Pahimmat kommentit, jotka TODELLA ovat satuttaneet
En loukkaanu vähästä, mutta jotkut kommentit ovat kyllä satuttaneet hyvin paljon. Jotkut ihmiset eivät vain välitä muiden tunteista, tai siitä mitä sanovat.
Sairastuessani rintasyöpään, eräällä työkaverillani oli hyvin omituisia tapoja kommentoida, hän sanoi, että kaikille, joille tulee syöpä on tehnyt aikoinaan jotain pahaa ja se kostautuu nyt. Sekä, " No et sä nyt niin vakavasti voi olla sairas kun sulla on liikakilojakin." " onneksi sulla on c kupit, a kupeissa se kauhee möykky varmaan näkyis tosi ällöttävästi"
Otimme monta kertaa yhteen ja hän ei kuulemma välitä muiden kommenteista, eikä siis minunkaan pitäisi. Monta kertaa sain purra huulta kahvihuoneessa, enkä voinut työpaikalla räjähtää niin kuin raketti.
Mitä loukkaavia kommentteja teille on sanottu?
Kommentit (72)
" Oot ihan tuksun näkönen" Äitini sanoi, kun värjäsin hiukseni blondiksi ( siis ihan luonnonblondiksi, eikä vety)
kaverin mies pienessä maistissaan sanoi mulle:"noin läskinä mä en ole nähny sua ikinä" jepjep,olen raskaana rv33.
Äitini, kun kerroin hänelle olevani raskaana: "Et kai sä aio pitää sitä kakaraa?" Olin 20v ja raskaus suunniteltu, vaikka nuoria olimmekin. Isäni ei koskaan kommentoinut mitään. Nyt kun äitini on niin mummoa, niin mummoa niin tekisi mieli huomauttaa joskus, että tässähän tää "kakara" nyt on. En kuitenkaan viitsi.
Asia ei enää vaivaa, mutta aikanaan se satutti syvältä. Olin parikymppisenä ollut todella ihastunut ja kertonut ko. miehelle tunteistani, mutta tullut torjutuksi. Kun kävin naimisissa olevan ystävän luona, hänellä oli omahyväisen mairea hymy ja hän sanoi: "Sun on varmaan vaikea löytää miestä itsellesi." Auts!
Nyt kolmekymppisenä mua on loukannut alkoholisoituneen naapurin lastensuojelulla uhkaaminen. Puistattaa ajatuskin, että joku tuntee sellaista vihaa tai kateutta meidän perhettä kohtaan, että haluaisi tuolla tavalla meitä satuttaa. Hän itse sai lapsensa teini-ikäisenä ja oli yksinhuoltaja. Hän on humalapäissään sanonut, että hänelle äitiys oli vaikeaa. Ja eipä perhettä näy ympärillään, yksinäistä ja katkeraa elämää elää. Meillä onnellinen, hyvinvoiva ydinperhe ja nautin äitiydestä. Naapuri on häiriköinyt ja ahdistellut myös muita lapsiperheitä tässä rivari-taloyhtiössä.
"Tuskin sinusta nyt mitään juristia tai insinööriä tulee, mutta jotain kuitenkin" sanoi anoppini (yhden juristin ja kahden insinöörin äiti) minulle kun pohdin ääneen opiskelun mahdollisuutta tulevaisuudessa. Kyllä satutti, kun aikanaan jäi koulut kesken koulupelon takia ja haaveena oli jo yläasteella yliopisto-opinnot.
"Sinun kanssa ei kukaan halua mennä naimisiin, kun olet niin kamala" äitini sanoi joskus kun olin vielä pikkutyttö. Samainen äiti kysyi myös, tavattuani biologisen veljeni (olen adoptiolapsi) ensimmäisen kerran, että "yrititkö sä iskeä sitä, kun olet tuollainen huora?". Se satutti niin paljon, että suhtaudun veljeeni edelleen suurella varauksella, enkä näe häntä useinkaan, kerran vuodessa tai harvemmin.
Olen asiakaspalvelussa töissä, ja olen luonteeltani iloinen, oli asiakkaana sitten mies, nainen, tyttö tai poika. Aina kun asiakas sattuu olemaan mies, yksi työkaveri on asiakkaan lähdettyä jonkun kommentin letkauttanut " Muista, että sulla on mies ja lapset kotona!" " olen tässä sun vieressä muistuttamassa, että sulla on jo perhe!"
ja hänen mielestään tämä on pelkkää vitsiä ja nauraa näille kommenteille kaiken aikaa. Tämä on enimmäkseen erittäin raivostuttavaa ja tekee mieleni niin ärsyyntyneeksi, ja kun sanon takaisin tälle työkaverilleni " Oho, taisin osua arkaan paikkaan.."
ARRRRRGH!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 17:24"]
Olen asiakaspalvelussa töissä, ja olen luonteeltani iloinen, oli asiakkaana sitten mies, nainen, tyttö tai poika. Aina kun asiakas sattuu olemaan mies, yksi työkaveri on asiakkaan lähdettyä jonkun kommentin letkauttanut " Muista, että sulla on mies ja lapset kotona!" " olen tässä sun vieressä muistuttamassa, että sulla on jo perhe!"
ja hänen mielestään tämä on pelkkää vitsiä ja nauraa näille kommenteille kaiken aikaa. Tämä on enimmäkseen erittäin raivostuttavaa ja tekee mieleni niin ärsyyntyneeksi, ja kun sanon takaisin tälle työkaverilleni " Oho, taisin osua arkaan paikkaan.."
ARRRRRGH!
[/quote]
Täysin asiatonta puhetta työkaverilta. Tuli muuten mieleeni, että voisi olla seksuaaliseen häirintään rinnastettavissa oleva teko. Otapa huviksesi selkoa asiasta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 17:24"]
ARRRRRGH!
[/quote]
KOHTALONTOVERI!
Ollessani kaupungin infotiskillä töissä joskus nuorempana, pomoni huomautti aina kuinka on epäsoveliasta naureskella ja "kuherrella" miesasiakkaiden kanssa. Kun palvelin naisasiakkaita samalla tavalla se olikin " täydellistä asiakaspalvelua". Taitaa työkaveris olla vaan kateellinen kun ei itseltä tuo nauru niin helposti irtoakkaan.
" Mistä te rahat pöllitte? Eihän sun mies edes oo töissä" Kun menimme perheeni kanssa puuhamaahan. Ja kyllä, se loukkasi, koska mieheni oli vuotta aikaisemmin jäänyt työttömäksi.
Se on loukannut , kun mieheni sanoi hääpäivänä, kun stressasin kauheasti päivää " Koita nyt piristyä, ei tuollaiselle emakolle kukaan haluaisi sanoa tahdon."
" Harmi, että sulla on isäs nenä. "