Apua, söin ehkä pilaantunutta lihaa!
Jääkaapissa oli viikonloppuna tekemääni jauheliharuokaa, epäröin vähän sen syömistä, mutta koska se näytti ja haisi ihan normaalilta, päätin syödä sen. Nyt 3h sen älkeen oksettaa ja mahassa kiertää. Muistin, että jauheliha oli -30% päivyksen vuoksi, ja se oli siis mennyt vanhaksi jo lauantana.
Yök. Mitäköhän on odotettavissa? Olen illan yksin kolmen alle 4-vuotiaan kanssa, jes!
Kommentit (12)
Ja ilmeisesti ruoka ei ollut keittoa.... otetaas uudestaan tämä.... Kuumensitko ruuan ylipäätään hyvin ennen syömistä?
Kuumensin kyllä erittäin hyvin pannulla!
Onkohan sitten mahatauti tulossa, kauhea kylmä hiki koko ajan ja heikottaa...
Ap
Tuskin mikään ruokamyrkytys, joku tilapäinen vatsanhäiriö vaan, toivottavasti ei ole kunnon vatsatautia tulossa.
ei liity lihaan. kun sen kuumentaa kunnolla, niin ei ole mitään hätää. se on ainoastaan makukysymys.
MULLA KÄVI IHAN SAMALLAILLA! Nyt oksettaa!!! TÄÄ ON KAMALAAAA
Saatat vaikka kuolla. Oikein sinulle, sillä se eläin, josta jauhelihasi on tehty, on jo tapettu, että sinä saisit sitä syödä.
Alapeukkuja satelee. Ehkä minun on peruttava puheeni. Eihän jauhelihaa varten tapeta mitään eläimiä. Jauheliha tulee kaupan kylmähyllystä.
Lisäksi ihmisten kuoleman toivominen on väärin, muita eläviä olentoja sen sijaan voi tappaa huoletta ja syyllisyyttä tuntematta.
- nro 8 -
Soitapa ap terveysneuvontaan, numero löytyy Googlella!
Oliko ruoka säilytetty asianmukaisesti kylmässä? Jos se todella haisi, se oli pilalla. Mutta mikä haisi hyvälle? Olet suggeroinut itsellesi kurataudin. Onko muksutkin kipeitä?
Lasillinen votkaa vatsaan heti! Tai Fernet-Brancaa.
Jos jauheliha oli ajoissa kypsennetty, pitäisi sen katkaista bakteerikasvu. Ratkaisevaa on että kuumensitko keiton kiehuvaksi ennen syömistä?