Nainen haluaa täyden tasa-arvon myös sängyssä
Se tarkoittaa sitä, että mies ei missään kohtaa "johda" eli ole se rakastaja, joka osaa ottaa naisensa ja ilmaisee oma-aloitteisesti haluaan.
Kommentit (18)
Minä haluan ensisijaisesti raha-asioissa ja se ei tarkoita sitten, että maksan puolet tai enemmän no matter what.
Katsos kun perusoikeuksiin kuuluu myös se, että henkilö itse määrittelee haluamansa tasa-arvon tason eri asioissa.
Hieman oitoa kyllä kun sitä yritetään määritellä ja vielä jotenkin konkreettisesti puuttuen ihan ulkopuolisten toimesta vielä. Ainakin pitää kysyä mikä on asianomaisen oma mielipide,,jos haluaa auttaa jossain tasa-arvokysymyksissä.
Esim. Itse toivoisin että puolisoani autettaisiin tasa-arvoisempaa ajattelukykyyn raha-asioissa.
Eilenkin tällä palstalla oli: Tasa-arvo ei ole vain raha-asioita kommentti, aistien jotain tuohtumista tuossa. kommentissa.
Niin eipäs olekaan, mutta jos nyt tuo asia on kovin vinksallaan, niin kai senkin saa ottaa tapetille ja ensisijaisena jos hsluaa?
Eihän se ole tasa-arvoa, jos toinen ei ilmaise halujaan. Höpsö, taidat olla melko kokematon mitä seksiin tulee :D
Säännöt sovitaan tasa-arvoisesti mutta sitten se tasa-arvo jätetään makuuhuoneen kynnykselle.
t. isäntä
Maailmassa taitaa olla tasan yksi seksiasento, jossa nainen hoitaa lykkimisen. Joku Amazon.
Näitä pitää keksiä lisää, jos haluaa, että nainen hikoaa yhtä paljon kuin mies.
Minä puolestani päätän ja tiedän, että ap haluaa olla inkkeli koko elämänsä.
Yksin omassa sängyssään nainen sen onnen saavuttaa.
Mitään tasa-arvoa ei ole olemassa, naisten kiintiöopiskelupaikat ja kiintiötyöpaikat ja miesten positiivinen syrjintä, eivät ole tasa-arvoa. Tasa-arvoa ei voi olla, koska nainen on niin paljon miestä heikompi, niin fyysisesti kuin älyllisesti.
Joo. Keljuttaa kun muija määrää kaiken. Kumpi nukkuu ikkunapuolella ja nussiessa asennotkin :( Minäkin haluun päättää edes joskus ! Edes sängys !
On useampi asento, jossa nainen on aktiivisempi. Suikkarissa toivon, ettei mies aktiivisesti ota hiuksista kiinni tai runttaa syvälle kurkkuun.
Joo, mulle kävis kyllä. Harva nainen vaan haluaa "johtaa" sänky touhuja. Hyvä kun useimmat saa edes sanotuksi mistä tykkää ja mistä ei.
Vierailija kirjoitti:
Yksin omassa sängyssään nainen sen onnen saavuttaa.
Mitään tasa-arvoa ei ole olemassa, naisten kiintiöopiskelupaikat ja kiintiötyöpaikat ja miesten positiivinen syrjintä, eivät ole tasa-arvoa. Tasa-arvoa ei voi olla, koska nainen on niin paljon miestä heikompi, niin fyysisesti kuin älyllisesti.
öyhöyhöyh
tarttukaa nyt tähän ja raivotkaa :D :D :D :D
Tasa-arvon nimissä panen miestä straponilla säännöllisesti
Tuo ei ole tasa-arvoa, ap. Tasa-arvoa on se, että molemmat saavat nautintoa yhtälailla. Eri parisuhteissa se tarkoittaa eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
On useampi asento, jossa nainen on aktiivisempi. Suikkarissa toivon, ettei mies aktiivisesti ota hiuksista kiinni tai runttaa syvälle kurkkuun.
Tuossahan nainen ainakin johtaa. Mies on saatettu herkkään tilaan ja toivoo, ettei nainen pure.
Ap voi aivan vapaasti jättää seksin väliin. Se on tasa-arvoa ettei joudu harrastamaan seksiä jota ei halua.
Minä voin johtaa, ap ja kairata sinua anukseen tulisella salamitangolla.
Ap siis haluaa, että häntä rynkytetään pyllyyn? Ok.
Ap ei ilmeisesti ymmärrä mitä tasa-ARVO tarkoittaa. Se ei tarkoita sitä, kaikki käyttäytyvät samalla tavalla vaan sitä, että kaikkia arvostetaan yhtälailla.
Mä olen nainen ja haluan, että mut otetaan eli kyllä mies saa johtaa, mutta en toki mihin tahansa suostu.