Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen, mutta pieleen meni tämäkin juttu:

Vierailija
07.06.2013 |

Ollaan muutaman kerran treffattu ja eilen hän pyysi minut illalla hänelle kylään. Tiesin, että hän on 13 v pojan yksinhuoltaja ja että poika on kotona. Tämä ei häirinnyt minua...

Mutta voi ei. Mies on reilusti ylipainoinen. Ei haittaa tämäkään minua sinänsä. Mutta kun hän tarjosi minulle päivällisen, se oli maksalaatikko. Ei siinä mitään, minä oikeasti tykkään maksalaatikosta. Siinä vaiheessa olin kyllä sanaton, kun tämä mies kysyi, että haluatko siihen maksalaatikkoon voita.

Siis voita maksalaatikkoon? On kai sitä joskus ennen vanhaan tarjottu voisulan kanssa?

Poikansakin oli reilusti ylipainoinen.

No, söin sitä maksalaatikkoa ja join kokista, muuta ruokajuomaa ei ollut veden lisäksi.

Ja aivan ihanan tuntuinen, sosiaalinen, huumorintajuinen "köriläs". Työssäkäyvä ja hyvin toimeentuleva.

Mutta äsken kävin facesta katsomassa hänen sivujansa: kannattaa persuja. Nyt mulle kyllä riitti. Maksalaatikkoa voin kanssa ja persujen juttuja.

Harmin paikka.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:41"]

Ap meni treffeille miehen kanssa jota ei ollut ennen nähnyt ja jonka FB profiilia ei ollut katsonut. Ja ekat treffit miehen kotona.. Joopa. Ja te kommenttoitte ihan tosissanne.

[/quote]

Juu. Sinä olet palstan ainoa älyllisen elämän edustaja, onneksi olkoon.

Vierailija
22/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa nro:lle 15: siis me oltiin tavattu jo useamman kerran aikaisemmin. Lue 1. viestini kunnolla. Seksiä meillä ei ole ollut, muutamia suudelmia vaan.

Facen profiilia en katsonut, koska mua ei koko naamakirja kiinnosta pätkääkään. Nyt kävin sen katsomassa, kun tämä mies kertoi, että hänellä on siellä profiili.

Komppaan nro 14 kommentteja persuista. Siihen tämäkin juttu loppujen lopuksi lopahti. + siihen, että hän ei näytä lainkaan välittävän lihavuudestaan, jos kerta vetää voita maksalaatikon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että yksinäisiä ihmisiä on paljon, jos maksalaatikko voin kera ja persulaisuus ovat jotain aivan kauheaa....

Vierailija
24/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:57"]

Ei ole ihme, että yksinäisiä ihmisiä on paljon, jos maksalaatikko voin kera ja persulaisuus ovat jotain aivan kauheaa....

[/quote]

vain persujen kannattajat itse eivät ymmärrä, mikä heidän ideologiassaan oikein mättää, vaikka se väännettäisiin rautalangasta. Juuri se persujen kannattajissa mättääkin, perusarvojen lisäksi.

Vierailija
25/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en sietäisi Persujen kannattajaa kotonani.

Mutta oliko se maksalaatikko itse tehtyä vai foliovuoasta kumottua?

Jos oli ihan itsetehtyä eikä Persu-ideologiaa julistaisi, niin laittaisin harkintaan. Jos oli foliosta lautaselle ja mikroon kumottua, niin sitten antaisin mennä. Mies ja isä joka ei osaa ruokaa laittaa on tn laiska ja saamaton muissakin kotitöissä.

Ei munkaan mies osannut ekoilla kotitreffeillä vielä kokata, mutta yritti kuitenkin ja sittemmin oppinut ihan oma-aloitteisesti.

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 14:58"]

Ollaan muutaman kerran treffattu ja eilen hän pyysi minut illalla hänelle kylään. Tiesin, että hän on 13 v pojan yksinhuoltaja ja että poika on kotona. Tämä ei häirinnyt minua...

Mutta voi ei. Mies on reilusti ylipainoinen. Ei haittaa tämäkään minua sinänsä. Mutta kun hän tarjosi minulle päivällisen, se oli maksalaatikko. Ei siinä mitään, minä oikeasti tykkään maksalaatikosta. Siinä vaiheessa olin kyllä sanaton, kun tämä mies kysyi, että haluatko siihen maksalaatikkoon voita.

Siis voita maksalaatikkoon? On kai sitä joskus ennen vanhaan tarjottu voisulan kanssa?

No, söin sitä maksalaatikkoa ja join kokista, muuta ruokajuomaa ei ollut veden lisäksi.

Ja aivan ihanan tuntuinen, sosiaalinen, huumorintajuinen "köriläs". Työssäkäyvä ja hyvin toimeentuleva.

Mutta äsken kävin facesta katsomassa hänen sivujansa: kannattaa persuja. Nyt mulle kyllä riitti. Maksalaatikkoa voin kanssa ja persujen juttuja.

Harmin paikka.

[/quote]

Vierailija
26/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 16:13"]

[/quote]

vain persujen kannattajat itse eivät ymmärrä, mikä heidän ideologiassaan oikein mättää, vaikka se väännettäisiin rautalangasta. Juuri se persujen kannattajissa mättääkin, perusarvojen lisäksi.

[/quote]

No mä en ole persujen kannattaja, että silleen meni metsään.  Poliittisia kantoja on monia, niitä voidaan muuttaa, ruokaa opetella tekemään jne...

se 19

Vierailija
27/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetin hemmetti ap, oon niin pahoillani sun puolesta. Muuten hyvä mies, mutta syö maksalaatikkoa(!) ja kannattaa perussuomalaisia.

Mäkin olen usein kaupassa siinä eineshyllyn edessä miettinyt, että ei syö hyvä mies maksalaatikkoa, ei. Että siinä hyllyn edessä olisi hyvä päivystää, kuka on potentiaalinen mies ja kuka ei sen perusteella, sujahtaako ostoskoriin maksalaatikkoa.

Vierailija
28/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 16:23"]

[/quote]

[/quote]

No mä en ole persujen kannattaja, että silleen meni metsään.  Poliittisia kantoja on monia, niitä voidaan muuttaa, ruokaa opetella tekemään jne...

se 19

[/quote]

Tämä särähti korvaan. Ei mies ole mikään projekti, tai mamin pikku puudeli, jota koulutetaan ja tuunataan mamin mieleiseksi. Eikö jokaista ihmistä kuuluisi rakastaa nimenomaan hänenä itsenään? Tietysti jos mies HALUAA muuttua, eikä koe oloansa mukavaksi vaatteissaan yms. Mutta se lähtökohta, että minäpäs muokkaan tuosta miehestä miehen jota voin rakastaa, on yksinkertaisesti väärä.

Vierailija
29/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: jos on lihava, niin se kyllä pistää minut miettimään, että miksi lisätä voita ruokaan. Kertoo siitä, ettei mies ainakaan välitä painostaan ja terveydestään pätkääkään - eikä ylipainoisen poikansakaan syomisistä.

Toiseksi: me olimme jo tavanneet useamman kerran, ja mies vaikutti tosi ihanalta.

Kolmanneksi: persuja en voi todellakaan sietää. Se arvomaailma ei sovi minun elämääni.

Neljänneksi: minut pyydettiin kylään päivälliselle. Minä kyllä todellakin odotin, että ruokaan olisi panostettu vähän enemmän, kuin että heitetään Saarioisten maksalaatikko mikroon.

Vierailija
30/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa persuja. Nyt mulle kyllä riitti.

[/quote]

Ymmärrän. En minäkään miehenä pystyisi sietämään vihervassuria naista. Ehdoton nounou.

Vierailija
31/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:16"]

Minä luulen, että sillä miehellä on parempi ilman ap:ta.

[/quote]

Niinpä. Voi löytää jonkun suvaitsevaisen, mukavan naisen itselleen, eikö tuollaista itsensäkorottajaa

Vierailija
32/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka.

[/quote]

Sä olet selvästi hyvin ennakkoluulonen ihminen. Mitäs sanoisit sellasesta hullusta ideasta että olisit hieman avarakatseisempi ja kokeilisit joskus vaikka tutustua näihin vihaamiisi Persuihin? 

Vierailija
33/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannattaminen oli ilmeisesti liikaa. En menisi sinuna toisille treffeille. 

Vierailija
34/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Järkyttävää että täällä moni kommentoija kuvittelee olevansa parempi ihminen ja pelkkä persujen kannatus on jotain aivan kamalaa. Eihän fiksut noin käyttäydy. Täytyy oöla sairaalloisen ennakkoluuloinen, mikäli noin suoralta kädeltä tuomitsee. Ensin keskustellaan ihmisen itsensä kanssa ja pyritään näin selvittämään hänen kantansa asioihin. Harva allekirjoittaa kaiken kannattamansa puolueen ohjelman. Suurin osa on joiltain kohdin eri mieltä ja joiltain samaa. Mutta annas kun arvaan, sinäkin olet omasta mielestäsi suvaitsevainen ihminen?

Vierailija
35/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvaitsematon

ahdasmielinen, sellainen, joka ei siedä erilaisuutta ja omista näkemyksistään poikkeavuutta.

Sopii täydellisesti AP:n persuvihaan.

Vierailija
36/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi olispa tää oikeasti persun provo, jolla näytetään toteen ei-persujen järkyttävä ennakkoluuloisuus ja vihamielisyys heitä kohtaa, jotka eivät ajattele samalla tavalla kuin he itse. Ehkä onkin? Ainakin hyvin toimis sellaisena! Tekopyhiä ihmisiä riittää kommentoimassa.

Vierailija
37/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolukoiden kera maksalaatikkoa sen harvan kerran jos syön

Vierailija
38/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 17:25"]

Ap vastaa: jos on lihava, niin se kyllä pistää minut miettimään, että miksi lisätä voita ruokaan. Kertoo siitä, ettei mies ainakaan välitä painostaan ja terveydestään pätkääkään - eikä ylipainoisen poikansakaan syomisistä.

Toiseksi: me olimme jo tavanneet useamman kerran, ja mies vaikutti tosi ihanalta.

Kolmanneksi: persuja en voi todellakaan sietää. Se arvomaailma ei sovi minun elämääni.

Neljänneksi: minut pyydettiin kylään päivälliselle. Minä kyllä todellakin odotin, että ruokaan olisi panostettu vähän enemmän, kuin että heitetään Saarioisten maksalaatikko mikroon.

[/quote]

Miksi sää treffailet suomipoikia, kun ne voi oikeesti olla persuja?

Siirry suoraan etelän hetelmiin, niin et ainakaan treffaa persua ja päivällinenkin voi olla exoottinen.

Vierailija
39/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on persaukisilla persut murheena..

Vierailija
40/60 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Itse olen lähinnä kokoomuslainen ja olen ollut parisuhteessa kepulaisen, sosiaalidemokraatin ja persun kanssa. Kaikki ihania akateemisia miehiä. Arvomaailma ei koskaan vaikuttanut. Sitä paitsi ihminen voi äänestää vaikka ystäväänsä tai sukulaistaan, ei välttämättä puoluetta.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän