Lue keskustelun säännöt.
Mikael Pentikäisestä pelkkää haittaa eikä yhtään hyötyä
Kommentit (5)
Pentikäinen kirjoittanut osan oikeistohallituksen hallitusohjelmasta. Oli lisäksi muutama vuosi sitten HeSarin päätoimittaja, ja jotkut ihan tosissaan ilmeisesti pitävät HeSaria vassarilehtenä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ihme jos yrittäjät eivät saa työvoimaa, kyseiset päätökset vain lisäisi haluttomuutta ottaa töitä vastaan.
Hihhuli hakee vain huomiota lausunniollaan, veikkaanpa että kyseiset lausunnot vain heikentävät entisestään työntekijöiden saantia yrityksiin.
Uskomatonta ahneutta ja aina aloittaa saman keskustelun alusta.
Joo, tuo on kyllä täysin totta. Pahin haittaelukka, mitä tässä maassa katuja tallaa.