Miski naisille ei kelpaa epäsosiaaliset, mutta kiltit "nörttityypit"?
Tiedän monta tällaista ja yhdelläkään ei ole naisystävää. Onko se syy epäsosiaalisuus vai tuo..noh...kieltämättä epäviehättävä ulkonäkö(moni hintelä, kalpea, olemukseltaan epäskarppi, rillipää)?
Kommentit (128)
Olen yhden vaimo. Nyt täällä, mies on kuorsannut jo kauan. Olispa seuraa, seksiä ja elämää.
Vastaus: elämä. Olis edes miesseuraa, seksiä on ollut tänä vuonna yhden kerran - tuleeko toista?
nimim. It-suunnittelijan vaimo
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 20:47"]
Hyvän nörtin löysin minäkin. Mukava ja hyvännäköinen, ei tosin välitä vaatteista eikä ulkonäöstään. Vähän saamatonkin on, istuu koneella päivät pitkät.
Muuten ihan huippu mies :)
[/quote]
Mitä iloa sinulle on tuosta päivät pitkät koneella istuvasta nörtistä?
"Muuten ihan huippu mies :)" No mitä muuta se tekee?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 01:54"]
Olen yhden vaimo. Nyt täällä, mies on kuorsannut jo kauan. Olispa seuraa, seksiä ja elämää.
Vastaus: elämä. Olis edes miesseuraa, seksiä on ollut tänä vuonna yhden kerran - tuleeko toista?
nimim. It-suunnittelijan vaimo
[/quote]
elämä on valintoja
Kyllä joillekin kelpaa, jos kyseisen laisella miehellä on edes vähän luonnetta niin jonkun naisen sa ja jos vielä rahaakin niin varmasti saa jonkun. Mutta niin, itselleni miehen ulkoinen olemus ja ulkonäkö on myös tärkeitä eli "nörttityyppi" ulkomuoto tuskin kelpaa ja nuo nyt tuppaavat olemaan niin sosiaalisesti ei lahjakkaita ja sisäänpäin kääntyneitä yleensä, että luulen ettei minun laisella ulospäin suuntautuneella ja sosiaalisella ihmisellä muutenkaan "klikkaisi" ko nörttityypin kanssa.
Näiden viestien perusteella nainen haluaa miehestä juttukaverin ja elättäjän (sosiaalinen taito ja ei-toimeton). Ei kyllä käytännössä pidä kumpikaan paikkaansa ellei puhuta jostain läskistä pyrkyrinaisesta.
t. KTM Mies
Miksi kukaan HALUAISI epäsosiaalisen nörttimiehen? :D Siitä vaan rattoista arkea viettämään, molemmat istuvat omilla tietokoneillaan eri huoneissa ja puhuvat skypen tms välityksellä tai kirjoittavat toisilleen. Menee se aika niinkin. Ja tässä ilmeisesti tuolla kiltillä viitattiin juurikin siihen että nörttien mielestä naiset ihastuvat vain renttuihin jotka lyö ja pettää, että he eivät ikinä tekisi sellaista, no totta koska ei heitä kukaan huolisi niin ei voi pettää ja tossun alla he eivät uskalla ääntään edes korottaa naisen kuullen.
Oman kokemukseni mukaan monet ap:n kuvaamat miehet ovat naisvihaajia, naiset luonnollisesti karttavat sellaisia. Negatiivinen asenne naisia kohtaan näkyy heillä puheessa ja käytöksessä.
Tämä on helppo yhtälö: nörtit keskittyvät kokonaisvaltaisesti laitteisiin, muut miehet naisiin!