Kun menet kylään ja sinulle tarjotaan teepusseja valkoisesta puulaatikosta,
Kommentit (111)
Ei siinä mitään pysty ajattelemaan, viivana vaan kyläpaikan vessaan, puhelin mukaan ja tekemään aiheesta aloitusta av:lle. (Tästähän tässä ap oli kyse?)
Ajattelen, että pitäisi Corollaankin vaihtaa öljyt.
mitä pitäisi miettiä`? minullakin on tuollainen laatikko, siitä saavat valita mieleisensä ne joille kahvi ei maistu :)
No esim Nordqvistin teet eivät ole missään muovissa, on vaan se pahvilaatikko ja sen sisällä yksittäispakatut pussit ilman muovia. Onko sellaisia siis myös väärin pitää puulaatikossa sen myyntipahvilaatikon sijasta?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 20:42"]
Katsoisin montako lokeroa siinä on ja ihmettelisin miksi valkoinen. Itselläni kun kun on kaunis harmaa, minkä sain lahjaksi vannoutuneelta teenjuojalta, ja hän oli täyttänyt sen valmiiksi minulle, montaa eri makua, jokaiselle jotakin. Ja lahjaksi sain sellaisen koska olin hänen vastaavaansa ihaillut. Ja moni on sitä minulla ihaillut kun sen olen kahvipöytään nostanut. Eikä vieraani ole olleet av-palstalaisia.
[/quote]
eihän vannoutunut teenjuoja juo pussiteetä?
[/quote]
Kyllä nekin juovat pussiteetä. Ei ole haudutettu yleensä kelvannut. Ja pussiteen kanssa on helpompi mennä kun sitä saa monenlaisina sekoituksina, kukin haluamaansa makua.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 22:56"]
Teepussit nyt aina sisältää sitä, mitä lattioiden lakaisussa tulee pussitettavaksi.
Puulaatikossa ne vähätkin aromit ovat karanneet ajat sitten.
Ajattelisin: "kiitos, kun et välitä."
[/quote]
Edelleen mua kiinnostaisi kuulla teoria siitä, miten ne pussiteen aromit säilyy paremmin pahvipaketissa kuin puulaatikossa.
[/quote]
no etkö sä osaa lukea, peltipurkissa (tai muussa tiiviissä pakkauksessa) ne pitää säilyttää. sanottu jo pariin otteeseen.
[/quote]
Mutta kaupassahan ne myydään pahvipaketeissa.
[/quote]
höh, älä viitsi tahallas esittää tyhmää. kaupassa se pahvipaketti on pakattu muoviin = ilmatiivis pakkaus.
[/quote]
Ja sitten kotona se teepakkaus tietenkin suljetaan uudelleen jeesusteipillä, jotta aromit ei karkaa. Näin meillä.
mä varmaan miettisin, että mitähän toi ajattelis, kun näkis mun tarjoavan teepussit vihreästä muumitörpöstä. pitäis mua varmaan junttina.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:09"]
AP, kerrotko vaan suoraan, mitä hait takaa aloituksellasi? :) Ku ei me nyt ihan taidettu ymmärtää.
[/quote]
Enkä kerro. Vastailkaa te nyt vain.
ap
[/quote]
Valkoinen puinen teelaatikko saa minut ajattelemaan "Carpe Diem".
Ha, ha, ha...
Minä nähdessäni tämän keskustelun:
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2011/05/THISGONBGUD.gif
UP