Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on lapsi/aikuinen, jolla "ei ole mitään tekemistä"?

Vierailija
04.07.2013 |

En ole koskaan ymmärtänyt näitä ihmisiä, joilla "ei ole mitään tekemistä". Mulla on aina ollut vaikka mitä tekemistä! Lapsenakin. Koskaan ei ollut sellainen olo, että olisi tylsää enkä tietäisi mitä tekisin. Aina oli useampikin leikki tai muu hauska juttu mielessä, mitä kokeilla.

Nyt aikuisena ihan sama juttu. Mulla olisi koko ajan vaikka mitä tekemistä: mansikoiden pakastus, siivotakin pitäisi, kirjaa voi lukea, auton pesu, voi mennä kävelylle, käydä naapurikaupungin museossa tai iltatorilla, ottaa kasvikirjan ja lähteä pusikoihin tunnistamaan kasveja. Näin kesällä,  jos ei mitään muuta keksi, voi aina mennä uimaan.

Ja eikös mulle tänään ja eilen soittanut kaksi eri kaveria, jotka nurkui, että kun he ei oikein keksi, mitä lomalla tekisivät. Häh? Millainen oikeasti on ihminen, jolla ei ole tekemistä?! Mä en voi ymmärtää.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyttä valittavilta puuttuu elämänilo, joie de vivre. Ja tyytyväisyys itseensä. Kaikki ilo ja onni tulee heille ulkopuolelta. Ja siksi marisevat, jonkun muun pitäisi tehdä heidät onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme