Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat kommentit, jotka TODELLA ovat satuttaneet

Vierailija
17.06.2013 |

En loukkaanu vähästä, mutta jotkut kommentit ovat kyllä satuttaneet hyvin paljon. Jotkut ihmiset eivät vain välitä muiden tunteista, tai siitä mitä sanovat. 

Sairastuessani rintasyöpään, eräällä työkaverillani oli hyvin omituisia tapoja kommentoida, hän sanoi, että kaikille, joille tulee syöpä on tehnyt aikoinaan jotain pahaa ja se kostautuu nyt. Sekä, " No et sä nyt niin vakavasti voi olla sairas kun sulla on liikakilojakin." " onneksi sulla on c kupit, a kupeissa se kauhee möykky varmaan näkyis tosi ällöttävästi" 

Otimme monta kertaa yhteen ja hän ei kuulemma välitä muiden kommenteista, eikä siis minunkaan pitäisi. Monta kertaa sain purra huulta kahvihuoneessa, enkä voinut työpaikalla räjähtää niin kuin raketti. 

Mitä loukkaavia kommentteja teille on sanottu? 

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Oletko vähän lihonut?"  sen jälkeen, kun olin laihtunut 10 kiloa.

Vierailija
22/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin tuttavalleni, että oireilen vieläkin (25v) seksuaalisesta väkivallasta, jota koinpienenä lapsena, hän tokaisi, että eihän se ole eilen tapahtunut, etkö jo voi unohtaa.

Ja toisaalta, koen myös loukkaavasti yleisesti ihmisten kommentit tähän sarjaan liittyen. Kahvipöytäkeskusteluissa sanotaan, että nyt on senkin lapsen elämä pilattu, ja kukaan ei ollenkaan ota huomioon, että vastaavan lapsena kokenut aikuinen voi olla siinä. Ja että periattteessa se aikuinen voi vielä käydä karua toipumista, ja saada vahvistusta omalle epäuskolle, ettei koskaan voi toipua tuollaisista sanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiseni lyttäsi minut ja mieheni ( silloinen poikaystävä ) yhteenmuuttoa. 

"eehei tuosta mitään tule, ota nyt silmä käteen! sano mun sanoneeni, se on ohi muutamassa kuukaudessa."  

Nyt 15 vuoden ja 3 lapsen jälkeen minulla on edelleen hyvä olla. 

Vierailija
24/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En olisi ikinä uskonut sinun löytävän miestä" sanoi veljeni vaimo tavattuaan minut poikaystäväni kanssa.

Vierailija
25/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa. Ei tuo nyt satuttanut, ärsytti kybällä. Ja ärsyttää edelleenkin, noin 30 vuoden jälkeen.

Vierailija
26/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Melkoisia norsuja ootte!" kaverini kuvasta, jossa olin parin tutun kanssa (kaikki viimeisillään raskaana)

"No, onhan sulla vielä mahaa!" tuttava kuukauden kuluttua synnytyksestä.

"Äiti on vähän lihonut!" pk-täti lapselleni, kun odotin kaksosia (enkä kyllä ollut lihonut).

"Ei susta tiedä ootko mies vai nainen" opiskelutoveri, kun huomasi mulla viiksikarvoja (joita en vielä silloin tajunnut kunnolla poistaa). Ja oon muuten ihan naisellinen nainen.

Vierailija
27/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:22"]

"Melkoisia norsuja ootte!" kaverini kuvasta, jossa olin parin tutun kanssa (kaikki viimeisillään raskaana)

"Äiti on vähän lihonut!" pk-täti lapselleni, kun odotin kaksosia (enkä kyllä ollut lihonut).

"Ei susta tiedä ootko mies vai nainen" opiskelutoveri, kun huomasi mulla viiksikarvoja (joita en vielä silloin tajunnut kunnolla poistaa). Ja oon muuten ihan naisellinen nainen.

[/quote]Millä muuten poistat ne? Itsellä sama ongelma, karva kasvaa tasaisesti koko naamassa ja haluaisin niistä eroon. Epiloiminen-> näppylöitä, poistoaine-> näppylöitä ja sänki. vaha kokeilematta vielä :S

Vierailija
28/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisit jättänyt ipanas kotiin". Sanoi toinen vieras minulle juhlissa. Lapseni pelkäsi hänen koiraansa, jonka hän oli ottanut juhliin mukaan.

Vierailija
29/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mites muuten, onko sulla mahaa?

Vierailija
30/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kommentit ulkonäöstäni. Muistan niitä pikkutytöstä alkaen ja edelleenkin jatkuu. Esim. kun olin 14 v " ei tollaisten väärien säärien kanssa voi laittaa lyhyttä hametta". Nyt yhtenä päivänä äitini sanoi 11v tyttärestäni " kyllä tuo on vähän liian lihava". Tyttö on ihan normaalirakenteinen , mutta alkanut saada naisellisia muotoja. Suorastaan vihaan äitiäni kun hän laukoo noita ! 

Vierailija
31/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:25"]

[/quote]Millä muuten poistat ne? Itsellä sama ongelma, karva kasvaa tasaisesti koko naamassa ja haluaisin niistä eroon. Epiloiminen-> näppylöitä, poistoaine-> näppylöitä ja sänki. vaha kokeilematta vielä :S

[/quote]

Kylmävahaliuskoilla ja väliakoina nypin pinseteillä (päivittäin enimpiä).

Ja sille toiselle kysyjälle. Ekasta (jolloin tuo kommentti tuli) ei mahaa jäänyt, eikä edes kaksosista. Neljännestä veltostui kyllä enemmän, mutta kohtuuden nimissä ollaan edelleenkin. Ei kovin karmivaa pömppöä tai makkaroita.

Vierailija
32/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan sanottu mulle, mutta kun miehen äitille selvis että mä olen raskaana, kysy pojaltaan että "No onko se sinun?"
Että kiitos vaan, en tiedä tietääkö anoppi että minä tiedän, mutta en kyllä unohda...

Vierailija
33/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi möläytti kerran, että on varmaan vaikea olla lähtöisin tunnevammaisesta perheestä. Äitini sanoi kerran lähtiessään kauppaan ja jättäessäni minut kotiin, että jos hän ei palaa, hän on kävellyt jokeen, koska olen niin ilkeä lapsi.

Ja appi sanoi kerran jotain tosi ilkeää, jonka ansiosta en viitsinyt olla hänen kanssaan samassa huoneessakaan kuukausiin, mutta jostain syystä olen sen unohtanut kokonaan! Tämän viimeisen kyllä ymmärrän, koska apessa oli tuolloin puhjennut sairaus, jonka hoito ei ollut vielä tasapainossa ja se oli varmaan syynä asiaan ja muistan sen, että appi pyysi sitä myöhemmin anteeksi, mikä oli hienosti tehty.

Voihan olla, että olen itse dementoitumassa ja tuorein tapaus on siksi unohtunut...

Vierailija
34/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin raskaaksi ja kerroin siitä kavereilleni, oli yhden naisen kommentti että: onnea 18v piinaan... se sattui kyllä ja pahasti koska ite olin onnellinen raskaudestani ja siitä että musta tulee äiti.. naiselle vissii olisi pitänyt kertoo jo siitä että me yritetään ja "valehdella" että olen raskaana kun en heti ekana hänelle kertonut... 

Vierailija
35/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä annat äitisi sanoa tuollaista lapsellesi??? Tuollaiseen pitää puuttua saman tien, ilmoittaa täysin yksiselitteisesti, että lapselle ei noin puhuta. Sitäkin suuremmalla syyllä, kun tiedät, millaiset arvet se voi jättää. Ihan sama, vaikka kuinka on kyse äidistäsi, puolusta lastasi!

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:38"]

Äitini kommentit ulkonäöstäni. Muistan niitä pikkutytöstä alkaen ja edelleenkin jatkuu. Esim. kun olin 14 v " ei tollaisten väärien säärien kanssa voi laittaa lyhyttä hametta". Nyt yhtenä päivänä äitini sanoi 11v tyttärestäni " kyllä tuo on vähän liian lihava". Tyttö on ihan normaalirakenteinen , mutta alkanut saada naisellisia muotoja. Suorastaan vihaan äitiäni kun hän laukoo noita ! 

[/quote]

Vierailija
36/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 20 jatkaa. Enhän minä annakaan äitini puhua lapsilleni noin ja sanon kyllä vastaan . Mutta en voi tuon naisen suutakaan teipata kiinni ja noita kammotuksia vaan välillä tulee. Koitan toimia niin , että tapaamme äitiäni max kerran kuussa , mutta ei mikään minun sanomiseni ole muuttanut äidin käytöstä.

Vierailija
37/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin eräässä tapahtumassa ystävieni kanssa ja oli puhetta jo aiemmin että mieheni (joka on, myönnetään nörtti) tulisi myöhemmin käymään alueella.
Noh illalla sitten mieheni tulee paikalle niin eräs tuttavani toteaa "ai hajosko sen tietokone kun tänne tuli, ei kai se nyt muuten ois kotoota lähtenyt..." Ei sitten tullut mieleen että tuli vaikka vaimoaan moikkaamaan...

Vierailija
38/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan, kukaan näistä loukkaantuneista ei ole elänyt päivääkään koulukiusattuna? Nimittäin jos olisi OIKEASTI joutunut sietämään typeriä kommentteja vuosi toisensa jälkeen joka ikinen päivä, ei korviaan lotkauttaisi tuollaisille satunnaisille kommenteille, mistä keskiverto-av-mamma vetää herneet nenään. Taas tuli todistettua, että av-mammat tosiaan elävät elämäänsä jossain ihme pinkissä kuplassa ja pumpulissa, huh huh.

Vierailija
39/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ai pudotit 10 kiloa 4 kuukaudessa? Luulisi, että tuon kokoisella tippuisi paljon enemmän"  

Rakkaudella appiukkoni. Ja painoin tuolloin 72 kg 

Vierailija
40/72 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 20:40"]

" Ai pudotit 10 kiloa 4 kuukaudessa? Luulisi, että tuon kokoisella tippuisi paljon enemmän"  

Rakkaudella appiukkoni. Ja painoin tuolloin 72 kg 

[/quote]

Niin ja lisään vielä, että olen 167 cm