Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku tulee töihin tiukat vartalonmukaiset TREENIHOUSUT jalassa?

Vierailija
25.07.2020 |

Sama kun olisi sukkahousut jalassa.

Kommentit (325)

Vierailija
121/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodin parikymppisten harkkatyttöjen lemppari asu.

Leggarisukkikset pyllynraossa.

Isit kiittää näkymistä.

mitä nämä parikymppiset harkkatytöt on? Suurin osa parikymppisistäkin on jo ihan ammattilaisina päiväkodissa töissä.

Ammattilaiseksi ei pääse ilman harkkaa. Muistaakseni yhteensä 10kk on harjoittelua aina 2kk pätkissä.

Siis päiväkotiin? Itse olin 19v kun menin töihin päiväkotiin ja ihan oikea työntekijä siellä olin, kuten muutkin. En mikään harkkatyttö.

Eikö sinne tarvitse opiskella lainkaan? En ole enää 19, mutta kai sitä alaa voi vaihtaa tuon iän jälkeenkin tai pitää välivuotta tai käydä lukion välissä...

Vierailija
122/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raksalla töissä, hikistä fyysistä työtä, sisällä ja ulkona. Talvella viileää, syksyllä märkää, kesällä helteistä. Nostelua, liikkumista, telineille nousemista jne. Työhousut (yleensä vielä miestenmalleja) jämäkkää hiostavaa kangasta, taskut täynnä tavaraa joten housuilla painoakin aika kivasti, jalassa painavat turvakengät. Kypärä ja suojalasit päässä, hanskat kädessä ja välillä maski kasvoilla.

On se vaan raskasta istua toimistossa tai päiväkodin lattialla hameessa, farkuissa tai väljissä housuissa, huhhuh.

Ja valitat koska? Eiköhän siellä raksalla liksakin ole sen verran parempi että työnantajan tarjoamissa duunivaatteissa kökkii mielellään. Päiväkodissa ei ole määrättyjä työvaatteita, voin kyllä istua siellä hiostavassa raksamiehen puvussakin suojalaseineen ja kypärineen jos ne työantajan puolelta tulee. Niin kauan kun ostan ja huolehdin vaatteistani itse niin pidän niin käytännöllisiä ja mukavia vaatteita kuin mahdollista. 

Mulla ainakin raksalla palkka oli huonompi kuin päiväkodissa. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikipöksyt jalassa duunin.

Inha hengittämätön materiaali.

Älä osta polyesterisiä. Osta puuvillaelastaania. Itse tykkään myös polyamidisista.

Vierailija
124/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis te näette niitä päiväkodin työntekijöitä ehkä maks. 15 min päivässä ja niiden pitäisi pukeutua teitä varten, eikä niin että heidän on mahdollisimman helppoa hyppiä, juosta, istua, kieriä, kiipeillä jne. lasten kanssa?

Kyllä, pääasia on että työntekijä pukeutuu oikein sitä hetkeä varten kun lapsi tuodaan tai haetaan. Se väliaika ei ole niin tärkeää.

Omituinen asenne omaan työhön.

Hyvät työntekijät haluavat olla työpaikallaan aina edukseen, tuli kuka tuli ja koska tahansa.

Kyllä sinulle on kova paikka toisten treenitrikoot. Nehän ei liity nyt yhtään mitenkään siihen onko henkilö asiallinen tai edukseen siellä työpaikalla.

Niin mutta kun hänen miehensä hakee lapset hoidosta ja näkee ne irstaan seksikkäät timmit tyrkyt.

Aika omituisesti jotkut naiset kääntää keskustelun tuolle alakoulu-tasolle vaikka kyseessä olisi aihe missä keskustellaan asiallisista työasuista.

Jotenkin söpöä.

Vierailija
125/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isit kiittää näkymistä.

mitä nämä parikymppiset harkkatytöt on? Suurin osa parikymppisistäkin on jo ihan ammattilaisina päiväkodissa töissä.

Ammattilaiseksi ei pääse ilman harkkaa. Muistaakseni yhteensä 10kk on harjoittelua aina 2kk pätkissä.

Siis päiväkotiin? Itse olin 19v kun menin töihin päiväkotiin ja ihan oikea työntekijä siellä olin, kuten muutkin. En mikään harkkatyttö.

Eikö sinne tarvitse opiskella lainkaan? En ole enää 19, mutta kai sitä alaa voi vaihtaa tuon iän jälkeenkin tai pitää välivuotta tai käydä lukion välissä...

Ilmeisesti ei . Treenipöksyt vaan jalkaan ja päiväkotiin töihin.

Vierailija
126/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mitä nämä parikymppiset harkkatytöt on? Suurin osa parikymppisistäkin on jo ihan ammattilaisina päiväkodissa töissä.

Aika nuorena olet sitten valmistunut. Vai mikä päiväkoti palkkaa epäpätevän ammattilaisena ilman harjoitteluaikaa ja muuta asiaan kuuluva?

Ihan samanikäisenä kuin moni muukin. Ja pätevä olin päiväkotiin.

Vierailija
127/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut päiväkodissa töissä ja pidin treenitrikoita.. mutta.. aina oli takapuoli peitettynä. Pidin yläosana pitkää hupparia, oversize-neulepaitaa ym. Päiväkodissa istutaan valtaosa päivästä lattialla, joten missään kiristävissä vaatteissa ei voi olla.

Päiväkodissa "istutaan valtaosa päivistä lattialla" ?

Anteeksi kuinka? Mahdat olla leppoisassa päiväkodissa.

Siellähän ollaan pihaleikeissä täyttä päätä lapsia valvomassa, metsäretkillä, toimintatuokioissa, jne,jne.

Lattialla istutaan korkeintaan aamupiirissä ja nukkarissa (päiväuni-tiloissa).

Ja aina juu niitä löytyy puolipeffaa paljaana kuleksivia hattarapäitä sieltä hoitsujen joukosta kunnes joku sanoo että hei haloo.

Eikö ne treenitrikoot sopisi hyvin just sinne toimintaan, metsäretkille ja pihaleikkeihin? Ei toki seisoskeluun ja juoruiluun.

Vierailija
128/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Jos joku isä saa kiksejä, että hoitajalla on vaatteet päällä niin...

Nuo nyt sun omia fantasioitasi että isit saa kiksejä , joten pidä vaan se mekko niiden legginsiesi ympärillä jatkossakin.

Siististi voi pukeutua ja peffansa peittää,  ilman ajatuksia siitä että joku lastaan hakeva isä saa kiksejä.

Muita saattaa hävettää ihan helkkaristi joku hehtaariperce trikoissa pyllistelemässä pihalla, mutta kukaan ei kehtaa sanoa ääneen.

Vierailija
129/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isit kiittää näkymistä.

lähihoitajana pääsee päiväkotiin töihin heti valmistuttuaan ja jos opiskelee heti peruskoulun jälkeen niin  voi hyvinkin olla että on 19 kun menee töihin. Sama toki monella muullakin alalla. Kaikki päiväkodin työntekijät ei ole opettajia.

Vierailija
130/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

killurtin kirjoitti:

ihan on jokaisen oma asia mitä vetää päälleen työmatkalla MUTTA esimiehen tulee puuttua epäasialliseen pukeutumiseen,esim just päiväkodissa. Ite poistatin teepaidan josta näkyi tissit napaan asti kun kumartui. Ei sovi työvaatteeksi. En antaisi olla pyllyverkkareissa asiakaspalvelussa.

Enkä miehiä niin että rekkamiehen kuutamo näkyy. Tai karvainen vatsa. EIkä kyllä rintareuhkakaan sais...

Rekkamiehen kuutamo???? neva hööd!!! Rekkamiehen hymystä olen kylläkin kuullut useinkin, ja se kuvastaakin sitä näkymää juuri täydellisesti.

Vierailija
131/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juoksutrikoot on ihan asiallinen vaatetus sellaisessa työssä, jossa täytyy pystyä kyykistelemään, ja kumartelemaan.Housut joustavat hyvin, joten se kai on työvaatteen tarkoitus. Esim. hoitoalalla joustava asu on tärkeä, ettei se kiristä ja estä liikkumasta. Pukeutukaa vaan, kateelliset selluvalaat täällä kitisee, kun oma kroppansa ei salli laittaa mitään liian ihomyötäistä yllensä.

Vierailija
132/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isit kiittää näkymistä.

lähihoitajana pääsee päiväkotiin töihin heti valmistuttuaan ja jos opiskelee heti peruskoulun jälkeen niin  voi hyvinkin olla että on 19 kun menee töihin. Sama toki monella muullakin alalla. Kaikki päiväkodin työntekijät ei ole opettajia.

Eikö lähihoitajaopintoihin sisällytetä sitten laisinkaan harjoitteluaikaa?

Vierailija
133/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei oo läpinäkyvät niin ihan ok. Ei eroo sellasista farkuista mitkä on vedetty persvakoon😂

Vierailija
134/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juoksutrikoot on ihan asiallinen vaatetus sellaisessa työssä, jossa täytyy pystyä kyykistelemään, ja kumartelemaan.Housut joustavat hyvin, joten se kai on työvaatteen tarkoitus. Esim. hoitoalalla joustava asu on tärkeä, ettei se kiristä ja estä liikkumasta. Pukeutukaa vaan, kateelliset selluvalaat täällä kitisee, kun oma kroppansa ei salli laittaa mitään liian ihomyötäistä yllensä.

Mistä sinä siellä näiden tästä aiheesta keskustelijoiden painon ja mahdollisen selluliittikoostumuksen päättelet?

Vierailija
135/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tiukkoja farkkuja ja kalukukkaroa työssäni. Muodikkaat kalukukkarot tilaan nettikaupasta ulkomailta.

Vierailija
136/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muita saattaa hävettää ihan helkkaristi joku hehtaariperce trikoissa pyllistelemässä pihalla, mutta kukaan ei kehtaa sanoa ääneen."

Kukaan ei viitsi sanoa kun ne on sitte vaan kateellisia selluperceitä jos joku sanoo et mee ny laittaan ees joku pitkä paita tai mekko tohon päälle jooko.

Vierailija
137/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän tiukkoja farkkuja ja kalukukkaroa työssäni. Muodikkaat kalukukkarot tilaan nettikaupasta ulkomailta.

Mä tiedän sut! Sää oot siinä (äitien suosimassa) suositussa päiväkodissa johtajana!

KIva et pidät just tollasia muodikkaita kivoja vaatteita jotka joustaa eikä kiristä kun joudut peuhaa lasten kanssa!

Vierailija
138/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isit kiittää näkymistä.

Eikö lähihoitajaopintoihin sisällytetä sitten laisinkaan harjoitteluaikaa?

Totta kai, mutta ei ne mitään parikymppisiä harkkatyttöjä ole. Itse olin alaikäinen ollessani päiväkodissa harjoittelussa, ennen kuin menin sinne sitten 19 vuotiaana töihin.

Vierailija
139/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut käyttää legginsejä joka paikassa, mutta laitan aina päälle lyhyen hameen, etten näyttäisi salille menevältä. Minusta sillä tavalla niitä voi käyttää myös töissä.

Tuo on mielestäni ihan ok tapa käyttää leggareita. Kiva lyhyt hame siihen päälle ja näyttää kivalta ja miellyttävä liikkua.

Eikä näytä siltä että on kuntosalilta tulossa.

Vierailija
140/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän aika usein urheilulegginssejä töissä. Tosin mulla on siinä aina joku tunika päällä. Toimistotyö, jossa en tapaa asiakkaita. Oon sen verran ylipainoinen, että hyviä oikeita housuja vaikea löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi