Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen, mutta pieleen meni tämäkin juttu:

Vierailija
07.06.2013 |

Ollaan muutaman kerran treffattu ja eilen hän pyysi minut illalla hänelle kylään. Tiesin, että hän on 13 v pojan yksinhuoltaja ja että poika on kotona. Tämä ei häirinnyt minua...

Mutta voi ei. Mies on reilusti ylipainoinen. Ei haittaa tämäkään minua sinänsä. Mutta kun hän tarjosi minulle päivällisen, se oli maksalaatikko. Ei siinä mitään, minä oikeasti tykkään maksalaatikosta. Siinä vaiheessa olin kyllä sanaton, kun tämä mies kysyi, että haluatko siihen maksalaatikkoon voita.

Siis voita maksalaatikkoon? On kai sitä joskus ennen vanhaan tarjottu voisulan kanssa?

Poikansakin oli reilusti ylipainoinen.

No, söin sitä maksalaatikkoa ja join kokista, muuta ruokajuomaa ei ollut veden lisäksi.

Ja aivan ihanan tuntuinen, sosiaalinen, huumorintajuinen "köriläs". Työssäkäyvä ja hyvin toimeentuleva.

Mutta äsken kävin facesta katsomassa hänen sivujansa: kannattaa persuja. Nyt mulle kyllä riitti. Maksalaatikkoa voin kanssa ja persujen juttuja.

Harmin paikka.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko voin kanssa on itseasiassa tosi hyvää, mutta kyllä minäkin vetäisin rajan persusteluun.

Vierailija
2/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tapaamisella maksalaatikkoa, kuulostaa kornilta. Lihavuus ei sinänsä rasite, aina voi laihduttaa. Kiinnittäisin huomion siihen minkälainen koti, mitkä tavat, onko viina ongelma, osaako miten puhua, mitkä asiat kiinnostaa yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten suhteen kannattaa miettiä, mikä asia on muutettavissa ja mikä ei. Ruokatottumukset varmaan ovat, samoin paino. Puoluekannasta ei osaa sanoa.

Mun miehelläni oli tosi resuiset vaatteet, paha dödö ja naarmuiset rillit kun aloimme tapailla. Mutta hän oli älykäs, komeakroppainen (saliharrastus), todella kiltti ja hyväluonteinen ja minulla oli hänen kanssaan hyvä olla luontevasti. Totesin että kaikki nämä ei-toivotut jutut olivat muutettavissa ja niin ne olivatkin. Nyt ollaan oltu naimisissa jo vuosia, rillejä ostettu monia uusia, vaatteita toki ja dödö vaihtui heti kun ostin hänelle uuden lahjaksi. Että kannattaa katsoa asioita vähän laajemmin. Tuskimpa tuokaan mies olisi enää vapaa, jos olisi ensikatsannolta täydellinen.

Vierailija
4/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihana mies :)

Vierailija
5/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos olisi kannatanut vihreitä?

Vierailija
6/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:05"]

Maksalaatikko voin kanssa on itseasiassa tosi hyvää, mutta kyllä minäkin vetäisin rajan persusteluun.

[/quote]

Komppaan tätä. Persuilu on nounou.

Vierailija
7/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikkoon KUULUU voisula, ap hyvä.

Mutta persua en voisi rakastaa.

Vierailija
8/60 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Mies ja isä joka ei osaa ruokaa laittaa on tn laiska ja saamaton muissakin kotitöissä.

Tämä on varmasti totta, hyvä pointti! Täytyykin kiinnittää tähän enemmän huomiota treffikavereissa.

Vierailija
9/60 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellista. Jos joku huikea pakkaus tulisi vastaan, veisin treffeille kunnon ravintolaan. Silleen sopivasti jalat irti maasta mielummin kuin tollanen kuvaamasi (fiktiivinen?) maksalaatikko-case. Eikö persujen kannattajasta kuule jo ensimmäisissä viesteissä, että kannattaa pysyä kaukana?

Vierailija
10/60 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä maksis kyllä syödään sokeroimattoman puolukkasurvoksen kanssa. Oliko sentään rusinallista lootaa tarjolla? 

Vierailija
11/60 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kannatan perussuomalaisia.Minulla on useita maahanmuuttaja ystäviä,enkä ole rasisti.Haluan kannattaa puoluetta,joka kyseenalaistaa maahan muuttajille maksettavat avustukset (pitäisi maksaa vain sen verran kuin suomalaiselle pitkäaikaistyöttömällekin.) sekä haluaa muuttaa korvauskäytäntöjä niin ettei suomeen haluta tulla vain yhteiskunnan elätettäväksi.[somali 9 lasta= 9xlapsilisä+tuet = ei kannata oppia suomea eikä mennä töihin pärjää muutenkin. vaan tulijoilta vaadittaisiin suomenkielen oppimista  ja kotoutumista. Tästä syystä olisikin hyvä jos lapsilisä maksettais vain 3 ekasta lapsesta.MUILLE PUOLUEILLE MAAHANMUUTTAJAT ON TABU,JOSTA EI KESKUSTELLA

Vierailija
12/60 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raiskaukset halutaan estää, niin eikö paljon tehokkaampaa olisi minimoida miesten, eikä maahanmuuttajien määrä? 99,9% raiskaajista on kuitenkin miehiä. Samalla myös perheväkivaltatilastot paranisivat kerta heitolla! Raiskauksen uhria ei kuitenkaan kamalasti lämmitä se, onko raiskaajalla vaaleat hiukset vai ei. 

Vierailija
13/60 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 jatkaa vielä vaikka kannatan perussuomalaisia en ole silti heidän kaikkien kanssa joka asiasta samaa mieltä,vastustan suomen hyysäys politiikkaa en maahanmuuttajia.

Vierailija
14/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että sillä miehellä on parempi ilman ap:ta.

Vierailija
15/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä kävi ilmi, että kyseessä on ihana mies?

Vierailija
16/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin persu kuin vihreä tai kokoomuslainen :) PALJON mieluummin :)

T. Vassari

Vierailija
17/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:16"]

Minä luulen, että sillä miehellä on parempi ilman ap:ta.

[/quote]

Ei ap:ssä ole mitään vikaa siksi, että ylipainoinen, maksalaatikkoa ensi treffeillä tarjoava, perussuomalaisia kannattava mies ei saanutkaan ensi treffejä. Olen itse mies, ja minulle mikä tahansa noista olisi riittävä syy olla jatkamatta sen pitemmälle. Sitä tykkää, mistä tykkää, eikä omille arvoilleen ja mieltymysilleen mitään mahda. Kyllä seurustelukumppanilta on lupa odottaa enemmän kuin että tämä ei ole kauhean vastenmielinen.

Vierailija
18/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "ensi treffejä enempää".

Vierailija
19/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 14:58"]

Ollaan muutaman kerran treffattu ja eilen hän pyysi minut illalla hänelle kylään. Tiesin, että hän on 13 v pojan yksinhuoltaja ja että poika on kotona. Tämä ei häirinnyt minua...

Mutta voi ei. Mies on reilusti ylipainoinen. Ei haittaa tämäkään minua sinänsä. Mutta kun hän tarjosi minulle päivällisen, se oli maksalaatikko. Ei siinä mitään, minä oikeasti tykkään maksalaatikosta. Siinä vaiheessa olin kyllä sanaton, kun tämä mies kysyi, että haluatko siihen maksalaatikkoon voita.

Siis voita maksalaatikkoon? On kai sitä joskus ennen vanhaan tarjottu voisulan kanssa?

Poikansakin oli reilusti ylipainoinen.

No, söin sitä maksalaatikkoa ja join kokista, muuta ruokajuomaa ei ollut veden lisäksi.

Ja aivan ihanan tuntuinen, sosiaalinen, huumorintajuinen "köriläs". Työssäkäyvä ja hyvin toimeentuleva.

Mutta äsken kävin facesta katsomassa hänen sivujansa: kannattaa persuja. Nyt mulle kyllä riitti. Maksalaatikkoa voin kanssa ja persujen juttuja.

Harmin paikka.

Huh. Mää jo luulin, että perseaukinen, mutta helpotuksen huokaus pääsi kun lukihäiriöltäni sain luetuksi että persu. Nou hätä

Vierailija
20/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meni treffeille miehen kanssa jota ei ollut ennen nähnyt ja jonka FB profiilia ei ollut katsonut. Ja ekat treffit miehen kotona.. Joopa. Ja te kommenttoitte ihan tosissanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi