Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku tulee töihin tiukat vartalonmukaiset TREENIHOUSUT jalassa?

Vierailija
25.07.2020 |

Sama kun olisi sukkahousut jalassa.

Kommentit (325)

Vierailija
141/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen työasuni on tiukat housut, yleensä juuri treenihousut. syy on käytännössä ja turvallisuudessa, mutta myös mukavuudessa: ne joustavat eivätkä kiristä mistään.

Vierailija
142/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenihousut ei ole sama kuin sukkahousut. Ne on mukavat, miksei saisi pitää jos ei tarvita tietynlaista pukeutumista?

Ne on mukavat joo, mutta mieti nyt.

Päiväkodissa.

Päiväkodissa on kai paras olla sellaiset vaatteet, missä on helppo tehdä töitä. Treenitrikoot on sellaiset, eikä nyt mitenkään ratkaisevan erilaiset kuin legginsit tunikan kanssa.

Pelkät slimfit-treenitrikoot ja tiukka t-paita ei ole sopiva asukokonaisuus päiväkotiin.

Oikea paikka moiselle asulle on kuntosali.

Järkikin sanoo sen.

Järki... vai isimiehestä mustasukkainen mamma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenihousut ei ole sama kuin sukkahousut. Ne on mukavat, miksei saisi pitää jos ei tarvita tietynlaista pukeutumista?

Ne on mukavat joo, mutta mieti nyt.

Päiväkodissa.

Päiväkodissa just tosi mukavat. Pitkä takamuksen peittävä yläosa, niin miksi ei voisi? Itse käytän tuon tyyppisiä housuja pitkän tunikan tai vähän polven yläpuolelle ulottuvan mekon kanssa ja juuri päiväkodissa. Työssä täytyy nostella, kontata, pyöriä, hyppiä ja milloin mitäkin. Ei ole mukavaa farkkujen kanssa.

Vierailija
144/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhat, pehemeiksi kesytetyt haaruksista sopivan huokoiset black horset on kans miellyttävät ja joustavat siellä tunikan alla.

Siihen vielä crocsit.

Sympaattista mansikka-aiheista (kuva alla) antennipipoa unohtamatta.

sudensilmukat.blockspot.com/2011/08/paamiehelle-pipo.html

Vierailija
145/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mitä nämä parikymppiset harkkatytöt on? Suurin osa parikymppisistäkin on jo ihan ammattilaisina päiväkodissa töissä.

Ammattilaiseksi ei pääse ilman harkkaa. Muistaakseni yhteensä 10kk on harjoittelua aina 2kk pätkissä.

Siis päiväkotiin? Itse olin 19v kun menin töihin päiväkotiin ja ihan oikea työntekijä siellä olin, kuten muutkin. En mikään harkkatyttö.

Aika nuorena olet sitten valmistunut. Vai mikä päiväkoti palkkaa epäpätevän ammattilaisena ilman harjoitteluaikaa ja muuta asiaan kuuluva?

Jos heti peruskoulun jälkeen aloittaa opiskelun niin ehtìi valmistua tuossa iässä.

Vierailija
146/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen pukeutuminen työpaikalla on fiksua.

Riippuu työpaikasta mikä on asiallista. Itse käytän varastohommissa mieluummin omia treenitrikoita kuin miesten mallin työhousuja.

Varaston miestyöntekijät on varmasti samaa mieltä 👍

Voi olla. Ei kiinnosta kunhan eivät tule sanallisesti tai fyysisesti iholle. Talvella toki laitan trikoiden päälle ne työnantajan tarjoamat housut kun on kylmä, mutta näin kesällä ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
147/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoittaako trikoiden käyttäminen sitä, että on automaattisesti perse näkyvillä? Oletteko kuulleet paidoista?

Vierailija
148/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin näin kauppareissulla eläkeläisrouvan, jolla oli yllään polvimittaiset valkoiset trikoot ja lyhyt jakku. Trikoot olivat todella kireät ja totisesti paljastivat perässä kulkijoille aivan liian paljon, aivan kaikkea.

Vierailija
149/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei esim. juuri päiväkodissa voisi pitää? Joustavat hyvin niin helposti sujuu leikit lasten kanssa vaikka lattialla, ei tarvitse huolehtia jos vähän vettä roiskuu kun kuivavat nopeasti , ei voi vahingossakaan sotkeutua lahkeisiin kun nopeasti juoksee lasten perässä tai jäädä lahkeet johonkin jumiin, ja kun lähdetään ulos niin nopea pukea siihen tuulihousut, verkkarit tai toppahousut päälle?

Taas toimistoympäristössä jos siinä on päällä joku pitkä tunika tai mekko, niin mitä väliä. Salityöskentelijöillä taas ihan normaali työasustus, ja jollain fyssarillakin tai hierojalla olisi ok, kun heilläkin kiva olla mukavat ja joustavat vaatteet työssä päällä.

Miksi se ketään häiritsisi oikeasti jos toinen hoitaa työnsä hyvin? Joissain paikoissa on pakolliset työasut ja toisaalla taas pitää pukeutua tietyllä tavalla, mutta mitä tollaiset treenitrikoot mainitsemissani paikoissa haittaisivat? Jos joku on kateellinen, niin sehän on sen kateellisen ongelma. Jos joku kiihottuu noista housuista, niin taas sen kiihottujan oma ongelma. Ei työpaikalla ketään ahdistella ja jos ei omia himoja osaa pitää kurissa, niin hakee siihen vaikka ammattiapua.

Vierailija
150/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän treenihousuja töissä. Ja vapaa-ajalla. Ja urheillessa. Mukavimmat housut mitä on. Kaiken lisäksi taskut on sen verran isot, että puhelin ja muutakin kamaa mahtuu hyvin niihin. Onneksi yliopistossa ketään ei kiinnosta toisten pukeutuminen tai ulkonäkö.

Vierailija
151/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kukikkaita ja riemukirjavia legginseja ja siihen paksut koivet niin tuota noin...

Vierailija
152/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei esim. juuri päiväkodissa voisi pitää? Joustavat hyvin niin helposti sujuu leikit lasten kanssa vaikka lattialla, ei tarvitse huolehtia jos vähän vettä roiskuu kun kuivavat nopeasti , ei voi vahingossakaan sotkeutua lahkeisiin kun nopeasti juoksee lasten perässä tai jäädä lahkeet johonkin jumiin, ja kun lähdetään ulos niin nopea pukea siihen tuulihousut, verkkarit tai toppahousut päälle?

Taas toimistoympäristössä jos siinä on päällä joku pitkä tunika tai mekko, niin mitä väliä. Salityöskentelijöillä taas ihan normaali työasustus, ja jollain fyssarillakin tai hierojalla olisi ok, kun heilläkin kiva olla mukavat ja joustavat vaatteet työssä päällä.

Miksi se ketään häiritsisi oikeasti jos toinen hoitaa työnsä hyvin? Joissain paikoissa on pakolliset työasut ja toisaalla taas pitää pukeutua tietyllä tavalla, mutta mitä tollaiset treenitrikoot mainitsemissani paikoissa haittaisivat? Jos joku on kateellinen, niin sehän on sen kateellisen ongelma. Jos joku kiihottuu noista housuista, niin taas sen kiihottujan oma ongelma. Ei työpaikalla ketään ahdistella ja jos ei omia himoja osaa pitää kurissa, niin hakee siihen vaikka ammattiapua.

Luulen, että aloittaja hakee tällä sitä, ettei pyllyä peitetä pidemmällä paidalla. Koska se on kyllä töissä aika törkeän näköistä. Varsinkin jos stringit alla.

Vierailija
153/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse se, joka vierasti näitä vartalonmyötäisiä treenihousuja. Kunnes itse kokeilin, kun mies ehdotti. Aluksi vain aamuisin salilla, mutta jäin nopeasti koukkuun ja nykyään ihan häpeilemättä menen niissä kauppaan.

Pitkillä lennoilla ovat aivan pakolliset. Farkkuja ei tulisi enää mieleenkään laittaa. Tiedän, että en anna kovinkaan ladylike-kuvaa itsestäni lentoasemalla, mutta mukavuus menee edelle. Toinen vaihtoehto on tietenkin löysät colleget, mutta nyt kun on vielä nuori ja timmi, niin näyttävätkin kivemmalta päällä. Jos joku katsoo kieroon, niin katsoo. Jos joku katsoo hyvällä, niin ei haittaa yhtään.  :)

Vierailija
154/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän isot työllistäjät ja työvaatettajat eivät ole ymmärtäneet, että reenihousut ja paituli ovat maailman käytännöllisimmät, turvallisimmat ja miellyttävimmät työvaatteet?

Työvaatteet siivousfirman työntekijöille? Jumppatrikoot ja t-paituli, vois siivota vaikka sata rappua mukavasti.

Tehtaan kokoonpanija? Trikoot ja paitis, turvallista ja mukavaa.

Kirurgi? Treenihousut ja riittävän pitkä paita, ettei roiskeet haittaa, niin jaksaa tehdä pidemmänkin leikkauksen mukavasti.

Raksatyöntekijöille juoksutrikoot ja mukava paita niin voi helposti kyykkiä ja nousta rappuja.

Vierailija
155/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ollaan naisten kimpussa ja ruoditaan naisia.

Te ette ala muiden työpaikkojen sääntöjä sanelemaan. Jokainen pukeutuu miten haluaa. Miksi otatte miestenne nimiä, jos he eivät omista katsettaan teille? Aika noloa roikkua miehessä kun he tuijottavat muita naisia. Ei taida rakkaus kauheasti painaa?

Hauskaa katsoa tätä heteronaisen hysteriaa, kun yritätte pitää sen miehenne epätoivoisesti olemalla spermarättejä, mutta niin ne miehet vain kiinnostuu muista naisista ;)

Vierailija
156/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse se, joka vierasti näitä vartalonmyötäisiä treenihousuja. Kunnes itse kokeilin, kun mies ehdotti. Aluksi vain aamuisin salilla, mutta jäin nopeasti koukkuun ja nykyään ihan häpeilemättä menen niissä kauppaan.

Pitkillä lennoilla ovat aivan pakolliset. Farkkuja ei tulisi enää mieleenkään laittaa. Tiedän, että en anna kovinkaan ladylike-kuvaa itsestäni lentoasemalla, mutta mukavuus menee edelle. Toinen vaihtoehto on tietenkin löysät colleget, mutta nyt kun on vielä nuori ja timmi, niin näyttävätkin kivemmalta päällä. Jos joku katsoo kieroon, niin katsoo. Jos joku katsoo hyvällä, niin ei haittaa yhtään.  :)

Suosittelen sinulle ns. jegginsejä, eli farkuilta näyttäviä legginsejä. Ovat huomattavasti siistimmän näköiset esim. lentomatkoilla kuin treenipökät.

Vierailija
157/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa ja lentokenttä ok, mutta laitatko töihin? Ja vielä niin, ettei takapuolen päällä mitään. Täysin eri asia...

Vierailija
158/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyypillinen työasuni on tiukat housut, yleensä juuri treenihousut. syy on käytännössä ja turvallisuudessa, mutta myös mukavuudessa: ne joustavat eivätkä kiristä mistään.

Työhousuina näkee kotihoidon työntekijälläkin, ei kaikista laihoin eli kaikki mutkat ja kerrokset edustettuina niissä housuissaa . Pitäisi esimiehennpuuttua jollei itse ymmärrä.

Vierailija
159/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas ollaan naisten kimpussa ja ruoditaan naisia.

Te ette ala muiden työpaikkojen sääntöjä sanelemaan. Jokainen pukeutuu miten haluaa. Miksi otatte miestenne nimiä, jos he eivät omista katsettaan teille? Aika noloa roikkua miehessä kun he tuijottavat muita naisia. Ei taida rakkaus kauheasti painaa?

Hauskaa katsoa tätä heteronaisen hysteriaa, kun yritätte pitää sen miehenne epätoivoisesti olemalla spermarättejä, mutta niin ne miehet vain kiinnostuu muista naisista ;)

Täysin samaa mieltä! Onneksi oma puoliso on niin herrasmies että ei kuolaa kenenkään perään ( no paitsi mun ;) eikä näe tarvetta kyyläillä muiden perseitä koska pitää sitä ala-arvoisena.

Vierailija
160/325 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikipöksyt jalassa duunin.

Inha hengittämätön materiaali.

Nyt ei puhuta tuulipuvun housuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä