Miski naisille ei kelpaa epäsosiaaliset, mutta kiltit "nörttityypit"?
Tiedän monta tällaista ja yhdelläkään ei ole naisystävää. Onko se syy epäsosiaalisuus vai tuo..noh...kieltämättä epäviehättävä ulkonäkö(moni hintelä, kalpea, olemukseltaan epäskarppi, rillipää)?
Kommentit (128)
Todennäköisesti 90 % Bfeivikin saamista kirjeistä on vihapostia tai halua ymmärtää että mikä helvetti sitä vaivaa. Yritystä rahastaa jne.
Todennäköisesti 90 % Bfeivikin saamista kirjeistä on vihapostia tai halua ymmärtää että mikä helvetti sitä vaivaa. Yritystä rahastaa jne.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:35"]
Yleensä suurin karkoite on kyynisyys, epävarmuus ja yleinen negatiivinen asenne elämää ja naisia kohtaan. Kokemusta on.
[/quote]
Ja sitten kun mennään naimisiin sen itsevarman alfauroksen kanssa, saadaan turpiin eikä mies välitä naisesta eikä perhevastuista. Naiset aina rakastuu renttuihin. Rikollinen ja murhaaja vetoaa enemmän kuin kiltti poika. Jopa Breivik sai säkkikaupalla rakkauskirjeitä sen jälkeen kun oli lahdannut melkein 100 ihmistä. Voi voi naiset, miksi ette ikinä opi.
[/quote]
Mene nukkumaan, Laasanen! Kauniita unia ja toivottavasti lepo rauhoittaa mieltäsi.
Yksikään tuntemistani tavoitelluista komeista miehistä ei ole renttu, vaan kunnollisia, hyväkäytöksisiä(ja -sydämsiiä) ja työssäkäyviä ovat.
Uniaika, Laasanen!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:40"]
Yksikään tuntemistani tavoitelluista komeista miehistä ei ole renttu, vaan kunnollisia, hyväkäytöksisiä(ja -sydämsiiä) ja työssäkäyviä ovat.
Uniaika, Laasanen!
[/quote]
Opiskeluaikanani TKK:lla tuttavapiirin naisten kumppaninvalinnat menivät säännöllisesti pieleen. Valintakriteerinä oli yleensä "alfa" ja "komea" ja "paha = mielenkiintoinen". Osa pareista purkautui jo ennen vahinkojen tapahtumista, osa mustelmien kautta ja osa päätyi yksinhuoltajiksi. Pääsin seuraamaan parien kummankin osapuolen elämää ja myöhemmin kuuntelemaan muutaman naisen tilitystä tapahtuneesta.
Kaikki merkit olivat ilmassa jo ennen rysähdystä. Jos tyyppi ei voi hoitaa työtehtäviään juopumuspidätyksen vuoksi niin se ei ole hyvä merkki. Jos tyyppi sammuu bileissä säännöllisesti ennen puoltaötä ja saa siitä lisänimen "kops" niin se ei voi olla hyvä merkki. Jos tyyppi muuttuu joka kerta viinaa saatuaan arvaamattomaksi (joku joutuu vahtimaan ja puukottaa edellistä tyttöystäväänsä mustasukkaisuuden vuoksi (ehdollista) niin se ei voi olla hyvä merkki. Ja niin edelleen. Mutta ilmeisesti vain omista virheistään voi oppia, jos niistäkään.
En oleta että kaikki komeat miehet olisivat kusipäitä. Tunnen runsaasti ei-kusipäisiä naisten suosiossa olevia "komeita" miehiä. En ollut näkemässä heidän kasvamistaan opiskelijasta aikuiseksi eli en tiedä millaisia aikanaan olivat. Tiedän kuitenkin sen, että hyvään ulkonäköön liittyvä huomio ja valta-asema harvemmin tekee miehestä tai naisesta ihmisenä parempaa. Jotkut ymmärtävät sen itsekin ja kasvavat fiksuiksi. Jotkut taas kasvavat kieroon saamansa vääränlaisen huomion vuoksi.
Noo ite oon nörtti en tiedä miten tälle palstalle päädyin mutta :
Se on vaan oma mielipide että siihen on kyllä monta syytä ja se on luonnollinen lopputulos. Ei jos ei oo fiilistä niin sitten ei ole. Ei nää jutut mee minkään rationaalisen kaavan kautta. Datailusta ei hirveesti teosteroonit nouse eikä naiset sitte innostu :D
En usko että nörtit on katkeria tai muutakaan , varmaan suurin osa aika rentoa ja lämmintä porukkaa eikä jengi nyt mitään naisia vihaa. Ihme luulot täällä ihmisillä.
Ps nörtit pysyy laihana ku aivot kuluttaa niin paljon energiaa eikä dataillessa tuu nälkä. Moni varmaan pääsis helpostikki sellaseen kondikseen että kelpais vauva palstalaisille kyllä. Ne on valintoja , jotku on rehellisiä sen suhteen ettei jaksa mennä mihinkään salille nostelemaan painoja ja lihoomaan vaan mielummin tekee sitä mitä nauttii
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:38"]
Mun kaveripiirissäni nörttimiehet menevät kuin kuumille kiville, kun ensin panostavat sen pari kuukautta tarvittavaan kuntokuuriin, opettelevat kävelemään suorassa ja alkavat itse ottaa kontaktia naisiin. Oikeasti, nörteille on tosi paljon ottajia, jos vain viitsivät itse nähdä ensin sen vaatiman vaivan.
Omien kokemuksieni perusteella muuten nörttitytöt taas ovat nuorista naisista kaikkein halutuimpia. Oman nörttitytön haluaa suurin piirtein joka ikinen mies, jonka tunnen. Onneksi itsekin sellaisen löysin.
T. Mies 28v.
[/quote]
Olen insinörtti-nainen. Ei yläasteella tai lukiossa mitään kiinnostusta, Tekussa ei rauhaa saanut. Mutta johtuu varmaan sukupuolijakaumasta. Niin ja se oli Teku silloin, olen sen verran vanha.
Miehenä tuntuu vähän oudolta lukea tätä. Ehkä meillä on eri käsitys epäsosiaalisuudesta? Ei koulun ja työelämän perusteella suomalaiset naisetkaan ole mitenkään erityisen sosiaalisia tai filmaattisia. Itse olen 29v, urheilullinen, akateeminen ja työssäkäyvä mies ja minulla on kai ihan tavalliset sosiaaliset taidot ja kyllä nuo täysin syrjäytyneet koko ajan dataavat tyypit taitavat olla ehdoton marginaaliryhmä.
Katsopa naisten toimintaa kaupungilla ja työssä - moni kulkee harmaana naama norsun *itulla ja keskittyy H&M-kassien kanteluun. Omasta mielestäni tämä Laasanen-juttu on myös mennyt vähän yli. Kai se kertoo siitä, miten naiset pitävät feminismiä ja naistutkimusta ihan ok:na mutta miesten vastaava on jollain tavalla naurettavaa.
Ystävällisin terveisin,
mieslukija, KTM
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:45"]
Minäpä menin kerran juttelemaan tuollaiselle nörtille (sinun mainitsemat ulkonäköhaitat kun eivät ole minusta haittoja), ravintolassa. Halusin tutustua, koska ystävättäreni sanoi, että tuossa on kunnollinen mies, oli joskus ollut tekemisissä hänen kanssaan. Noh, juttelin hänelle ja kyselin paljon kaikenlaista kun ajattelin, että näytän kunnolla, että olen kiinnostunut....mies sanoi hetken päästä, että MITÄ SÄ SIINÄ KYSELET?? Sanoin, että anteeksi ja menin pois. Ystävättäreni sanoi, että mies taisi säikähtää kun yhtäkkiä nainen tulee juttelemaan. Eikä aikaakaan kun mies hilautui viereeni seisomaan, ei sanonut mitään seisoi vaan. Minä lähdin hitaasti pois, koska maku oli mennyt. Liian epäsosiaalinen.
[/quote]
Minä olen nainen, ja ymmärrän oikein hyvin tuon miehen reaktion.
En itsekään tykkäisi siitä että joku tulee kauheasti kyselemään. Siinä tulisi aika nopeasti semmoinen olo, että 'mitä ihmettä tuo tuossa oikein kyselee'. Tämä mies puki tunteensa sanoiksi.
Joo, olen introvertti, mutta en kuitenkaan epäsosiaalinen. En vaan tykkää hyökkäävistä ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:07"]
"Pahoissa pojissa" nyt vaan on enemmän sitä jotakin... ;)
[/quote]
Eiköhän se ole ihan evoluutiota. Atleettimiehet on "pärjäävämpiä" ja "parempiominaisuuksellisia", joten myös naisten silmiin viehättävämpiä.
[/quote]
Se viehättävyys riippuu ihan naisesta. Toiset tykkää pahoista pojista ja toiset ei tykkää.
Itse en heistä ole koskaan pitänyt.
Menin kerran treffeille kiltin nörttipojan kanssa. Nyt viisi vuotta myöhemmin olen menossa naimisiin samaisen kiltin nörttipojan kanssa ja yhä edelleen saan joka päivä tuntea itseni rakastetuksi ja arvostetuksi, mieheni osoittaa sitä sanoin, teoin ja katsein. Nämä vuodet ovat olleet elämäni onnellisimpia.
Kun menin ensitreffeille nykyisen mieheni kanssa, minulla oli on-off säätöä erään renttukomistuksen kanssa, nykyään en voi kuin onnitella itseäni siitä että tein hyvän valinnan elämänkumppanin suhteen.
Kyllä kait sinkkuna ollessa niitä renttuja voi käydä panemassa, jos puutteessa on mutta kun pitää miettiä kenen kanssa alkaa rakentaa oikeasti yhteistä tulevaisuutta ja oikeaa parisuhdetta niin kiltti nörttimies vie voiton 100-0.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:55"]
Höpö höpö tälle kommentille. Yksinäisyydessä voi oppia tuntemaan itsensä oikeinkin hyvin, kun ei ole mihin paeta omaa mieltään ja ahdistustaan, kuten menevämmillä voi olla... Nörtit on usein introverttejä, mikä nimensä mukaan tarkoittaa sisäänpäin kääntymistä, ja siksi he usein tuntevat itsensä ja sielunelämänsä aika hyvinkin.
[/quote] Sepä oli pintapuolisesti ja yksioikoisesti ajateltu. Ei introverttiys tarkoita, että tuntisi itsensä automaattisesti paremmin kuin jos olisi ekstrovertti. Elämänkokemuksen kapeus (kuten vaikkapa parisuhdekokemuksen täydellinen puuttuminen ja muu kokemattomuus) tarkoittaa vajavaista itsetuntemusta, oli sitten intro- tai ekstrovertti. Voihan se nörtti tietää hyvinkin millainen itse on vaikka opiskelijaporukan jäsenenä, pelaajana tai veljenä, mutta hän ei tiedä paljonkaan itsestään seurustelukumppanina. Oletuksia ja kuvitelmia tietysti on, mutta niistä moni osoittautuu vääräksi jos joskus on suhteessa.
Miksi naiset, joille nörttityyppi ei kelpaa, närkästyvät kun sen nörttityypin kainalossa on thaimaalainen?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:35"]
Mitä järkeä tuon Breivikinkin mainitsemisessa on? Breivik kerää globaalisti kaikkein pipipäisimmät naiset joita on satoja. Niin vähän, miljoonista?
[/quote]
Se kuvastaa kuinka naisten rakastuminen ei noudata järkeä. Ehkä joku nainen rakastuu siihen hyväntahtoiseen ja lainkuuliaiseen mieheen, mutta moni rakastuu myös siihen rikolliseen ja raiskaajaan. Rakkaus on sokea. Jotkut naiset eroavat väkivaltaisesta miehestä, vain palatakseen vuoden päästä takaisin yhteen nyrkin ja hellan väliin. Useimmat naiset vastustavat kapitalismia ja miesvaltaa, mutta silti hakeutuvat varakkaiden ja vallan kahvassa seisovien miesten seuraan. Puhumattakaan siitä että naiset iskevät varatun miehen, jopa perheellisen, vaikka se on moraalisesti väärin. Kuten sanoin, naisten rakastuminen ja parinvalinta ei noudata järkeä, eikä siksi ole syytä olettaa että se noudattaisi järkeä myöskään nörttimiesten kanssa.
"keskittyy H&M-kassien kanteluun" Kiitos KTM, sain päivän ensimmäiset naurut. :)
Mun kaveripiirissäni nörttimiehet menevät kuin kuumille kiville, kun ensin panostavat sen pari kuukautta tarvittavaan kuntokuuriin, opettelevat kävelemään suorassa ja alkavat itse ottaa kontaktia naisiin. Oikeasti, nörteille on tosi paljon ottajia, jos vain viitsivät itse nähdä ensin sen vaatiman vaivan.
[/quote]
Parissa kuukaudessa ei lihaksia rakenneta, mutta eipä niistä muutenkaan iloa ole naisten hankinnassa. Ilmeisesti naiset ovat keskimäärin itse niin löysässä kunnossa, etteivät halua tiukassa kunnossa olevaa miestä muistuttamaan siitä löysyydestään. Rahan merkitystä miehen viehätysvoimalle ei myöskään voi vähätellä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:54"]
ne kelpaa sitten kun on paneskeltu kylillä ja pidetty hauskaa. sitten kun tajutaan että kello käy ja pitää saada joku siittämään ja elättämään.
TÄSSÄ ON SE TOTUUS ! Selitelkää te akat mitä tahansa ei se totuus koskaan muuksi muutu
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 10:05"]
[/quote]
Parissa kuukaudessa ei lihaksia rakenneta, mutta eipä niistä muutenkaan iloa ole naisten hankinnassa. Ilmeisesti naiset ovat keskimäärin itse niin löysässä kunnossa, etteivät halua tiukassa kunnossa olevaa miestä muistuttamaan siitä löysyydestään. Rahan merkitystä miehen viehätysvoimalle ei myöskään voi vähätellä.
[/quote]
Ei niin, mutta pari kuukautta treeniä riittää jonkinlaiseen yleisilmeen kohennukseen ja ryhdin paranemiseen. Jos mies on muuten ookoo mutta aikaisemmin täysin kuntoilematon, tekee jo tuollainen ihmeitä.
Olin naimissa asti tämänkaltaisen tyypin kanssa, kun ajattelin että nyt tulee ottaa kiltti mies. No nyt on kyllä erottu: syynä mm. hänen työttömyys, rahattomuus ja kotiin lukittautuminen, ainainen huonotuulisuus (äitinikin kysyi eron jälkeen: nauraako se edes ikinä? Enkä kyllä muista 13 vuoden aikana sellaista näkyä nähneeni), aivan olemattomat seksitaidot (yleensä ensimmäinen vuosi menee huumassa ja sitten laimenee, mutta tässä ensimmäinen vuosi meni siihen että yleensä saatiin homma toimimaan, eikä se siitä parantunut). Hän ei muutenkaan osannut ottaa toisia ihmisiä huomioon vaikka peruskiltti olikin. En kokenut saavani suhteelta mitään, mutta minä olin hänelle elättäjä, ainoa ihmiskontakti ja täytin hänen seksitarpeensa.
Kun minä nainen rupesin treenaamaan nollapisteestä corelihaksia, tunsin eron parin viikon pästä. Tuli oikeasti sellainen olo kuin olisi korsetti päällä. En olisi ikinä uskonut että eron voi noin selvästi tuntea. Samoin ihmettelin miten erilaista on ihan tavallinen istumaan käyminen kun alkaa olla lihaksia, tämä vähän myöhemmin sitten.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:07"]
"Pahoissa pojissa" nyt vaan on enemmän sitä jotakin... ;)
[/quote]
Eiköhän se ole ihan evoluutiota. Atleettimiehet on "pärjäävämpiä" ja "parempiominaisuuksellisia", joten myös naisten silmiin viehättävämpiä.
[/quote]
Sitä saa mitä tilaa. Ihmisen elämässä on rajallinen määrä aikaa joten bailaaminen ja urheilu ovat tietenkin poissa muusta ajankäytöstä. Sen huomaa kun keskustellaan asioista. Tai kun katsoo toisen kirjahyllyä.
Pahojen poikien perässä juoksevat naiset tekevät oikein vältellessään nörttejä. Siinä voittavat sekä nörtit että nuo naiset. Nörteillä on tosin vaara liian kiltteinä joutua kuuntelemaan pahojen poikien perässä juoksevien naisten ihmissuhdeongelmia. Tilanteesta pitää osata perääntyä ennen kuin kuulee tämän kysymyksen: "Miksi mää en rakastu sellaisiin miehiin jotka ovat fiksuja/kunnollisia/... kuten sä?" Siihen en koskaan itse oppinut vastaamaan rehellisesti mutta toista loukkaamatta joten jouduin valehtelemaan.
Itse olen nähnyt yhden ubernörtin kasvavan vastuulliseksi perheenisäksi. Siihen meni useamman vuotta ja se edellytti nörtin itsensä ryhdistäytymistä ja ongelman olemassaolon tunnistamista. Sosiaalistumisharjoitukset aloitettiin perinteiseen tapaan paritanssikurssille osallistumalla. Punttisalilla sitten pienellä porukalla analysoitiin viikon kommelluksia ja annettiin palautetta tulevaa varten.