Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku tulee töihin tiukat vartalonmukaiset TREENIHOUSUT jalassa?

Vierailija
25.07.2020 |

Sama kun olisi sukkahousut jalassa.

Kommentit (325)

Vierailija
161/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen pukeutuminen työpaikalla on fiksua.

Onko, jos ylihoitaja esimerkillään näyttää miten on fiksu pukeutuminen, lyhyt minihame ja tissit paljastava toppi josta oikein pursuaa hyihelv.

Vierailija
162/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee myötähäpeä kun toimistossa yks nainen vetää tuommoisissa vaikka onkin hyvä kroppa.

Ihan ylinoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas ollaan naisten kimpussa ja ruoditaan naisia.

Te ette ala muiden työpaikkojen sääntöjä sanelemaan. Jokainen pukeutuu miten haluaa. Miksi otatte miestenne nimiä, jos he eivät omista katsettaan teille? Aika noloa roikkua miehessä kun he tuijottavat muita naisia. Ei taida rakkaus kauheasti painaa?

Hauskaa katsoa tätä heteronaisen hysteriaa, kun yritätte pitää sen miehenne epätoivoisesti olemalla spermarättejä, mutta niin ne miehet vain kiinnostuu muista naisista ;)

Joku ongelma on kyllä sullakin kun noin puhut.

Naisia ruoditaan tässä nyt siksi, että en ole missän ikinä törmännyt miespuoleiseen työkaveriin, joka käyttäisi trikoita työasuna. Balettia katsoin asiakkaana, niin on sekin nähty kuitenkin. Jos joku mieskollega päättää joku päivä tulla mukavuus edellä leggissit jalassa töihin, niin teen tänne kyllä aloituksen.

Vierailija
164/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenihousut ei ole sama kuin sukkahousut. Ne on mukavat, miksei saisi pitää jos ei tarvita tietynlaista pukeutumista?

Jos on PT (Personal Trainer) , niin sitten ok.

Muuten mautonta.

Entä jos on navetassa töissä? Tunnustan omistavani viidet mustat legginssit, joita käytän työvaatteina. 

Vierailija
165/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ohuet, joustavat pillifarkut lyhyehkön yläosan kanssa on siis naisella okein työasu, mutta kun otetaan taskut ja vetoketju pois ja tehdään housut eri värisestä kankaasta ja puetaan päälle pakarat peittävä toppi, ne on paljastavat ja tyylittömät?

Vierailija
166/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos juoksee tai pyöräilee reippaasti töihin? Ja vaihtaa sitten työpaikalla (pukukopilla) työvaatteet.

Vierailija
167/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssinopettaja tai liikunnanohjaaja.

Vierailija
168/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenihousut ei ole sama kuin sukkahousut. Ne on mukavat, miksei saisi pitää jos ei tarvita tietynlaista pukeutumista?

Miesten merinovillakerrastohousutkin on iha jees.

Miksei niitä voi muka pitää jokapaikassa ?

Kivasti näkyy joka kohouma.

Treenihousut on päällysvaate, kerrasto alusvaate. Johtuisikohan vaikka siitä?

Vähän niin kuin uimapuku, jumppabody ja tanssipukukin ovat päällysvaatteita ja siksi niitä on ihan sopivaa käyttää vaikka toimistotyössä tai asiakaspalvelussa. 

Vierailija
169/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itse se, joka vierasti näitä vartalonmyötäisiä treenihousuja. Kunnes itse kokeilin, kun mies ehdotti. Aluksi vain aamuisin salilla, mutta jäin nopeasti koukkuun ja nykyään ihan häpeilemättä menen niissä kauppaan.

Pitkillä lennoilla ovat aivan pakolliset. Farkkuja ei tulisi enää mieleenkään laittaa. Tiedän, että en anna kovinkaan ladylike-kuvaa itsestäni lentoasemalla, mutta mukavuus menee edelle. Toinen vaihtoehto on tietenkin löysät colleget, mutta nyt kun on vielä nuori ja timmi, niin näyttävätkin kivemmalta päällä. Jos joku katsoo kieroon, niin katsoo. Jos joku katsoo hyvällä, niin ei haittaa yhtään.  :)

Suosittelen sinulle ns. jegginsejä, eli farkuilta näyttäviä legginsejä. Ovat huomattavasti siistimmän näköiset esim. lentomatkoilla kuin treenipökät.

Joo, jegginsit ovat tutut. Varmaan joskus hankinkin. Mutta samalla tuntuu rehellisemmältä mennä ihan reilusti sporttikuteissa (puhtaissa), kun yrittää esittää että jalassa olisivat oikeat housut. :D

Vierailija
170/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päiväkotiin? Itse olin 19v kun menin töihin päiväkotiin ja ihan oikea työntekijä siellä olin, kuten muutkin. En mikään harkkatyttö.[/quote]

Aika nuorena olet sitten valmistunut. Vai mikä päiväkoti palkkaa epäpätevän ammattilaisena ilman harjoitteluaikaa ja muuta asiaan kuuluva?[/quote]

==

Lähihoitajakouluun peruskoulun jälkeen. 19- vuotiaana valmis. Lähihoitaja voi erikoistua lastenhoitajaksi ja työskennellä päiväkodissa. Lastentarhanopettajien koulutus on pitempi ja vaatii yo-pohjan.

Vierailija
171/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josson hyvä beba niin mikäjottei..

Vierailija
172/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

killurtin kirjoitti:

ihan on jokaisen oma asia mitä vetää päälleen työmatkalla MUTTA esimiehen tulee puuttua epäasialliseen pukeutumiseen,esim just päiväkodissa. Ite poistatin teepaidan josta näkyi tissit napaan asti kun kumartui. Ei sovi työvaatteeksi. En antaisi olla pyllyverkkareissa asiakaspalvelussa.

Enkä miehiä niin että rekkamiehen kuutamo näkyy. Tai karvainen vatsa. EIkä kyllä rintareuhkakaan sais...

Mäkin mielelläni poistaisin tuollaisen paidan. Ja vähän muutakin ;)

Vierailija
173/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin syömästä kesäravintolan terassilta ja todella oli ihonmyötäistä , niukkaa,jumppa-asua tarjoilijatytöillä. Ihan sieviä olivat. Miehillä ylisuurta t-paitaa.

Vierailija
174/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan päiväkodissa treenitrikoot tms. ja pitkä paita on paras asu, koska siellä täytyy kyykkiä, hypellä, juosta ym. Farkut tai mikään muukaan joustamaton alaosa on todella epäkäytännöllinen tuossa työympäristössä. Trikoiden päälle saa kätevästi myös vedettyä ulkohousut, eikä olosta tule epämukava. Joten jos joku miettii, miksi ”päikyntädit” pukeutuvat usein tietyllä tavalla, johtuu ihan siitä, että se on käytännöllisin tapa pukeutua tässä työssä.

Vierailija
175/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla joustavat housut. Tosin pidän kyllä paitaa takapuolen päällä ettei kukaan vaan pahoita mieltään.

Vierailija
176/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä, autolla, kävellen, bussilla, junalla, ratikalla.

Vierailija
177/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (naisena) olen sitä mieltä, että kun pukeutuu tiukkoihin treenitrikoisiin, niin silloin hyväksyy sen, että muodot näkyvät ja niitä voi joku katsoakin. Itse pukeudun näin salille ja lenkille ja saatan näiden aktiviteettien yhteydessä poiketa trikoot jalassa myös ruokakauppaan. Silloin tiedostan ja hyväksyn täysin sen, että joku saattaa alavartaloani niissä katsella. Itse asiassa jopa tykkään siitä; olen hyvässä kunnossa, ja jos joku saa piristystä ja jopa kiihotusta päiväänsä vartaloni näkemisestä, niin se on erittäin ok. Jos se ei minulle olisi ok, en tietenkään pukeutuisi niin. Itsekin tykkään sivusilmällä salilla ihailla kanssatreenaajien – sekä naisten että miesten – kauniita ja treenattuja vartaloita. Ja ei, en tuijota enkä kuolaa mutta hienovaraisesti pistän merkille. Ken ei halua muiden näkevän muotojaan tarkemmin, voi piilottaa ne löysempiin vaatteisiin. Olisi kerrassaan typerää kuvitella tai väittää, että kireisiin vaatteisiin pukeutunut ei tiedostaisi olevansa näytillä tai hyväksyisi ja jopa haluaisi itseään katsottavan.

Mutta treenitrikoot eivät kuitenkaan mielestäni todellakaan kuulu työpukeutumiseen millään muulla kuin liikunta-alalla (ja hevosalan töissä ratsastushousut). Töissä ensisijaisena tarkoituksena ei ole esitellä vartaloaan tai kiihottaa työkavereita ja asiakkaita (paitsi jos työskentelee esim. stripparina). Eikä tämä tarkoita, että pitäisi verhota itsensä Muumimamman kaapuun – tokihan kaunis vartalo saa käydä ilmi mutta tyylikkäästi. Se tarkoittaa sitä, että katsoja pystyy mielessään kuvittelemaan vaatteiden alla olevan vartalon olevan kaunis ja treenattu mutta suurimmaksi osaksi asian tulee jäädä arvailujen varaan. Ja treenitrikoot tai muutkaan kireät tai muulla tavoin paljastavat vaatteet eivät todellakaan jätä lähtökohtaisesti mitään arvailujen varaan. Ei auta vaikka ne jumppavaatteet olisivat kuinka mukavat ja joustavat päällä; työn suorittamisen kannalta tarkoituksenmukainen pukeutuminen pitää kyllä löytää muilla keinoin.

Vierailija
178/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saattuu olemaan koulun jumppamaikka.Meillä oli ainakin yläasteella just tuommoinen jumppamaikka.

Vierailija
179/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ohuet, joustavat pillifarkut lyhyehkön yläosan kanssa on siis naisella okein työasu, mutta kun otetaan taskut ja vetoketju pois ja tehdään housut eri värisestä kankaasta ja puetaan päälle pakarat peittävä toppi, ne on paljastavat ja tyylittömät?

Amen. 

Omat mustat treenitrikooni eivät paljastavuudessa eroa mustista pillifarkuista mitenkään. Merkittävin ero on se, että ne ovat ihanan joustavat ja niihin suunniteltu reisiin taskut, joihin puhelin mahtuu. Puhelimen mentävät taskut jos mitkä ovat nimittäin luksusta naistenvaatteissa. 

Vierailija
180/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluavat huomiota, sekä esitellä peppuaan mahdollisille kuumille uroksille. Mitään kummallisempaa siinä ei ole, kuin alkukantaista soidinmenoa.

Kyse ei todellakaan ole mistään mukavuudesta tai rentoudesta, siihen on olemassa housuja joista ei näy persvakoa tai kannikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän