Minulla on kärpäsiä lemmikkeinä
Yksi niistä nukkuu kanssani sängyssä. Muut alakerrassa.
Se myös lentelee hauskasti, kun olemme menossa nukkumaan.🤣
Kommentit (16)
Ne lensivät ulkoa yksi päivä, kun pidin parvekkeen ovea auki. Eivät näytä tahtovan takaisin ulos enää. Muuttivat tänne. Ap
Minulla on parvi, ei ovea tai mitään. Omasta vapaasta tahdostaan ovat missä haluavat. Ap
Siitä se sarjamurhaajan ura kehittyy. Epäluonnolliset harrastukset.
Joskus söpöliini hieroo käsiään. Ap
Tänään kärpäset ja huomenna satiaiset. Voi hyvänen aika.
N74
Minä kyllä isken ne kärpäslätkällä hengiltä. En halua mitään tautien levittelijää kämppääni.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kärpäset ja huomenna satiaiset. Voi hyvänen aika.
N74
Vielä kirput mukaan niin saa sirkus esityksen tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä isken ne kärpäslätkällä hengiltä. En halua mitään tautien levittelijää kämppääni.
Ei ole kärpäslätkää, mutta yhden sain käsilläni tapettua. Haluaisin kyllä mieluummin pelastaa ne, mutta ei onnistu.
Ihan järjetöntä siis, että ei voisi tuulettaa, kun kaikki ötökät tulevat parvissa.
Ihan söpöjä kuitenkin loppujen lopuksi, mutta nimeämään en niitä ala. Ap
Et oo ensimmäinen, etkä varmaan nytkään ainoa. Huonekärpäset on omalla tavallaan aika symppis tyyppejä.
Ne on, veemäisiä. Alkuillasta pörrää ensin ympärillä, sitten luulee, et nyt se poistui. Menet nukkumaan, niin eikö jo kohta ole omat bileet sillä. Joskus kokeilin sitä vanhaa konstia, et laittaa pöydälle t-vatiin maitoa. Pskt se mitään auttanut, lie käynyt haistamassa ja nauramassa - siihähän se juippi yrittää, enpä mene halpaan. Ja eikun kohta meikäläisen kimppuun.
....
Maalla kun olin, niin siellä ne vasta äkäisiä olivat: (nuori) koira makoili muina koirina lattialla, kuului klaks, leuat yhteen. Koira 1, kärpänen 0.
Vaihda pikkarit 🤮