Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppiset naiset ovat tytönhupakoita.

Vierailija
30.06.2013 |

Eivät edes itse tajua, kuinka helppo heitä on manipuloida ja käyttää hyväkseen. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 12:26"]

Eivät edes itse tajua, kuinka helppo heitä on manipuloida ja käyttää hyväkseen. 

[/quote] no ei rajoitu vain parikymppisiin naisiin, kaikenikäiset naiset on tyhniä ja helposti manipuloitavia hupakoita

Vierailija
2/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ikis, älä yleistä omaa kokemaasi yleiseksi totuudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua ainakaan kukaan hyväksikäytä, mä niin nautin kolmekymppisen miehen kyrvästä :)

Vierailija
4/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on jo ristiriitainen, nainen=tyttö, sitä joko on nainen tai tyttö, ei voi olla molempia yhtäaikaa. Kyllä aikuinen, eli yli 18 vuotias on nainen, ei tyttö. Ei tytöt voi ajaa autolla, äänestää, olla ehdokkaana vaaleissa, ostaa alkoholia ja tupakkaa tai mennä naimisiin, naiset voi.

Vierailija
5/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli ihanaa olla 20-kymppinen tytönhupakko! Elämässä oli niin paljon hauskuutta, riemua ja intohimoa, kun annoin vain mennä enkä turhia miettinyt! Miehiäkin oli vaikka minkälaista, tutustuin ihmisiin hyvin ennakkoluulottomasti ja menin mukaan kaikenlaiseen. Ah niitä aikoja!

Vierailija
6/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 13:55"]

Musta oli ihanaa olla 20-kymppinen tytönhupakko! Elämässä oli niin paljon hauskuutta, riemua ja intohimoa, kun annoin vain mennä enkä turhia miettinyt! Miehiäkin oli vaikka minkälaista, tutustuin ihmisiin hyvin ennakkoluulottomasti ja menin mukaan kaikenlaiseen. Ah niitä aikoja!

[/quote]

20-kymppinen = 200-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi