonäölläkään ei mulle niin hirveästi väliä ole. Jonkun nörttinössykän ulkokuoren alla saattaa olla vaikka mimmoinen helmi. Mutta. Kun ne mun tapaamat nörtit ei vaan ole kiinnostuneita laajasti maailmanmenosta, eivät hyviä keskustelukumppaneita (poikkeuksia on!), kilttejä kylläkin. Pahinta on, että tapaamani nörtit ovat aivan perästävedettäviä eikä mua kiinnosta olla mikään pirttihirmu. Halusin tasavertaisen kumppanin, jolla on omia mielipiteitä, omia harrastuksia, omia kavereita ja omia menoja - mutta myös halu yhteiseen tekemiseen. Ja sellaisen sain. Mulla ei hermo kestä yhtään mitään vässyköitä omassa kodissani...enkä jaksanut alkaa "kasvattaa" aikuista ihmistä.

Vierailija
34/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Epäsosiaalinen mutta kiltti nörttityyppi" on pinnallinen määritelmä jolla ei välttämättä ole paljoa tekemistä henkilön todellisen persoonallisuuden kanssa. Jos on elänyt nuoruutensa naisettomana ja tekniikkaan keskittyen, ei tunne itseään kovin hyvin. Tällainen henkilö ei välttämättä lainkaan ole kiltti tai muutenkaan vastaa kliseistä käsitystä ujosta mutta kunnollisesta miehestä. Epäsosiaalinen elämäntapa kertoo todennäköisesti siitä, että tyyppi ei ole sinut itsensä kanssa tai ylipäätään kiva ihminen ollenkaan. Terve nuori mies on niin naisenkipeä että oikeasti niitä seurustelukumppaneita kyllä rupeaa löytymään ellei psyykessä ole jotain todella pahoja mörköjä sitä estämässä. Jos ja kun niitä mörköjä on, ne eivät myöskään katoa tuosta vain, vaan vaikuttavat pysyvästi siihen millainen ko. ihminen on kumppanina.

Vierailija
35/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis kyllä kelvannut aikoinaan, kahteen hintelään rillipäiseen nörttiin olin hyvinkin ihastunut, toiseen peräti kolmen vuoden ajan.

Ongelma on vaan siinä, että itselläkin on huono itsetunto ja olen ujo, joten en uskaltanut selkeää flirttiä pidemmälle tilannetta viedä :/ Ja kun toinenkaan ei sitten lähtenyt siihen kunnolla mukaan, niin se jäi sitten siihen.

Jos nykyinen suhde kariutuu, voi olla, että lähden kytikselle sarjakuva- ja pelikauppoihin, siellä niitä suloisia nörttejä vilisee joka kulmalla. Iän myötä on rohkeuttakin tullut lisää, joten ehkäpä sitä uskaltaisi aloitteenkin ehdä.

Vierailija
36/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja mörköjä tai neurologisia ongelmia.

Vierailija
37/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojat on tuollaisia ja kasvatettu sisäsiisteiksi, eli ei ne paljon haise ja ymmärtävät mennä suihkuun jos haisevat. Mutta kun ne ei käy missään! Esikoinen on raivoraitis. Kuopus kävi kerran viihteellä ja totesi, että mitä ne tuosta vouhkaa, känniläisiä täynnä. Kuopus saattaa oluen ottaa tai pari. Esikoinen itse asiassa on kiinnostanut tyttöjä, mutta hän ujona yläasteella panikoi jos joku osoittaa kiinnostusta. 

Itse en miellä alkoholistia nörtiksi; jos on epäsosiaalinen alkoholisti, se on ihan eri asia. 

Vierailija
38/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:43"]

Naimisissa kivannäköisen nörtin kanssa - siis vielä toistaiseksi. Mies istuu koneella 18/7. Ei koskaan huomioi minua tai anna mitään lahjoja. Käyttää liikaa alkoholia ja on ollut nyt työttömänä kaksi vuotta. Muinoin nörteille riitti töitä, mutta Nokian romahdus on romauttanut myös monen nörtin talouden. En jaksa enempää enkä koskaan enää ala seurustella nörtin kanssa. 

[/quote]

Sama täällä, tosin minun nörtilläni ei ole alkoholiongelmaa ja töitäkin riittää pienemmässä firmassa kuin Nokia. Istuu kaiken valveillaoloaikansa tietokoneella. Lomalla ei käy edes töissä välillä istumassa sillä tietokoneella. Ei huomioi minua eikä osallistu mihinkään kotitöihin ulkona tai sisällä. Ei käy ikinä missään, ei edes kaupassa. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!

Vierailija
39/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Meillä ei ole lapsia. Nörtti ei halua vauvaa, koska sitten ei ehtisi olla niin paljoa tietokoneella. T. 38

Vierailija
40/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 20:56"]

Terve nuori mies on niin naisenkipeä että oikeasti niitä seurustelukumppaneita kyllä rupeaa löytymään ellei psyykessä ole jotain todella pahoja mörköjä sitä estämässä. Jos ja kun niitä mörköjä on, ne eivät myöskään katoa tuosta vain, vaan vaikuttavat pysyvästi siihen millainen ko. ihminen on kumppanina.

[/quote]

Kamalaa luettavaa.

Tervetuloa kokeilemaan ruman miehen elämää. Ei tää helppoo ole kuule. 

Tiedätkö miltä tuntuu olla ihan täyspäinen, koiulutettu ja työssäkäyvä, mutta näyttää rumasti sanottuna vammaiselta?

Tuskin tiedät. 

Tule huutelemaan naisenkipeyden puutteesta kun olet kokeillut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän