Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa täyden tasa-arvon myös sängyssä

Vierailija
24.07.2026 |

Se tarkoittaa sitä, että mies ei missään kohtaa "johda" eli ole se rakastaja, joka osaa ottaa naisensa ja ilmaisee oma-aloitteisesti haluaan. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja haluan, että mut otetaan eli kyllä mies saa johtaa, mutta en toki mihin tahansa suostu. 

Vierailija
2/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan ensisijaisesti raha-asioissa ja se ei tarkoita sitten, että maksan puolet tai enemmän no matter what. 

Katsos  kun perusoikeuksiin kuuluu myös se, että henkilö itse määrittelee haluamansa tasa-arvon tason eri asioissa. 

Hieman oitoa kyllä kun sitä yritetään määritellä ja vielä jotenkin konkreettisesti puuttuen ihan ulkopuolisten toimesta vielä. Ainakin pitää kysyä mikä on asianomaisen oma mielipide,,jos haluaa auttaa jossain tasa-arvokysymyksissä.

Esim. Itse toivoisin  että puolisoani autettaisiin  tasa-arvoisempaa ajattelukykyyn raha-asioissa. 

Eilenkin tällä palstalla oli: Tasa-arvo  ei ole vain raha-asioita kommentti, aistien jotain tuohtumista tuossa.  kommentissa. 

Niin eipäs olekaan, mutta jos nyt tuo asia  on kovin vinksallaan, niin kai senkin saa  ottaa tapetille ja ensisijaisena jos hsluaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole tasa-arvoa, jos toinen ei ilmaise halujaan. Höpsö, taidat olla melko kokematon mitä seksiin tulee :D

Vierailija
4/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöt sovitaan tasa-arvoisesti mutta sitten se tasa-arvo jätetään makuuhuoneen kynnykselle.

t. isäntä

Vierailija
5/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa taitaa olla tasan yksi seksiasento, jossa nainen hoitaa lykkimisen. Joku Amazon. 

Näitä pitää keksiä lisää, jos haluaa, että nainen hikoaa yhtä paljon kuin mies.

Vierailija
6/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani päätän ja tiedän, että ap haluaa olla inkkeli koko elämänsä. 

Vierailija
7/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin omassa sängyssään nainen sen onnen saavuttaa.

Mitään tasa-arvoa ei ole olemassa, naisten kiintiöopiskelupaikat ja kiintiötyöpaikat ja miesten positiivinen syrjintä, eivät ole tasa-arvoa. Tasa-arvoa ei voi olla, koska nainen on niin paljon miestä heikompi, niin fyysisesti kuin älyllisesti.

Vierailija
8/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Keljuttaa kun muija määrää kaiken. Kumpi nukkuu ikkunapuolella ja nussiessa asennotkin :( Minäkin haluun päättää edes joskus ! Edes sängys !

Vierailija
9/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampi asento, jossa nainen on aktiivisempi. Suikkarissa toivon, ettei mies aktiivisesti ota hiuksista kiinni tai runttaa syvälle kurkkuun.

10/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle kävis kyllä. Harva nainen vaan haluaa "johtaa" sänky touhuja. Hyvä kun useimmat saa edes sanotuksi mistä tykkää ja mistä ei. 

Vierailija
11/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin omassa sängyssään nainen sen onnen saavuttaa.

Mitään tasa-arvoa ei ole olemassa, naisten kiintiöopiskelupaikat ja kiintiötyöpaikat ja miesten positiivinen syrjintä, eivät ole tasa-arvoa. Tasa-arvoa ei voi olla, koska nainen on niin paljon miestä heikompi, niin fyysisesti kuin älyllisesti.

öyhöyhöyh

tarttukaa nyt tähän ja raivotkaa :D :D :D :D 

Vierailija
12/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon nimissä panen miestä straponilla säännöllisesti

Vierailija
13/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole tasa-arvoa, ap. Tasa-arvoa on se, että molemmat saavat nautintoa yhtälailla. Eri parisuhteissa se tarkoittaa eri asioita. 

Vierailija
14/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On useampi asento, jossa nainen on aktiivisempi. Suikkarissa toivon, ettei mies aktiivisesti ota hiuksista kiinni tai runttaa syvälle kurkkuun.

Tuossahan nainen ainakin johtaa. Mies on saatettu herkkään tilaan ja toivoo, ettei nainen pure.

Vierailija
15/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi aivan vapaasti jättää seksin väliin. Se on tasa-arvoa ettei joudu harrastamaan seksiä jota ei halua. 

Vierailija
16/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin johtaa, ap ja kairata sinua anukseen tulisella salamitangolla. 

Vierailija
17/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis haluaa, että häntä rynkytetään pyllyyn? Ok. 

Vierailija
18/18 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti ymmärrä mitä tasa-ARVO tarkoittaa. Se ei tarkoita sitä, kaikki käyttäytyvät samalla tavalla vaan sitä, että kaikkia arvostetaan yhtälailla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme