Näin 50 vuotiaana miehenä olen ollut jo useamman vuoden helpottunut siitä ettei enää huvita naishommat. Viime kuukausina kuitenkin
On vanhat metkut palanneet mieleen osittain. Vähän huolestuttaa, muttei ole vielä aiheuttanut toimenpiteitä. Toivon että tämä on ohimenevää.
Kommentit (15)
Kevät tulossa, miesvaihtarit päällä sulla.
Joo mullakin kävi noin. Ja sitten ihastuin ja erehdyin. Kunhan tästä pääseneroon, niin toivon tosiaan ettei tule mielenhäiriötä enää.
N52
Kivat sulle. Minua huvittaa ja onnekseni myös vaimoa.
M56
Muutama aurinkoinen tammikuun päivä ja hopeaketulla alkaa silmät vilkkua.
Nähty on tapahtuvan, älä puhu muuta
Olen itse päässyt 5 vuotta sitten korkeampaan tilaan, missä ei naishommat enää kiinnosta. Pelästyisin aika pahasti jos vanhat metkut palaisivat mieleeni.
M41
Vierailija kirjoitti:
Olen itse päässyt 5 vuotta sitten korkeampaan tilaan, missä ei naishommat enää kiinnosta. Pelästyisin aika pahasti jos vanhat metkut palaisivat mieleeni.
M41
Totesit siis viisi vuotta sitten, ettet pääse poikuudestasi.
Kannattaa laskea omatoimisesti rakkauden nesteet ulos sieltä kikkelistä ja keskittyä sen jälkeen taas elämään. Minullekin on tapahtunut joskus tuota samaa, mutta kyllä se menee ihan sillä ohi. Nopea helpotus hetkelliseen vaivaan.
Onneksi itse asun tuppukylässä, missä ei ole kesäisinkään mitään vääriä ajatuksia herättäviä näkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41Totesit siis viisi vuotta sitten, ettet pääse poikuudestasi.
Ei, asia ei mennyt näin.
hei nelikymppiset naiset kakskymppisiä kolmekymppisiä ja nelikymppisiä löytyy ketkä ei oo menettänyt miehisyyttään tällä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, nyt kaikki tänne! Täällä pilkataan ihmisiä, jotka eivät ole harrastaneet seksiä. Eivät ole ihmisiä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, nyt kaikki tänne! Täällä pilkataan ihmisiä, jotka eivät ole harrastaneet seksiä. Eivät ole ihmisiä lainkaan.
kyllä joku on varmaan vikana jos ei oo motivaatiota löytynyt harrastamaan mitä olennaisimpia ja luonnollisia asioita
Hei ;)
T. Mummo55