Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menet kylään ja sinulle tarjotaan teepusseja valkoisesta puulaatikosta,

Vierailija
15.07.2013 |

mitä ajattelet?

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljähtänyttä teetä ja mahdollisesti vanhaa, jos asukkaat itse eivät juo teetä ahkerasti.. Jos laatikosta löytyy vaniljan tai muulle voimakkaasti tuoksuvaa teetä niin todennäköisesti kaikki muut teet ovat saaneet niistä makua ja hajua = vanhentunut perus earl grey, jossa sivumakuna imelä vanilja.

Juon nykyisin kylässä kahvia ja olen alkanut pitää sen mausta viimeisen kolmen vuoden totuttelun aikana. Mutta vain kyläillessä :D

Vierailija
2/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisiko pyytää kahvia..en juo teetä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin varmaan, että pysyyköhän tee parempana puuastiassa kuin peltisessä, itselläni on tee aina peltipurkissa. Tai sitten en ajattelisi mitään:)

Vierailija
4/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aloituksen luettua ajattelin että voi vitt*.

Vierailija
5/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan toimittaja, joka hakee tällä aloituksella juttuaihetta itselleen. :)

Vierailija
6/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:32"]

Teen juojana ajattelen heti väljähtänyttä teetä. Kukaan ei ota kahvinpuruja puulaatikosta. 

[/quote]

Samoin :)

[/quote]

Ot, miten ne pussit säilyy pahvipaketissa paremmin kuin puulaatikossa?

Vierailija
7/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinohan sekin on tarjota vanhaa teetä... puulaatikossa ei ole varmaan kovin tuoretta.

Vierailija
8/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että valkoinen puulaatikko pitää sisällään valkoista teetä. :)

Vierailija
9/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepussit nyt aina sisältää sitä, mitä lattioiden lakaisussa tulee pussitettavaksi.

Puulaatikossa ne vähätkin aromit ovat karanneet ajat sitten.

Ajattelisin: "kiitos, kun et välitä."

Vierailija
10/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 22:56"]

Teepussit nyt aina sisältää sitä, mitä lattioiden lakaisussa tulee pussitettavaksi.

[/quote]

Edelleen mua kiinnostaisi kuulla teoria siitä, miten ne pussiteen aromit säilyy paremmin pahvipaketissa kuin puulaatikossa.

Vierailija
11/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 22:59"]

[/quote]

Edelleen mua kiinnostaisi kuulla teoria siitä, miten ne pussiteen aromit säilyy paremmin pahvipaketissa kuin puulaatikossa.

[/quote]

no etkö sä osaa lukea, peltipurkissa (tai muussa tiiviissä pakkauksessa) ne pitää säilyttää. sanottu jo pariin otteeseen.

Vierailija
12/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 23:08"]

[/quote]

[/quote]

no etkö sä osaa lukea, peltipurkissa (tai muussa tiiviissä pakkauksessa) ne pitää säilyttää. sanottu jo pariin otteeseen.

[/quote]

Mutta kaupassahan ne myydään pahvipaketeissa.

Vierailija
13/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean hiljaa itsekseni, että meilläkin on tuollainen puulatikko, jonka lasin olen joutunut kiinnittämään uudelleen. Käytin muuten akryylimassaa, jonka levitin tahallisesti huolimattomasti luodakseni vanha ikkuna -efektin. Tämän jälkeen aloittaisin keskustelun isännän tahi emännän kanssa kaikkien mieltä kiinnostavasta puheenaiheesta, jollei sellainen olisi jo käynnissä.

Vierailija
14/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noita erilaisia teepusseja erilaisissa paketeissa ja haluaisin jonkun yhteisen säilytys/tarjoilurasian. Ajattelisin varmaan, että tuossapa näppärä ratkaisu.

Vierailija
15/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

urbaanilegenda.

Vierailija
16/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 23:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta kaupassahan ne myydään pahvipaketeissa.

[/quote]

FLAIDIS! FLAIDIS! FLAIDIS!

Vierailija
17/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jahans, teetä".

Todellisuudessa mulla on paljon enemmän mielipiteitä just noista valkoisista pikkusievistä laatikoista joiden päällä lukee "kirjeet/kortit/tee/napit/kynttilät" jne. Samaan kuuluu myös ne sisustustarrat ja erityisesti ne pikkusievät ja niin uniikit tekstit seinillä.(home sweet home)

Mulle ei tule kotiini tuollaisia, ei tekstejä seinille ei valkoisia puulaatikoita teepussejakaan varten.

Mutta kiva jos joku tykkää, ei oo multa pois.

Vierailija
18/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään! olen tainnut joka kyläpaikassa saada teetä puulaatikosta, välillä valkoisesta ja välillä puun värisestä. 

Vierailija
19/111 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helekattia?

Näin kerran jotain pieniä öttiäisiä puulaatikossa, jossa oli teetä. En tiedä, oliko laatikkoa käytetty alunperin öttiäisten tarjoiluun vai oliko se tee siellä ensin.

Seuraavan kerran, kun joku tarjoaa minulle teetä, tarkkailen tarjotaanko se valkoisesta puulaatikosta, ja jos tarjotaan, niin onko tarjoaja tämän keskustelun aloittaja, vai joku vastanneista. Saatamme vaihtaa merkittäviä katseita keskenämme, siristää silmiämme mystisen huomaamattomasti ja jatkaa sitten elämiämme tämän pienimuotoisen, mutta sykäyttävän kohtaamisemme jälkeen.

Vierailija
20/111 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että emäntä on ollut jollakin sisustuskutsuilla, joista ei ole kehdannut lähteä kotiin jos ei ole ostanut mitään... ja sitten mukaan on tarttunut tuo laatikko.

Ja ajattelisin myös, että kyllä tuo emäntä olisi tuonkin rahan voinut laittaa vaikka nälkäänäkeville lapsille Afrikkaan.... ja seljälkeen toivon, että tee olisi reilun kaupan teetä, mutta todennäköisesti joudun pettyneenä toteamaan, että niin ei ole.

...ja sitten vielä miettisin, että miten tuollaisessa laatikossa tulee hallittua tuotteiden päiväysten seuranta, kun laatikot on todennäköisesti heitetty huitsin nevadaan.

....ja sitten miettisin, että tarttuukohan tuosta laatikosta maalinhajua teepusseihin... tai jotain muuta hajua.

.... ja sitten miettisin, että mitähän tuo emäntä haluaa viestiä tuolla laatikollaan.

... ja todennäköisesti sen jälkeen siirtyisin pälyilemään asuntoa, josko muualtakin löytyisi vastaavanlaisia sisustusturhakkeita.

Sen jälkeen olisin todennäköisesti niin pyörällä päästäni tuon laatikon vuoksi, että normaali small talk emännän kanssa ei onnistuisi, vaan tyytyisin kuuntelemaan kun hän kertoo Bulgarianmatkastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme