Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miski naisille ei kelpaa epäsosiaaliset, mutta kiltit "nörttityypit"?

Vierailija
16.07.2013 |

Tiedän monta tällaista ja yhdelläkään ei ole naisystävää. Onko se syy epäsosiaalisuus vai tuo..noh...kieltämättä epäviehättävä ulkonäkö(moni hintelä, kalpea, olemukseltaan epäskarppi, rillipää)?

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suurin karkoite on kyynisyys, epävarmuus ja yleinen negatiivinen asenne elämää ja naisia kohtaan. Kokemusta on.

Vierailija
2/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti??! Miten tutustua ihmiseen joka on tosi epäsosiaalinen? Ja voisitko itse olla ihmisen kanssa (seksuaalisessa suhteessa) jos tämän ihmisen ulkonäkö ei miellyttäisi sinua ollenkaan? Näille nörteille: olkaa omia itsejänne, mutta yrittäkää itse tutustua ihmisiin, älkää olla liian vetäytyviä. Ja uusia vaatteita voi välillä ostaa ja satsata myös ulkonäköön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen asenne ja haiseva hengitys ajaa naisen pois.

Vierailija
4/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa, täällä aviomieheksi asti.

Vierailija
5/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niille nörteillekin tulee ottajansa, elleivät ole ihan tökeröjä naisia kohtaan.

Vierailija
6/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:35"]

Yleensä suurin karkoite on kyynisyys, epävarmuus ja yleinen negatiivinen asenne elämää ja naisia kohtaan. Kokemusta on.

[/quote]

Näistä tuntemistani yksikään ei ole tuollainen. Ovat todella kilttejä. Negatiivisasenteiset on kokemukseni mukaan erityyppisiä kelpaamattomia: usein lihavia, sovinistimaisia punaniskoja.

t.ap

Vierailija
7/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö ne sinun tuntemat nörtit missään missä naisia on?

Vierailija
8/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttityypit haluavat nörtteillä ja niitten suurin rakkaus on tietokone.

Harvempi nainen haluaa seurustella sellaisen ihminen kanssa, joka istuu kokoajan tietokoneella ja hoitaisi seurustelunsakin mieluiten vaan tietokoneen kautta,

jos se olisi mahdollista.

Vierailija
9/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on yksi tuollainen...minkäs teet. Testattu neroksi, siisti ja ei varmasti haise, ostelee vaatteita kovinkin usein, mutta kun kiinnostus on tietokoneet, minkäs teet.

Viihtyy kyllä toisten seurassa ja on ihan pidetty, mutta jos itse saa valita, varmaan sitten jää sinkuksi loppuelämäkseen.

Pitkä, laiha ja hyväryhtinen, ei silmälaseja.

Vierailija
10/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä menin kerran juttelemaan tuollaiselle nörtille (sinun mainitsemat ulkonäköhaitat kun eivät ole minusta haittoja), ravintolassa. Halusin tutustua, koska ystävättäreni sanoi, että tuossa on kunnollinen mies, oli joskus ollut tekemisissä hänen kanssaan. Noh, juttelin hänelle ja kyselin paljon kaikenlaista kun ajattelin, että näytän kunnolla, että olen kiinnostunut....mies sanoi hetken päästä, että MITÄ SÄ SIINÄ KYSELET?? Sanoin, että anteeksi ja menin pois. Ystävättäreni sanoi, että mies taisi säikähtää kun yhtäkkiä nainen tulee juttelemaan. Eikä aikaakaan kun mies hilautui viereeni seisomaan, ei sanonut mitään seisoi vaan. Minä lähdin hitaasti pois, koska maku oli mennyt. Liian epäsosiaalinen.

Vierailija
11/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ovat katkeria lassukoita. muuten kyllä kelpaisi, mutta ei sitä jatkuvaa naisvihaa jaksa kuunnella.

Vierailija
12/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on epäsosiaalisesta nörtistä? Kyyhöttää koneella päivät pitkät. Sehän on kuin joku huonekalu.

Vierailija
13/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit voisi vähän lihottaa itseään. Sitten varmaan kelpaisi. Ja sitten liikkua vähän muuallakin kuin niissä nörttipiireissä. Tai siis nörttikavereidensa kanssa kokeilla vaikka jotain ihan oman mukavuusalueen ulkopuolista asiaa.

Ei niissä peliluolissa hirveästi naisia käy. Todennäköisyys, että tapaa siellä jonkun on hyvin pieni. Ja uskon, että tiesitkin tämän.

Kyllä kiltit miehet naisille kelpaa. Ylös, ulos ja lenkille.

Vierailija
14/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:46"]

yleensä ovat katkeria lassukoita. muuten kyllä kelpaisi, mutta ei sitä jatkuvaa naisvihaa jaksa kuunnella.

[/quote]

No en ole tavannut naisvihaaja nörttiä, ei ehkä naiset niin  kiinnosta, mutta se ei ole sama kuin vihaaminen.

Vierailija
15/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:48"]

Nörtit voisi vähän lihottaa itseään. Sitten varmaan kelpaisi. Ja sitten liikkua vähän muuallakin kuin niissä nörttipiireissä. Tai siis nörttikavereidensa kanssa kokeilla vaikka jotain ihan oman mukavuusalueen ulkopuolista asiaa.

Ei niissä peliluolissa hirveästi naisia käy. Todennäköisyys, että tapaa siellä jonkun on hyvin pieni. Ja uskon, että tiesitkin tämän.

[/quote]

Entäs kun ei liho?

Ihan sama mitä syö, nörtti ei liho...

Vierailija
16/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:48"]

[/quote]

Entäs kun ei liho?

Ihan sama mitä syö, nörtti ei liho...

[/quote]

SIllä on niin huonossa kunnossa elimistö, että ravitokaan ei imeydy. Eli fyysistä tekemistä, niin alkaa massaa tulla.

Vierailija
17/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nörtit eivät osaa alistua naisen vallan alle. Kuten tuossa ylempänä oli esimerkki. Mimmi meni ja uteli, eikä toinen tykännyt. Nainen suostu, kun hänet kyseenalaistetaan.

Itse olen nörtin kanssa naimisissa. Hän ei ehkä perinteisellä tavalla ole nörtti, sillä on kovinkin sosiaalinem ja tykkää huomiosta.

Vierailija
18/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kelpaa sitten kun on paneskeltu kylillä ja pidetty hauskaa. sitten kun tajutaan että kello käy ja pitää saada joku siittämään ja elättämään.

Vierailija
19/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat, siistit hiukset, samoin vaatteet. Ja jos vaikka se nörtti voisi kolme lausetta opetella ulkoa mitä sille naiselle uskaltaisi sanoa, niin ne olisivat kuumaakauraa. Mutta kun mulkoillaan kulmien alta ja ollaan niin startrekkiä, ei nainen sellaista tajua. Uskoisin, että pieni yritys viihdyttää naista auttaisi miljoonasti. Voisitko sinä ap, opettaa niitä nörttejäsi, sillä kilttejä miehiä tuonne baanalle kaivataan. Pelimiehet on jo NIIIIIIN nähty.

Vierailija
20/128 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 18:54"]

Kaikki nörtit eivät osaa alistua naisen vallan alle. Kuten tuossa ylempänä oli esimerkki. Mimmi meni ja uteli, eikä toinen tykännyt. Nainen suostu, kun hänet kyseenalaistetaan.

Itse olen nörtin kanssa naimisissa. Hän ei ehkä perinteisellä tavalla ole nörtti, sillä on kovinkin sosiaalinem ja tykkää huomiosta.

[/quote]

Alistua naisen vallan alle?!!! :DDDDDDDDDD

Sen kerran kun nainen tekee mitä lassukat vaatii suhtautuminen on tämä! Voi lassukat teitä :D. Toivottpmia tapauksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan