Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin loppu perhe-elämään

Vierailija
19.07.2020 |

Lapset vinkuu koko ajan. Siis ihan jatkuvasti, mikään ei oo hyvä. Vessaan ei mennä kun pyydetään, sit pissataan alle. Ulkona ei suostuta pitämään hattua. Aurinkorasvan laittoa vastustetaan, vaipan vaihtoa vastustetaan, syömistä vastustetaan ja sit kiukutellaan kun on nälkä. Mieskin on niin helvetin ärsyttävä ja saamaton. Tekis mieli pakata laukut ja lähteä menemään.

Ehkä en ole vaan sopiva äidiksi. Luulin että ollaan ihan tavallinen perhe ja ollaan tehty paljon kaikenlaista lasten kanssa, nyt tuntuu ettei huvita enää tehdä yhtään mitään muuta kun olla kotona, iskeä kuulokkeet korville niin ei tarvitse kuunnella sitä jatkuvaa vinkumista.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämässä ei pystyisi lisääntymään niin naiset eivät saisi mitään sisältöä tai tyydytystä elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se siitä paremmaksi vielä muuttuu. Raskaan päivän jälkeen voi tulla kevyempi päivä.

Halaus ja jaksamisia.

Terveisin toinen välillä perheeseensä väsyvä äiti

Vierailija
5/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä ajan myötä helpottaa. Loppujen lopuksi aika menee äkkiä. Joku päivä sitä huomaa, että esikoinen alkaa suunnitella kotoa poismuuttoa.

Vierailija
6/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nopeasti loppuu niin kuin elämäkin.

Vierailija
7/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että jonain päivänä ne vielä kehittävät teknologiaa niin kuin sinäkin, kun meillä on niin korkea äo toisin kuin ulkomailla.

Vierailija
8/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää opettaa siihen, ettei vinkumisella ja vastustamisella saavuta mitään, vaan päinvastoin tekee oman olonsa ikävämmäksi.

Eli: Tekee selkeät säännöt lapsille siitä, että häiritsevä käytös ja tottelemattomuus on kielletty, ja sitten valvoo johdonmukaisesti niiden sääntöjen noudattamista. Jos lapsi rikkoo sääntöä, niin lapsen ei pidä saada sillä tottelemattomuudellaan tahtoaan läpi (vinkujille siis ei pidä antaa periksi) ja toisekseen lapselle pitää langettaa rangaistus/seuraamus siitä, että rikkoi sääntöä. Rangaistuksen/seuraamuksen pitää olla sellainen, että lapsi ei tosissaan halua sitä kokea ja toisaalta lapselle pitää selkeästi selittää, että miksi joutui kärsimään rangaistuksen/seuraamuksen, ja että miten siltä voi välttyä jatkossa. Sääntöjen noudattamisesta ja rangaistuksista/seuraamuksista ei pidä lipsua, sillä jos lipsuu, niin lapsi alkaa ajatella, että sääntö ei ole ehdoton ja että vastustamisella tai vinkumisella voi saavuttaa jotain.

Vierailija
9/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko koskaan tavannut lapsia ennen omien tekemistä, jos kaikki tämä tuli yllätyksenä?

Vierailija
10/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan okei tuntea välillä noin, ap. Minulla on jo isommat lapset, eli ei vaippaikäisiä eivätkä laske enää alleen, vaan osaavat mennä itse vessaan kun vessattaa. Kun lapset kasvavat, muuttuvat niin tekemisten mahdollisuus, mutta myös ongelmat.

Meillä väsyttää se, että lapset haluavat koko ajan jonnekin. Just oltiin kolmen yön reissussa joka sisälsi huvipuistoa ja muuta mukavaa, ja nyt jo vinkuvat että pitäs taas johonki lähteä. Itse haluaisin nauttia lomasta myös kotona - hoitaa pihaa ja vain loikoilla välillä. Nauttia siitä kiireettömyydestä. Joten joo, oon minäkin sopimaton äidiksi vissiin, kun en jatkuvasti halua vain lasten toiveita täyttää, vaan vaadin myös jotain itselleni.

Vierailija
11/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarvitsee omaa aikaa, omia harrastuksia, lepoa, sekä myös kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa. Tutkikaa kiireesti kuka voisi hoitaa teidän lapsia vähintään kerran viikossa ja sen lisäksi rupea käymään yksin jumpassa tai kävelyllä pari kertaa viikossa. Lisäksi suosittelen neuvolapsykologin luona käyntiä.

Itsellä kolme teiniä joten tiedän mistä puhun.

Jakakaa kotityöt tasaisesti, jättäkää osa tekemättä ja jos suinkin on varaa ottakaa siivooja.

Jos lapset ei ole päiväkodissa laittakaa ne sinne. Aloittaja tarvitsee omaa aikuista elämää työssä tai koulussa.

Jos asiat ei parane seurauksena voi olla mielenterveysongelmia sekä vanhemmille ettå lapsille.

Uskon silti ettå homma lähtee sujumaan paremmin . Hyvää kesän jatkoa sinulle ap.

Vierailija
12/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikä tulee (tuntuu tulevan) nopeammin jos lisääntyy. Sitten on sen jälkeen omaa aikaa kunnes lapset tuovat omat lapsensa hoitoon samalla ovenavauksella kun muuttavat itse pois kotoa.

Vierailija
13/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että jonain päivänä ne vielä kehittävät teknologiaa niin kuin sinäkin, kun meillä on niin korkea äo toisin kuin ulkomailla.

Niin ja melkeen kaikki teksinnöt on miesten tekemiä eli kaikki miehet voivat ratsastaa tällä ja sanoa olevansa naisia fiksumpia.

Vierailija
14/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohihan nuo menevät nopeasti, esim vaippa-asioihin liittyvät uhmat. Oman kokemukseni mukaan ( ja seurailtuani omien lastenlasten kiukkuja ja vanhempien toimia) nykyään lasten touhuihin ei puututa kyllin napakasti jo ennakoivasti. Tilanteita, varsinkin pienten lasten kohdalla, pitää seurata koko ajan ja puuttua ennakoivasti kiukkuihin ja kitinöihin. Mutta kaiken kaikkiaan, nopeasti tuo pikkulapsiaika menee ja isommilla lapsilla taas isommat pulmat :) Tsemppiä kaikille vanhemmille.

Vierailija
15/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikä tulee (tuntuu tulevan) nopeammin jos lisääntyy. Sitten on sen jälkeen omaa aikaa kunnes lapset tuovat omat lapsensa hoitoon samalla ovenavauksella kun muuttavat itse pois kotoa.

Nykyään kylläkin hyvin monet nuoret aikuiset jäävät kokonaan lapsettomiksi tai jos hankkivat lapsia, niin yleensä se tapahtuu 30+ iässä tai jopa vasta nelikymppisenä.

Vierailija
16/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kylläkin hyvin monet nuoret aikuiset jäävät kokonaan lapsettomiksi tai jos hankkivat lapsia, niin yleensä se tapahtuu 30+ iässä tai jopa vasta nelikymppisenä.

Suomessa ei ole ikinä ollut näin paljon ihmisiä.

Automaatio vie työt.

PITÄÄ TEHDÄ LISÄÄ VERONMAKSAJIA!! Tajuutteko?!

Vierailija
17/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asutaan Englannissa, missä lapsia saa vielä kasvattaa!

Vierailija
18/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset pitää tehdä nuorena, alle 30v, kun kriittinen ajattelu on vielä kehittymässä!

Vierailija
19/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule... mä oon 4 lapsen äiti ja 3 heistä jo aikuisia, mutta tää kuopus..välillä todellakin tuntuu etten enää jaksa. Niin kiinni mussa.

Vierailija
20/87 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole ikinä ollut näin paljon ihmisiä.

Automaatio vie työt.

PITÄÄ TEHDÄ LISÄÄ VERONMAKSAJIA!! Tajuutteko?!

Hallituksen on tehtävä työllistämistoimia nyt vähän paremmin, ettei ongelma olisi työttömyys vaan se ettei tehdä tarpeeksi veronmaksajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän