Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten meni noin niinku omasta mielestä eilen?

Vierailija
19.11.2022 |

Tuliko hölmöiltyä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kun en muista mitään.

Vierailija
2/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvinaisen huonosti kyllä. Tuli riideltyä koko päivä miehen kanssa enemmän tai vähemmän ja tänään oon vaan miettinyt ja märehtinyt eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeesti! T: Kaius Niemi

Vierailija
4/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän harmittaa. Lapset joutuneet koko viikonlopun katsomaan telkkaria kun luen tenttiin.

Vierailija
5/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvinaisen huonosti kyllä. Tuli riideltyä koko päivä miehen kanssa enemmän tai vähemmän ja tänään oon vaan miettinyt ja märehtinyt eroa.

Aika huono. Nyt on sentään miestenpäivä, sun kuuluu valmistaa pihvi ja antaa suuseksiä sille.

M42

Ei se halua mitään seksiä minun eikä kenenkään muunkaan kanssa.

Vierailija
6/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä riitelitte? Jos ei ollut vakavaa, niin pyydä anteeksi.

Vierailija
7/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kivasti meni. Vietin iltaa miehen luona ja tulin myöhällä kotiin (miehellä työt tänään, joten omaan kotiin nukkumaan).

Vierailija
8/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin jokainen päivä.Tosin eilen oli liikunta tunti. Ei mitään erikoista.Päivä kun meneen kerrallan ja tää täti lähtee nyt kytää tv,otan karkkipussin kaveriksi ja nallen kainaloon.Hyvää iltaa vaan kaikille.

Vierailija
9/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan osaa sanoa mistä riideltiin. Oltaisiin menty aamulla yhdessä kahville, mutta olisin tahtonut siinä autossa vielä jutella ennen kahvilaan menoa. Punainen vaate ja mies vaan veti pultit koska hän halus mennä suoraan sinne kahvilaan eikä mitään jutella. Painui viereiseen kauppaan vihaisena ja sanoi pudottavansa minut yksin himaan. No mähän lähdin siitä sillä aikaa kun oli siellä kaupassa. Mies provosoitui ja lähetti perään viestin että hakee eroa (ei hakenut). Siinä se meni aikalailla koki päivä sitten toisillemme loukkaantuneina. Tänään mies on töissä ja varmaan haluaa kotiin tullessa olla kuin ei olisi koko eilistä ollutkaan ja yrittää uudestaan. En mäkään kyllä jaksa ottaa tuota asiaa esille ja kai voidaan asia unohtaa hiljaisesti sopimalla.

Vierailija
10/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan osaa sanoa mistä riideltiin. Oltaisiin menty aamulla yhdessä kahville, mutta olisin tahtonut siinä autossa vielä jutella ennen kahvilaan menoa. Punainen vaate ja mies vaan veti pultit koska hän halus mennä suoraan sinne kahvilaan eikä mitään jutella. Painui viereiseen kauppaan vihaisena ja sanoi pudottavansa minut yksin himaan. No mähän lähdin siitä sillä aikaa kun oli siellä kaupassa. Mies provosoitui ja lähetti perään viestin että hakee eroa (ei hakenut). Siinä se meni aikalailla koki päivä sitten toisillemme loukkaantuneina. Tänään mies on töissä ja varmaan haluaa kotiin tullessa olla kuin ei olisi koko eilistä ollutkaan ja yrittää uudestaan. En mäkään kyllä jaksa ottaa tuota asiaa esille ja kai voidaan asia unohtaa hiljaisesti sopimalla.

Kuulostaa järkyttävän typerältä.

Sinä halusit keskustella autossa ennen kahvilaan menoa? Miksi? Etkö olisi voinut keskustella siellä kahvilassa?

Ja mies vetää heti pultit pikkujutusta? Miksi?

Ja sitten monen päivän mykkäkoulu ja riita tästä. Epäilen ettet kerro kaikkea, jotain muuta oli tuossa taustalla. Miehen helppo heitto erosta oli sekin ylimitoitettu reaktio ellei mitään syvempää taustalla.

Vierailija
11/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkoitus sulattaa ja siivota jääkaappipakastin, mutta en jaksanut enkä kyllä jaksa enää tänäänkään. Kokeillaan maanantaina uudestaan. 

Vierailija
12/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä halusit keskustella kun mies tuolla tavalla reagoi?

Vierailija
13/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä halusit keskustella autossa ennen kahvilaan menoa? Miksi? Etkö olisi voinut keskustella siellä kahvilassa?

Ja sitten monen päivän mykkäkoulu ja riita tästä. Epäilen ettet kerro kaikkea, jotain muuta oli tuossa taustalla. Miehen helppo heitto erosta oli sekin ylimitoitettu reaktio ellei mitään syvempää taustalla.

En mä oikein tarkkaan enää muista mitä olisin halunnut sanoa kun eilen tuli niin paljon kaikkea kakkaa, että en ees muista joka vaihetta. Ei se kuitenkaan olis ollut mitään erikseen negatiivista, mutta silleen henkilökohtaista, etten tahtonut julkisella paikalla siitä puhua. Jotenkin niin se meni, että sanoin, että tahtoisin ennen kahvilaan menoa puhua lyhyesti autossa just miltä tuntunut viime aikoina. Että oon ollut vähän maassa ja ikävöinyt miestä, jolla paljon muita kiireitä ja työstressiä. Mut olisin kyllä ihan oikeasti tahtonut mennä sinne kahville siitä aivan heti enkä tavoitellut mitään riitaa tai olisi ollut syyttämässä miestä mistään.

Hän kuitenkin ihan siitä kun sanoin, että tahtoisin sanoa jotain vielä autossa ennen kuin mennään, ärtyi että hän ei halua siihen autoon jäädä vaan suoraan kahville ja jos se ei käy minulle niin hän nyt menee hakemaan itselleen aamupalan ja heittää mut himaan. Sitten meni. (Enkä mä oikeasti ymmärrä tuota reaktiota koska en oo mikään murheissa velloja tai arvostelija. En tajua miksi se niin negatiivisesti olettaa, mitä sanoin liikaa, en ainakaan tarkoittanut. En ees tiedä nykyään oonko hankala ihminen, jonka pitäisi olla jonkun kanssa joka tykkää hankalasta. Vai onko mies se hankala. Mut sanonpa vaan mä tuun yleensä kaikkien kanssa toimeen, hän aika harvan)

Musta oli jotenkin jo liian loukkaavaa että ensin ollaan menossa treffeille mutta sitten ei seuraani kestetä tuon vertaa ja tylysti aiotaan heittää kotiin. Lähdin siitä parkkikselta sitten kipittämään kotiin, en tarvinnut kyytiä.

Perään tuli soitto, en vastannut. Muutaman sekunnin päästä viesti että "mä haen eron susta"

No eipä oo hakenut ja ilmeisesti hän on palannut normaaliin.

Vierailija
14/16 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä oikein tarkkaan enää muista mitä olisin halunnut sanoa kun eilen tuli niin paljon kaikkea kakkaa, että en ees muista joka vaihetta. Ei se kuitenkaan olis ollut mitään erikseen negatiivista, mutta silleen henkilökohtaista, etten tahtonut julkisella paikalla siitä puhua. Jotenkin niin se meni, että sanoin, että tahtoisin ennen kahvilaan menoa puhua lyhyesti autossa just miltä tuntunut viime aikoina. Että oon ollut vähän maassa ja ikävöinyt miestä, jolla paljon muita kiireitä ja työstressiä. Mut olisin kyllä ihan oikeasti tahtonut mennä sinne kahville siitä aivan heti enkä tavoitellut mitään riitaa tai olisi ollut syyttämässä miestä mistään.

Hän kuitenkin ihan siitä kun sanoin, että tahtoisin sanoa jotain vielä autossa ennen kuin mennään, ärtyi että hän ei halua siihen autoon jäädä vaan suoraan kahville ja jos se ei käy minulle niin hän nyt menee hakemaan itselleen aamupalan ja heittää mut himaan. Sitten meni. (Enkä mä oikeasti ymmärrä tuota reaktiota koska en oo mikään murheissa velloja tai arvostelija. En tajua miksi se niin negatiivisesti olettaa, mitä sanoin liikaa, en ainakaan tarkoittanut. En ees tiedä nykyään oonko hankala ihminen, jonka pitäisi olla jonkun kanssa joka tykkää hankalasta. Vai onko mies se hankala. Mut sanonpa vaan mä tuun yleensä kaikkien kanssa toimeen, hän aika harvan)

Musta oli jotenkin jo liian loukkaavaa että ensin ollaan menossa treffeille mutta sitten ei seuraani kestetä tuon vertaa ja tylysti aiotaan heittää kotiin. Lähdin siitä parkkikselta sitten kipittämään kotiin, en tarvinnut kyytiä.

Perään tuli soitto, en vastannut. Muutaman sekunnin päästä viesti että "mä haen eron susta"

No eipä oo hakenut ja ilmeisesti hän on palannut normaaliin.

Aluksi olisi voinut luulla että mies reagoi autossa noin koska oli nälkäkiukku päällä ja halusi heti kahvia. Mutta se eroviestittely jälkikäteen kertoi että kyse on muustakin.

Miehellä näyttää olevan jotain syyllisyyden tunteita jostakin. Ei halunnut siksi puhua sun kanssa, koska luuli että otat asian esiin tai että niin intiimissä tilanteessa autossa joutuu tiukille. Vältti tilanteen saamalla raivarin. Jos olisi ollut oikeasti vain nälkäkiukku, hänhän olisi voinut sanoa että pliis on nälkä mennään suoraan kahvilaan. Lisäksi uhkasi viedä sinut kotiin takaisin saatuaan kaupasta ruokaa, miksi?

Minusta sinä et vaikuttanut hankalalta siksi että halusit privaatisti sanoa jotain autossa hänelle. Tietysti provosoit tavallaan miestä kun lähdit autosta kotiin. Itse olisin jäänyt autoon odottamaan miestä JOS olisin olettanut että hän pystyy rauhoittumaan ja saamme tilanteen takaisin raiteilleen että mennään kahvilaan ja päivä jatkuu siitä rennommin. Sun miehen tapauksessa ei tainnut olla toiveita nopeasta sovinnosta.

Sun mies vaikuttaa kireältä kuin viulunkieli ja hänen kaikki toimintansa kohdistui siihen että pääsee sinusta eroon, koska

- ei halunnut intiimiä keskustelua autossa

- yritti välttää lopulta kahvilaan menonkin

- yritti viedä sinut pois kotiin

- laittoi viestin eroamisesta

Kyllä tuossa on taustalla jotain muuta (työstressi? mt-ongelmat? toinen nainen?) kun mies tuolla tavalla käyttäytyy.  Sinuna nostaisin kissan reilusti pöydälle.

Vierailija
15/16 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Hbo:lta yhtä sarjaa ja neuloin sukkaa. Nukkumaan menin puoli kahdentoista aikaan ja aamulla sitten seitsemäksi töihin. Eli ihan rauhallinen koti-ilta selvinpäin. 

Vierailija
16/16 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eilen tosi kiva ilta, ruuat onnistui hyvin vieraille ja juomia jäi paljon yli. Ei krapulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän