Miski naisille ei kelpaa epäsosiaaliset, mutta kiltit "nörttityypit"?
Tiedän monta tällaista ja yhdelläkään ei ole naisystävää. Onko se syy epäsosiaalisuus vai tuo..noh...kieltämättä epäviehättävä ulkonäkö(moni hintelä, kalpea, olemukseltaan epäskarppi, rillipää)?
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 12:12"]
Olin naimissa asti tämänkaltaisen tyypin kanssa, kun ajattelin että nyt tulee ottaa kiltti mies. No nyt on kyllä erottu: syynä mm. hänen työttömyys, rahattomuus ja kotiin lukittautuminen, ainainen huonotuulisuus (äitinikin kysyi eron jälkeen: nauraako se edes ikinä? Enkä kyllä muista 13 vuoden aikana sellaista näkyä nähneeni), aivan olemattomat seksitaidot (yleensä ensimmäinen vuosi menee huumassa ja sitten laimenee, mutta tässä ensimmäinen vuosi meni siihen että yleensä saatiin homma toimimaan, eikä se siitä parantunut). Hän ei muutenkaan osannut ottaa toisia ihmisiä huomioon vaikka peruskiltti olikin. En kokenut saavani suhteelta mitään, mutta minä olin hänelle elättäjä, ainoa ihmiskontakti ja täytin hänen seksitarpeensa.
[/quote]
Tässä esimerkki, miksi sitä ulkonäöä kannattaa myös katsoa. EI-hyvännäköinen mies on usein muutenkin "huono-ominaisuuksinen".
Eikö se mene juuri toisin päin? Rumat ja epäsosiaaliset kompensoi näitä asioita tekemällä paljon töitä ja tienaamalla rahaa ym. Katso vaikka BB-julkkiksia, glitteriä on mutta ei työtä, rahaa tai luottotietoja...
Tosin kai se pistää naaman vakavaksi jos on ruma. Onneksi itse olen komea ja lihaksikas.
Minäpä nappasin itselleni seurassa hiljaisen ja ujo DI-miehen. Kahden kesken hän on rentoutunut ja ei lainkaan ujo. Emme varmaankaan olisi tavanneet kovinkaan helposti livenä, mutta me löysimmekin netin kautta toisemme.
Kyllä kelpaa, oikean kultakimpaleen löysinkin, ehkä epäsosiaalinen, mutta maailman kultaisin ja kiltein mies, hyvännäköinenkin vielä :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 14:51"]
Eikö se mene juuri toisin päin? Rumat ja epäsosiaaliset kompensoi näitä asioita tekemällä paljon töitä ja tienaamalla rahaa ym. Katso vaikka BB-julkkiksia, glitteriä on mutta ei työtä, rahaa tai luottotietoja...
[/quote]
Juttuhan on niin, että naiset haluaisivat kaiken: tumma, komea, eksoottinen, hopeakielinen, hyvästä perheestä JA tämän päälle koulutettu, korkeassa asemassa, kaikkien ihailema ja pisteenä iin päällä erittäin, ERITTÄIN varakas. Usein joutuvat poloiset kuitenkin tyytymään vähempän, joten karsiminen aloitetaan turhista ominaisuuksista, kuten luonteenpiirteistä ja perhetaustasta, jonka jälkeen luovutaan eksoottisuudesta ja komeudesta. Jos vieläkin on pakko luopua, annetaan kouluuksen ja kaikkien ihailun mennä. Mutta varallisuuden vaatimuksesta ei luovuta, jos ei ole aivan välttämätön pakko.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:58"]
Kysyisin niin päin, että mihin nörtti naista tarvitsee?
[/quote]
Nörtinkin on hyväksi jossain vaiheessa irrottautua äidistään ja nainen on ikään kuin hyvä korvike äidille.
[/quote]
Mihin nörtti naista tarvitsee? Siis äitikin on nainen, eikö?
Esim. oma poikani osaa laittaa ruokaa, siivota, pyykätä, maksaa laskut. Olisihan se kiva jos joskus olisi miniä, mutta poika ei lähde mihinkään missä naisia tapaisi - ei kuulemma kiinnosta. Hän ei halua toista ihmistä samaan asuntoon. Ei siis naista eikä miestä. Kotoa muutti pois kolme vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 20:56"]
Terve nuori mies on niin naisenkipeä että oikeasti niitä seurustelukumppaneita kyllä rupeaa löytymään ellei psyykessä ole jotain todella pahoja mörköjä sitä estämässä. Jos ja kun niitä mörköjä on, ne eivät myöskään katoa tuosta vain, vaan vaikuttavat pysyvästi siihen millainen ko. ihminen on kumppanina.
[/quote]
Kamalaa luettavaa.
Tervetuloa kokeilemaan ruman miehen elämää. Ei tää helppoo ole kuule.
Tiedätkö miltä tuntuu olla ihan täyspäinen, koiulutettu ja työssäkäyvä, mutta näyttää rumasti sanottuna vammaiselta?
Tuskin tiedät.
Tule huutelemaan naisenkipeyden puutteesta kun olet kokeillut.
[/quote]
Tee asialle jotain! Aloita rankka, fyysinen urheiluharrastus, takaan, että ulkonäkösi kohenee.
t.naisasiamies
[/quote]
Johan sanoin, että minulla on epäsopusuhtainen pää ja olen liian pitkä, mikä tekee minusta vammaisen näköisen, vaikka siis minua ei sellaiseksi ole missään kirjoissa tai kansissa luokiteltu.
Liikuntaa olen harrastanut aina aktiivisesti.
Se ei kuitenkaan juuri vaikuta pään mutoon, kasvoihin tai pituuteen.
Ja tahdoin tuoda tämän esille, koska kirjoittaja jolle vastasin, väitti naisettomilla miehillä olevan psyykkisiä ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 17:51"]
Terve nuori mies on niin naisenkipeä että oikeasti niitä seurustelukumppaneita kyllä rupeaa löytymään ellei psyykessä ole jotain todella pahoja mörköjä sitä estämässä. Jos ja kun niitä mörköjä on, ne eivät myöskään katoa tuosta vain, vaan vaikuttavat pysyvästi siihen millainen ko. ihminen on kumppanina.
[/quote]
Kamalaa luettavaa.
Tiedätkö miltä tuntuu olla ihan täyspäinen, koiulutettu ja työssäkäyvä, mutta näyttää rumasti sanottuna vammaiselta?
Tuskin tiedät.
[/quote]
Tee asialle jotain! Aloita rankka, fyysinen urheiluharrastus, takaan, että ulkonäkösi kohenee.
t.naisasiamies
[/quote]
Johan sanoin, että minulla on epäsopusuhtainen pää ja olen liian pitkä, mikä tekee minusta vammaisen näköisen, vaikka siis minua ei sellaiseksi ole missään kirjoissa tai kansissa luokiteltu.
Ja tahdoin tuoda tämän esille, koska kirjoittaja jolle vastasin, väitti naisettomilla miehillä olevan psyykkisiä ongelmia.
[/quote]
Liikuntako ei vaikut akasvoihin? Ainakin tehokas vaikuttaa.
Koska ihminen on evoluution tulos. Biologisesti naista vetää alfat, ts. lisääntymiskykyisiltä ja hyviltä metsästäjiltä ja suojelijoilta vaikuttavat miehet. Simple as that.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 17:51"]
[/quote]
Kamalaa luettavaa.
Tuskin tiedät.
[/quote]
t.naisasiamies
[/quote]
[/quote]
Liikuntako ei vaikut akasvoihin? Ainakin tehokas vaikuttaa.
[/quote]
Ei, vaan steroidit vaikuttavat.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 13:29"]
Olin naimissa asti tämänkaltaisen tyypin kanssa, kun ajattelin että nyt tulee ottaa kiltti mies. No nyt on kyllä erottu: syynä mm. hänen työttömyys, rahattomuus ja kotiin lukittautuminen
[/quote]
Ottakaa tästä vaarin kundit: jos menetätte työnne, saatatte hyvinkin menettää samaan syssyyn myös vaimon (ja lapset). Järjestäkää siis elämänne siten, ettei vaimon lähteminen ole maailmanloppu: omat harrastukset, oma sosiaalinen piiri, omat kiinnostuksen kohteet jne.
[/quote]
Puolison valinnassa pitää tosiaan katsoa mikä sille puolisolle on tärkeää. Jos sosiaalinen kilvoittelu on asteikon kärjessä niin silloin sairastuminen tai työttömyys voi olla riittävä syy eroon. Mahdollinen irtisanominen johtaa siis nykyisen työllisyystilanteen vallitessa puolen vuoden kuluessa eroon. Siinäpä hieman motivaatiota miehelle työllistyä uudelleen pikaisesti ja ehkä myös vähän ainesta verenpaineongelmiin.
Jotkut koiraharrastajat suhtautuvat koiriinsa samalla tavalla kuin nämä miehiinsä: Jos ei pärjää kilpailuissa ja näyttelyssä niin piikille ja monttuun vaan sekä uusi tilalle.
Jos nyt puhutaan niistä katkerista ja lapsen tasolla olevista epäsosiaalisista "kilteistä" nörteistä, niin näistä syistä:
- Kiltteys ei ole sama kuin ovimattona oleminen, ts. kiltti voi olla ilman että toteuttaa kaikki toiveet ja nyökyttelee ja syö vaikka paskaa käskystä.
- Kiltteys ei MYÖSKÄÄN ole sama kuin lahjojen antaminen (pillun toivossa). Toisin kuin stereotypiat kertovat, naiset eivät ole mitään seksiautomaatteja jotka voi velvoittaa seksiin lahjuksilla.
- Minä en halua olla ainoa joka puhuu ja toinen vain nyökyttelee vieressä. En osaa luottaa ihmiseen, joka ei ilmaise tunteitaan selkeästi.
- En tunne oloani turvalliseksi edellämainitun kaltaisen tapauksen kanssa, uskoisin että hän piilottelee jotain.
- Olen itse sosiaalinen, joten tahdon myös sosiaalisen miehen.
Keksin muitakin syitä. Tietokone/peliharrastukset ja muut nörttimäiset asiat eivät haittaa minua ollenkaan, mutta paska käytös ja luonne on paskaa harrastuksesta riippumatta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:06"]
Olin naimissa asti tämänkaltaisen tyypin kanssa, kun ajattelin että nyt tulee ottaa kiltti mies. No nyt on kyllä erottu: syynä mm. hänen työttömyys, rahattomuus ja kotiin lukittautuminen
[/quote]
Ottakaa tästä vaarin kundit: jos menetätte työnne, saatatte hyvinkin menettää samaan syssyyn myös vaimon (ja lapset). Järjestäkää siis elämänne siten, ettei vaimon lähteminen ole maailmanloppu: omat harrastukset, oma sosiaalinen piiri, omat kiinnostuksen kohteet jne.
[/quote]
Puolison valinnassa pitää tosiaan katsoa mikä sille puolisolle on tärkeää. Jos sosiaalinen kilvoittelu on asteikon kärjessä niin silloin sairastuminen tai työttömyys voi olla riittävä syy eroon. Mahdollinen irtisanominen johtaa siis nykyisen työllisyystilanteen vallitessa puolen vuoden kuluessa eroon. Siinäpä hieman motivaatiota miehelle työllistyä uudelleen pikaisesti ja ehkä myös vähän ainesta verenpaineongelmiin.
[/quote]
Onko noin toimivia ihmisiä oikeasti olemassa?
Minä en halua olla ainoa joka puhuu ja toinen vain nyökyttelee vieressä. En osaa luottaa ihmiseen, joka ei ilmaise tunteitaan selkeästi.
- En tunne oloani turvalliseksi edellämainitun kaltaisen tapauksen kanssa, uskoisin että hän piilottelee jotain."
'- Olen itse sosiaalinen, joten tahdon myös sosiaalisen miehen."
Sen sijaan että olet aina itse äänessä sinun pitäisi oppia joskus kuuntelemaan mitä toinen yrittää sinulle kertoa. Sosiaalinen ei ole sama kuin seurallinen. Noita tasoasi vastaavis flipperi sosiaalisia miehiä löydät lähimmästä baarista.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 00:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tätä palstaa lukemalla vastaus kysymykseesi on KYLLÄ.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 00:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tätä palstaa lukemalla vastaus kysymykseesi on KYLLÄ.
Kyllä ne kelpais mutta kun niillä on omituisia ajatuksia, tai ovat liian perfektionisteja.
Minulle kelpasi =)
Hiljainen, erakkoluonne joka viihtyy parhaiten kotona mm. pelaten. Hän on kiltti ja perhekeskeinen. Ei ole se maailman komein (törpöt ystäväni jopa ihmettelivät, miksi otin noin ruman miehen kun komeampiakin olisi ollut tarjolla....) mutta minun silmissäni seksikkyys on muuta kuin komea ulkonäkö.
Onhan hänessä tietenkin huonojakin puolia, kelläpä meistä ei olisi =)
Eppu Normaali vastasi aikoinaan jo tuohon "Urheiluhullu"-kappaleella. Jos nörtti vähän urheilisi, ei ongelmaa enää olisi nörtteilystä. Kyllä ne naiset tietty tsekkaa vähän sitä fyysistä puolta ja reippautta.
[/quote]