Ansa on viritetty :)
Ollaan lähdössä reissuun ja anoppi käy taas kastelemassa kukat.
Olen alkanut epäilemään, että kun olemme olleet pois on kotonamme käynyt myös muita kuin anoppi.
Pari kertaa mieheni sisko on "möläyttänyt" sellaista mitä hänen ei edes pitäisi tietää. Nuo asiat on sinällään harmittomia ettei sillä väliä, mutta jos on meidän poissaoloamme hyödyntänyt tutkimiseen niin en tykkää. Mieheni sisko mm. mainitsi että heillä on samanlainen pyykkikone kuin meillä, ei hänen olisi pitänyt edes tietää millainen pyykkikone meillä on, ei meidän kodinhoitohuoneeseen ole vierailla asiaa. En minäkään ole kälyn pyykkikonetta nähnyt vaikka se heillä on toisessa vessassa.
Nyt ajattelin sitten ottaa selvää ketä meillä oikein lomamme aikana käy ja viritin riistakameran sisälle. Toivottavasti olen vain vainoharhainen, en kyllä yleensä ole väärässä ollut kun minulle tulee näin vahva epäilys.
Kommentit (162)
Naapurien juttuja ei saa salaa kuunnella ja yörauhanhäiritsijöille täytyisi antaa vaikuttavampi varoitus ettei vanhukset ehdi menettää terveyttään viitasaarigeenin pitkällä aikavälillä aktivoitumisvaaran vuoksi.
No voi hirveetä! Joku "ulkopuolinen" on nähnyt teidän pesukoneen! Miten sä nyt selviit tästä?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:00"]
No voi hirveetä! Joku "ulkopuolinen" on nähnyt teidän pesukoneen! Miten sä nyt selviit tästä?
[/quote]
viesti vuodelta 2013 ja NYT sinä heräsit. Jotenkin söpöä;)
Eikös se olisi ollut parempi geenitutkijoiden ja seurakunnan sekä lehtimiesten käydä hiljaisemmin syklikeskusteluaan tappava geenimutaatio asiosta ettei, hyväksikäyttäjien olisi ollut niinkään helppoa esittää sellaisillakin asioillaan ns "peliriippuvuutta".
Kun oikeuksientavoittelija aloittaa oikeuksien tavoittelun jälkeenpäin, miksi monisuuntaisia ja monimuotoisienkin kautta silloin tapahtuu pitkällä aikavälillä häiritsevää piilevää toimintaa.
Tänään on turvallista ja olen astmaton sekä syövätön.
Voi jumankauta, nyt se sitten on fakta että meillä käy poissaollessani anopin avustuksella vieraita.
Anoppi teki nyt aika alkeellisen virheen, unohti että lapseni olivat kotona ja kertoivat sitten vieraan käynneen meillä.Eikä ollut mikään yllätysvieras, joka ohikulkumatkalla olisi piipahtanut vaan ihan suunnitellusti tuli kun minä olin töissä.Ja lapsen kertomuksen mukaan oli aika perusteellisesti taloa nuuskittu. On se kumma ettei voi tulla kun ollaan itse kotona., no silloinhan ei voi tutkia samalla lailla
-ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 16:42"]
Meillä on kyltti kameravalvonnasta ulkona. Siinä lukee, että alueella on kameravalvonta, mitään lakia en siis riko. Ja talo on omani, jos haluan kameran laittaa niin senkun laitan.
[/quote]
Väärin ja on todella lapsellista ajattelua, että omassa talossa saa tehdä mitä tahtoo, vain siksi että "tää on mun". Salakuvaaminen ON laitonta, tapahtui se missä tahansa. Ja kyllä, olet itse jo myöntänyt että aiot salakuvata.
[/quote]
Mikä sun ongelmasi on? Heillä on kyltti jo ulkona jossa lukee että alueella on kameravalvonta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:44"]
Voi jumankauta, nyt se sitten on fakta että meillä käy poissaollessani anopin avustuksella vieraita.
Anoppi teki nyt aika alkeellisen virheen, unohti että lapseni olivat kotona ja kertoivat sitten vieraan käynneen meillä.Eikä ollut mikään yllätysvieras, joka ohikulkumatkalla olisi piipahtanut vaan ihan suunnitellusti tuli kun minä olin töissä.Ja lapsen kertomuksen mukaan oli aika perusteellisesti taloa nuuskittu. On se kumma ettei voi tulla kun ollaan itse kotona., no silloinhan ei voi tutkia samalla lailla
-ap
[/quote]
vieläkö anopilla on teille avain ? Jos niin miksi ihmeessä?
Tämäkin ongelma on ratkaistavissa äärimmäisen helposti - otat vara-avaimen pois anopilta ja pyydät jatkossa kukkienkastelijaksi jonkun aivan muun henkilön.
Jos avaimen pois saaminen anopilta on mahdotonta, vaihdattakaa lukot.
Jospa anopilla on salarakas ja käyvät panemassa teillä poissaollessanne. Kiimassaan ei huomaa siistiä jälkiään.
Toisinaan kun ihminen tavoittelee oikeuksiaan ja jokin havaitsee edellisen olevan näppärä siinä, edellistä ja jälkimmäistä silloin muistuttaa jokin lääkkeistäkin. Tämä viesti tarkoitettu viestin "Jessus sentään:D nyt ne lääkkeet" viestin lähettäjälle.
Tämänhetkisellä oleskelualueellani ilmeisesti jonkin tavalla tai toisella kytkeytynyt velmuilija, esiintyy yleensä musta huppu päässään ja esittää jo nyt jääräpäistä vain, jonkinaikaa viitasaaselta löytyneen geenimutaation olemassa olosta vinkkiä lehdistöltä saatuaan, myönteisenä pidän että myöhemmillä pelikentillä saatta ilmetä, geenimutaation aiheuttajiksi täysin syyttömiä henkilöitä tai henkilöä lavastaa yrittäviä kapeasegmenttisiä ryhmiä, kunhan nyt pääsevät mielikuvitelmissaan aivorappeuman viittaavina ohi vaikeuksiensa. olen kuitenkin varuillaan ettei ikärakenteita vastaan ilmenevää piilorasismi pääse tuloksiin asti minuun kohdistumaan, eikä tilanteen hämärästi muita hyödyntäjiä ole elämäni harmina, olen senverran ihmisoikeusfanikin.
Heh, ompelukonekin oli tainnut käydä reissussa. Kone oli ompelupöydälläni väärin päin ja johdot oli kääritty jotenkin hassusti koneen ympärille, ei ne minun jäljiltä niin olisi. Aloin ihmettelemään lankojen väriä, että voiko olla tosi etten ole ommellut mitään sen jälkeen kun ompelin muutamat verhot syksyllä mutta olen ihan vasta korjannut miehen mustat työhousut, joten koneessa pitäisi olla mustat langat.
Käly kyseli vasta millainen ompelukone minulla on, kertoi että on ostamassa itselleen konetta. Olisihan tuota konetta saanut lainata mutta olisi ollut ihan kiva että olisi kysynyt edes.
-ap
Heh, ompelukonekin oli tainnut käydä reissussa. Kone oli ompelupöydälläni väärin päin ja johdot oli kääritty jotenkin hassusti koneen ympärille, ei ne minun jäljiltä niin olisi. Aloin ihmettelemään lankojen väriä, että voiko olla tosi etten ole ommellut mitään sen jälkeen kun ompelin muutamat verhot syksyllä mutta olen ihan vasta korjannut miehen mustat työhousut, joten koneessa pitäisi olla mustat langat.
Käly kyseli vasta millainen ompelukone minulla on, kertoi että on ostamassa itselleen konetta. Olisihan tuota konetta saanut lainata mutta olisi ollut ihan kiva että olisi kysynyt edes.
-ap
Ei ole anopilla enää avainta meille. Hän oli nyt meillä lapsenvahtina. Olisittepa nähnyt hänen ilmeen kun lapseni kertoi että oli käynyt vieraskin, hirveä selitys sitten. Huvitti kun oli meiltä lähdettyään soittanut miehellenikin että xx kävi myös.
-ap
Musta on vähän vainoharhaista uskoa että ketään kiinostaisi tutkia teidän kotia
Mutta jos mulla ois aavistus että sielä käy muitakin kun ketä on sovittu ja siitä ei kerrota suoraan, kyllä minäkin pienen källin järjestäisin ;)
Matka on tainnut jo mennä? Mites kävi? (en jaksanu lukea noita kaikkia 130 kommenttia, vaikka oisitkin jo kertonu)
Huhhuh mitä touhua!! Oikeesti.. Kai kysyit kuka oli penkonu teijän kortsu-laatikkoa yms??
Aioit kenties kaavaksi asti, tiedäs vaikka patenttia olis jo tulossa.