Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammattikunnan edustajat ovat mielestäsi tyhmimpiä?

Vierailija
17.06.2013 |

Mulla kärjessä on lähihoitajat ja taksikuskit. Olen toki tavannut monta lähihoitsua ja taksisuharia jotka ovat fiksuja ihmisiä. Siltikin päällimäisenä mielikuvana on ihmiset, jotka luulevat tietävänsä ja suurella paatoksella esittävät "faktoja", vaikka eivät ymmärrä aiheesta hevonpyllyä. Teen silti parhaani pitääkseni mieleni avoimena kun tapaan lähihoitsuja ja taksikuskeja.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää sivun 4 savu korvista -idiootin ja iphone-lausujan edesottamuksia:

Kerroin hänelle, että olin joutunut kuolettamaan luottokorttini. Idiootti kertoi, että hänellä kerran unohtunut kortti pankkiautomaattiin. Asian huomattuaan hän oli kuulemma jäänyt autoon istumaan ja odottamaan, että pankki aukeaa klo 10. Ja sitten kun pankki oli auennut, hän oli mennyt konttoriin sulkemaan kortin.

Sanoin varovasti, että kortinhan voi sulkea puhelimitse. "Joo kato ehämmää siinä panniikisa muistanu sitä puhelinnumerua".

Sairas huvini on stalkata Facebookista tuon idiootin tyttären herutuskuvia. Tytär näyttää olevan tasan yhtä älykäs kuin äitinsä. Samanlainen korpuksi poltettu, lähes mustaksi värjätty tukka, samat pakkelimeikit ja sama halpa pukeutumistyyli. Kuvien taustalla näkyy pahimmillaan pöydällä 7 päivää -lehtiä ym

Vierailija
2/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 08:08"]

tradenomit

[/quote]

Siis eihän tässä vastauksessa ole päätä eikä häntää! Ei tradenomi ole mikään ammattinimike, ei se kerro, missä työssä kys. henkilö on :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä viestit kertovat kyllä enemmän kirjoittajistaan kuin itse ammattiryhmistä. Aika lapsen tasolla ollaan tällaisissa tyhmä-viesteissä.

Vierailija
4/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 18:03"]

tradenomit

[/quote]

Siis eihän tässä vastauksessa ole päätä eikä häntää! Ei tradenomi ole mikään ammattinimike, ei se kerro, missä työssä kys. henkilö on :D

[/quote]

kyllä koulutus JOTAIN ihmisestä kertoo.

Vierailija
5/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajat tekevät arvokasta työtä. Sisar hento valkoinen......

Vierailija
6/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raksatyöntekijät, hoitsut, lentoemot, kampaajat...

Vierailija
7/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 15:50"]

Chat-juontajat.

[/quote]

voi kyllä.

Vierailija
8/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinöörit ja sosiaalialan ämmät. Molemmista soisi olevan vähän haittaa työelämälle.

Vierailija
9/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 18:03"]

tradenomit

[/quote]

[/quote]

kyllä koulutus JOTAIN ihmisestä kertoo.

[/quote]

Tradenomikoulutuksia on aika paljon erilaisia. Kertooko ne kaikki niiden jokaisesta opiskelijasta jotakin, siis saman asian, tässä yhteydessä, että kyseinen ihminen on tyhmä?

Lol.

Vierailija
10/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus sairaanhoitajiin katosi tehy-lakon aikaan. Mahtava työtaistelu, että saivat kehnomman sopimuksen kuin mitä tarjottiin. Ja iso itku, kun eivät saaneet kiristää toisten hengellä ja terveydellä.

Vierailija
11/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 01:03"]

Ei lähärit ja hoitsut tyhmimpiä ole.

Kyllä niissä hommissa älliä pitää olla. Tervemenoa vain kokeilemaan pärjääkö joku tyhmä niissä hommissa. Ap voisi mennä heti etunenässä.

[/quote]Miksi et mennyt sairaanhoitajakouluun jos E:n paperit???

Vierailija
12/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 13:35"]

Lisäys (en tiedä tuleeko lainaus oikein, mutta sivun 4 pitkään rimpsuun lisäys):

Lausui sanan iphone kuten se kirjoitetaan. Ensimmäinen tavu siis "ip", ip-ho-ne. Ei f-äännettä.

[/quote]

Tuo sanojen laisuminen suomalaisittain kuten ne kirjoitetaan ei ole sinänsä ole osoitus tyhmyydestä. Näin tehdään monen ammattiryhmän sisällä, aivan tahallisesti.

Vierailija
13/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka ammattiryhmästä löytyy tyhmiä ihmisiä. Se, että olet vaikka opiskellut ties miksi tohtoriksi ei kerro sitä oletko nyt joka osa-alueella supernero. Tiedän yhden lääkäriopiskelijan, joka on minusta oikeasti vähän tyhmä... Hihittelee lapsellisille alapääjutuille, keksii typeriä keskusteluaiheita, ei vaan tajua vaikka kuinka selittää "hihihihi, en mä ymmärrä, kihkihkih" ja vähän kuin esittää sellaista tyhmää tyypillistä blondia. On matemaattisesti ja kielellisesti lahjakas, mutta jos käytännön asiat alkaa tökkimään pahasti, niin ei ne kirjojen opit paljon paina.

Vierailija
14/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 09:56"]

Olen vain suomea puhuva rekkakuski, joka tekee ADR-keikkoja ulkomaille, että olenkohan liian tyhmä vastaamaan tähän ketjuun... Mutta en lähtisi ruotimaan millaisia kokonaisen ammattikunnan edustajat ovat sen perusteella, että tunnen muutaman. Esim. vaikka tunnen yhden äärimmäisen yksinkertaisen laborantin, niin en ikinä väittäisi että kaikki laborantit ovat yksinkertaisia.

[/quote]

Ihmettelen miksei sulle ole tarttunut kuin Suomen kieli vaikka teet keikkaa ulkomaille? Eikö olisi kiva osata jotain muutakin kieltä varsinkin kun  se helpottaisi omaa työtäkin?

On muuten tyypillistä rekkakuskijunttiutta käyttää termiä, jonka merkityksen tuntevat vain omalla alallasi olevat (tuo ADR). Vähän niinkuin pienet lapset, jotka vielä luulevat että muutkin tietävät kaikki samat asiat kuin hekin. 

[/quote]

No niin, tässä vastaaja todistelee tyhmyyttään. Hänen alansa on siis tyhmin :-). Kai nyt kaikki tietää mikä on ADR.

Vierailija
15/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 15:50"]

Chat-juontajat.

[/quote]

joo. etenkin niissä chateissa missä lentää mitälie palloja ja juontaja väistelee niitä.

siihen työhön vaaditaan kyllä poikkeuksellisen alhaista ÄO:ta

Vierailija
16/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiat, rengit, souvarit...pappi, lukkari, talonpoika, kuppari!

Vierailija
17/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 23:36"]

Mulla kärjessä on lähihoitajat ja taksikuskit. Olen toki tavannut monta lähihoitsua ja taksisuharia jotka ovat fiksuja ihmisiä. Siltikin päällimäisenä mielikuvana on ihmiset, jotka luulevat tietävänsä ja suurella paatoksella esittävät "faktoja", vaikka eivät ymmärrä aiheesta hevonpyllyä. Teen silti parhaani pitääkseni mieleni avoimena kun tapaan lähihoitsuja ja taksikuskeja.

[/quote]

Kysymyksesi on aika tyhmä. Tähän perään voimmekin sitten pohtia että mitähän kysymys mahtaa kertoa kysyjästä?

Vierailija
18/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 23:36"]

[/quote]

Kysymyksesi on aika tyhmä. Tähän perään voimmekin sitten pohtia että mitähän kysymys mahtaa kertoa kysyjästä?

[/quote]

ei ole tyhmä, mielikuvistahan tässä on kyse.

Vierailija
19/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne ns. akateemiset voivat  olla tyhmiä. Käytännön asioissa ovat tumpeloita, mutta sitten vetoavavat lukemiseensa ja perustelevat väitteensä johonkin tutkimustuloksiin. Miehen sisko juuri tälläinen ja harvinaisen ärsyttävä. Ei se sitä tarkoita,että jos on duunari niin ei lue. Itseäni kiinnostaa monet asiat ja luen paljon. Itseasiassa mieheni joka on koulutetumpi lukee paljon vähemmän.

Ketuttaa vaan kun toinen luulee olevansa parempi, mutta enpähän hänen kanssaan paljon olekaan tekemisissä. 

Toisaalta aika urpo aloitus

Vierailija
20/140 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan tyhmä, kun en ymmärrä mitä pointtia on miettiä eri ammattien luomia mielikuvia älykkyydestä. Itselläni ei minkäänlaisia mielikuvia, kyllä ihmisestä pian näkee onko älliä vai ei, ammatti on niin sivuseikka kuin olla voi.

Erikseen haluan vielä huomauttaa, että "amikseen" mennään muistakin syistä kuin siitä, ettei pystyisi opiskelemaan yliopistossa. Jokin ammatti vain voi kiinnostaa niin paljon, tai on kiire päästä leivän syrjään kiinni, kun ei ole varakasta sukua turvana. Esimerkiksi, mutta syitä on monia. Nykyisen akateemisen työttömyyden/pätkätyöllisyyden on itse asiassa aika fiksua mennä vaikkapa putkimieslinjalle, missä töitä riittää ja palkkakin on lyö monen akateemisen pätkätyöläisen ansiot kuus-nolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä