Miksi Tinderistä ei löydy normaaleja ja fiksuja miehiä? Mies vastaa
Eli palstalla on kaksi vakiaihetta, joista tulee uusia postauksia joka päivä:
Miksi Tinder-mies jätti/ghostasi/katosi, onkohan pelimies?
Miksi Tinder-mies paljastui ties miksi kummallisuudeksi?
Tähän on aika yksinkertaiset syyt. Jos mies haluaa pärjätä Tinderissä, on yksinkertaisesti oltava melko komea. Tinderin omien tilastojen mukaan 11,5% miehistä pärjää hyvin, loput ei ollenkaan. Naiset siis valkkaavat ulkonäöllisesti itseään tasokkaampia miehiä. Mahdollisesti koska miehet tykkävät kaikista, mahdollisesti koska naiset aliarvioivat miesten ulkonäön kuvien perusteella.
No mietitäänpä aluksi komeita miehiä.
A) Jos ajatellaan että mies on komea, sosiaalisesti taitava ja kunnollinen, miksi tällainen mies hakisi parisuhdetta Tinderistä? Osaako kukaan keksiä ainuttakaan syytä miksi etsiä hakuammunnalla netistä ja menettää sosiaalisten taitojen etu?
Tällainen mies harvemmin pyörii Tinderissä, koska parisuhdetta on huomattavasti järkevämpää etsiä livenä.
= Tinder ei kannata
B) Jos mies on komea pelimies, Tinder on kuin karkkikauppa. Naisia on paljon, eikä tarvitse menettää mainettaan pokaamalla uutta kissaa joka viikonloppu muiden nähden livenä. Täydellistä.
= Tinder kannattaa
C) Jos mies on komea mutta outo ja epäsosiaalinen, ulkonäköön perustuvat appi on hyvä vaihtoehto.
= Tinder kannattaa
D) Jos mies ei ole komea mutta on sosiaalisesti taitava ja kunnollinen, on Tinder huonoin vaihtoehto. Tunnen itse lukuisia tällaisia miehiä, ulkonäöltään tavallisia (tai jopa melko komeita mutta ei top 11,5%). Kokeilivat Tinderiä, ei matcheja, etsivät kumppanin livenä.
= Tinder ei kannata
C) Jos mies ei ole komea, sosiaalisesti taitava tai kunnollinen - on Tinder ajan haaskausta, mutta hävittävääkään ei ole.
= ihan sama onko Tinderissä
Mitä voimme tästä päätellä? Tinder kannattaa miehelle vain jos olet komea ja
a) etsimässä vain seksiä
tai
b) ulkonäkö on ainoa avusi
Siksi Tinderissä on yliedustus pelimiehistä, kummallisuuksista, pervertikoista, ym. Ulkonäöllisesti Tinderin miestarjonta on naisten mukaan parempaa kuin nettitreffisaiteilla, mikä johtuu sekä komeiden miesten yliedustuksesta että algoritmista. Naiset tuntuvat kuvittelevan että nettitreffisaiteilla on rumia ja Tinderissä taviksia, oikeasti ne nettitreffisaittien miehet ovat edustus keskivertomiehistä joita näet siellä Prismassa.
Ei siis ole olemassa karkkikauppaa josta saisi komean ja kunnollisen miehen, jollei sellaiseen riitä rahkeet livenä tavattunakaan.
Toivottavasti selvensi asiaa, hyvää viikonloppua!
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Kysely Tinderiä käyttäville MIEHILLE:
Etsitkö Tinderistä vain panoseuraa?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = en, vaan jotain muuta(kin)
Luulen että palstalla on parempi edustus erilaisista naisryhmistä kuin miehistä. Esimerkiksi ryhmän B) miehet tuskin postailevat tänne.
Kyllähän tuossa aloituksessa varmaan perää on. Parikin kaveria pyöri tuolla ja toinen kävi muutamilla treffeillä ja pettyi. Löysi naisen toista kautta. Toinen taas oli/on pelimies ja työn puolesta reissasi ja reissaa paljon ja tinder toimii hyvin.
Tuossa aloittajan kirjoituksessa osui tuo komeus silmään useaan kertaan. Eihän tuossa mitään väärää ole, jos nainen haluaa komean miehen..haluathan sinäkin kauniin naisen?
mies52v
Ihan hyvä että nämä evoluution umpikujat leikkivät keskenään täällä. Mennään me kelvokkaammat ulos ja löydetään kumppani.
Apl tiedoksi : tinderiin voi myös kirjoittaa. Itse löysin upeen (nimenomaan persoonaltaan) miehen sieltä ja nimenomaan parisuhteen. Riippuu kuin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin poikystäväni tinderistä ja hyvin on mennyt. Kunnollinen ja fiksu kaveri joka vei jalat alta omalla persoonallisuuudellaan.
Aika pitkältä riippuu, mitkä on hakukriteerit. Tosin tinderissä ei kannata liikaa odottaa. Mutta avoimin mielin kun liikkuu nii voi jopa yllättää.
Tämän vastauksen sponsoroi Tinder.
Ap osui oikeaan monessa, muttei aivan kaikessa.
Itse aikanaan kyllä löysin kohtuu pitkäkestoisen parisuhteen sieltä, ja ihan muutamalla sanalla.
Joskus voi tärpätä jopa Tinderissä ihan siihen vakavaan suhteeseen.
Toki suurin osan siellä on niitä panoseuran etsijöitä ja pelailijoita
Siis mitä ihmettä ap sö ssöttää? Miksi mies kertoo naiselle millaisia miehiä Tinderissä on, kun me naiset tiedämme sen itse paremmin! Siis faktahan on että asuinpaikka selitttää eniten eli Hgissä on eniten tarjolla joka lähtöön tyyppejä ja muualla vähemmän.
Olen nainen ja olen tavannut Tinderissä normaaleita ja komeita vaikka kuinka. Joku halusi parisuhteen kanssani, joku ei ja joidenkin kanssa en itse halunnut kuten muutenkin elämässä.
Toivottavasti naiset eivät usko tätä miesselittämistä taas.
Eihän me naisetkaan tulla teille söss öttämään millaisia naisia Tinderissä on, kyllä me luotamme että te itse otatte siitä selvää ja että naisia on joka lähtöön!
Kyllähän toi taitaa olla totta. Kohta A. Työkaveri mies, joka on komea ja monen päiväuni oikeasti. Kysyin kerran työpaikan juhlissa seurusteleeko tai onko naimisissa. Vastasi on sinkku. Mietin hetken ja ihmettelin, että miksi tuollainen ei muka ole suhteessa. Kun olin vähän enemmän juonut jne, niin uskalsin kysyä. Vastaus, ei mun tarvitse enkä ole kovinkaan luotettava kumppani, koska ei ongelmia saada naisia. Sanoi aivan suoraan. Se, että hän on todella komea, niin hän on myös erittäin supliikki ja herrasmies hienolla tyylillä. Ei ihme, että saa naisia. Jos hän ehdottaisi minulle, niin lähtisin varmasti yhdeksi illaksi.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyköhän tinderistä miehiä jotka osaa selittää asiat lyhyesti ja ytimekkäästi? Alapeukutin aloitusta koska en jaksanut lukea tuota romaania.
Tuohan oli harvinaisen selkeä esitys. Asiasisältöön en ota kantaa kun ei ole kokemusta tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on kaiken lisäksi puhdas panosovellus, mutta silti naiset elättelevät harhojaan sen aviomiehen löytämisestä pinnallisesta nussimisapista. Kun joku on kuulemma jossain joskus päätynyt ihan kihloihinkin Tinderin kautta!
Ei voisi vähempää kiinnostaa tinderissä tarjolla olevat naiset. Tindernaiset ovat turn-off.
Oletteko miehet tulleet ajatelleeksi sitä, että naiset harvemmin hakevat sitä Live seuraa?
Monelle naiselle se on vaan huvittelua ja ajanvietettä kaveriporukassa, vailla minkäänlaista aietta tapaamiseen.
Hei ap, mä tykkään juuri tuollaisista analyyttisista tyypeistä, jotka kirjoittavat yhdyssanat oikein! <3
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin poikystäväni tinderistä ja hyvin on mennyt. Kunnollinen ja fiksu kaveri joka vei jalat alta omalla persoonallisuuudellaan.
Aika pitkältä riippuu, mitkä on hakukriteerit. Tosin tinderissä ei kannata liikaa odottaa. Mutta avoimin mielin kun liikkuu nii voi jopa yllättää.
Varmasti on yllätyksiä luvassa. Poikaystäväsi on tyytyväinen sinuun ja muihin samanaikaisiin tindersäätöihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on yllätyksiä luvassa. Poikaystäväsi on tyytyväinen sinuun ja muihin samanaikaisiin tindersäätöihinsä.
Jaa että katkeroitunutta porukkaa liikkeellä :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuossa aloituksessa varmaan perää on. Parikin kaveria pyöri tuolla ja toinen kävi muutamilla treffeillä ja pettyi. Löysi naisen toista kautta. Toinen taas oli/on pelimies ja työn puolesta reissasi ja reissaa paljon ja tinder toimii hyvin.
Tuossa aloittajan kirjoituksessa osui tuo komeus silmään useaan kertaan. Eihän tuossa mitään väärää ole, jos nainen haluaa komean miehen..haluathan sinäkin kauniin naisen?
mies52v
Kaksi miestä joista toinen ei löytänyt kumppania. Ja toinen, joka muutenkin on naisten suosiossa, menestyi tinderissä kuten muuallakin. Otanta on pieni joten ei todista mitään pointtia jos sitä edes oli.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, mä tykkään juuri tuollaisista analyyttisista tyypeistä, jotka kirjoittavat yhdyssanat oikein! <3
Nosta rimaasi. Kaikki ansaitsevat paremman kuin ap.
Pk-seutu on oikea hyvin koulutettujen ja kauniiden naisten aarreaitta. Pitäisin pienimuotoisena ihmeenä, jos sieltä ei treffi- yms. seuraa löydy.
M43
Ap kirjoitti väärin.
Ap:n olisi pitänyt kirjoittaa seuraavasti:
Tinderissä on paljon komeita, menestyviä ja sitoutumishaluisia miehiä jotka asuvat kantakaupungilla. Sellaisen jokainen nainen myös ansaitsee ja saa, ei kannata siskot tyytyä vähempään koska olette kaikki upeita ja mahtavia.
Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Kaksi miestä joista toinen ei löytänyt kumppania. Ja toinen, joka muutenkin on naisten suosiossa, menestyi tinderissä kuten muuallakin. Otanta on pieni joten ei todista mitään pointtia jos sitä edes oli.
Minulla on isompi otanta.
Omilla kavereilla on ollut tismalleen samat kokemukset, pl. yksi varsin komea mies ja yksi julkkis.
Nämä muut kaverit ovat pääsääntöisesti nyt parisuhteissa ja avioliitoissa, yksikään ei ole jäänyt ikisinkuksi (paitsi minä toki). Tinderissä eivät saaneet mitään, ei puhettakaan tavallisista naisista joillaisia tulevat vaimot olivat, tai urheilulisista naisista jollaisen kaksi näistä sai livenä napattua.
Tinderissä ei flaksi käynyt kuin sillä julkkiksella ja komealla miehellä joka haki vain seksiä.
Kyllä se vain on näin että naisilla on ulkonäkörima Tinderissä ihan eri korkeudella kuin livenä.
Kysely Tinderiä käyttäville NAISILLE:
Etsitkö Tinderistä vain panoseuraa?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = en, vaan jotain muuta(kin)