Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat ANOPPI/APPIUKKO kokemukset

Vierailija
01.06.2013 |

Tuli tuosta mieleen, kun jonkun anoppi oli laittanyt uuteen uskoon nuo keittiönkaapit :D 

Mulla oli ihan kauhee ex anoppi ( HUOM! EX), kun ekan kerran tapasimme, hän teki harvinaisen selväksi, että hänen poikansa tarvitsee jonkun laihemman  naisen. Ja en ollut edes lihava, vain vähän löllerö, itseasiassa hoikempi kuin anoppi itse.

Kommentit (1705)

Vierailija
81/1705 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppini ostaa edelleen aikuisen poikansa sukat, alushousut, maksaa harrastukset ym... Eikä tietenkään ole olemassakaan tarpeeksi hyvää naista hänen pojalleen..

Vierailija
82/1705 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella on todettu allergia, appivanhemmat sitä mieltä että minä oon keksinyt koko jutun kun olen liian laiha enkä antais lapsellekaan tarpeeksi ruokaa. Ovat salaa antaneet allergisoivaa ruokaa, reaktio tulee n 6 tunnin kuluttua joten eivät itse näe. Tämä todistaa heille ettö minun niuhotuksesta on kyse. Nykyään ihmettelevät kun ei käydä kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1705 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlalajaj: 2 rikkinäistä- säröllistä humppilan maljakkoa( laitoin roskiin saman tien, kun anoppi oven sulki)

Vierailija
84/1705 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko sanoi, että: "Miksi teitte lapset noin vanhana"- " En jaksa ensi vuonna enää ristiöisiin tulla( 2. lapsi vuoden välein...)..."

Vierailija
85/1705 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 19:09"]

Mulla on ihana anoppi, ihana isoanoppi, ihana isoappi, mutta se appiukko on kyllä omaa luokkaansa. Pakko vetää kännit, ja sit kun vetää turpaan jotakuta talosta löytyvistä naisista. Joskus se on oma vaimo, joskus vaimon äiti( eli hänen anoppinsa) joskus minä.

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 15-vuotiaista, ja vieläkin muistan kun yhtenä jouluna olin heillä yötä silloin teini-ikäisenä. Anoppinsa heitti ulos vaatteista pitäen jo päivällisen jälkeen "huora"-huutojen säestämänä, mutta sen jälkeen meillä oli ihan mukavaa. mentiin sitten nukkumaan miehen (silloisen poikaytävän) kanssa, ja parin tunnin päästä appiukko tulee repimään mut sängystä ylös, iskee mun pään seinään ja heittää pyjama päällä ja ilman kenkiä ulos hankeen. Samalla huusi kuinka mä oon olevinani niin vitun akateeminen ja porvariperheestä ja pidän heidän perhettään duunaripaskoina (hauskaa tässä on sinänsä se, että mun äiti ja anoppi oli molemmat sairaanhoitajia, ja appiukko varastomies, mulla ei ollut isää, eli en oikein ymmärtänyt mistä toi tuli hänen päähänsä).

No poikaystävä sitten jäi tappeleen hetkeksi isänsä kanssa ja tuli sitten mun perässä ulos, ja toi mun kaikki tavarat tullessaan., Siinä sitten kaveltiin pakkasessa yli 5km mun luo keskellä yötä.

Näitä samantyylisiä tapahtui teininä muutamaan otteeseenkin, siis että sain ihan kunnolla turpaani appiukolta ihan out of nowhere, ja sitten lopetin sielä käynnit. Pikaisia visiittejä teen sillon kun tiedän ettei appiukko ole juonut paljon. Ja mä olen oikeasti ehkä liiankin kiltti, ikinä en sanonut appiukolle mitään pahaa (en olis edes uskaltanut, 2m pitkä 150kg vihanen mies...) Ja koko miehen muu suku oli aina mun puolelella.

Anopin ja isoanopin kanssa käydään edelleen terasseilla istumassa jne. Ihana perhe tuota appiukkoa lukuunottamatta.

[/quote]

Siis MITÄH?? Etkö ole tehnyt pahoinpitelyistä rikosilmoitusta / apen anoppi? Ihan käsittämätön kertomus! Siis jäitte joulunviettoon, kun joku vanhus oli hakattu ja heitetty pihalle?? 

[/quote]

Mä en ole tehnyt, sillon teininä olin niin tossukka ja kiltti, ja halusin kauheasti että appiperhe tykkäis musta. Kotiini mennessänikin piti sitten keksiä jos jonkinlaista tarinaa mustelmista jne. muutenhan mun isä ois varmaan menny haulikon kanssa vieraileen :D

Apen anopista en ole varma, mutta ei ole ollut ainakaan puhetta että sekään olisi ilmoituksia tehnyt. Siinä porukassa tuntuu olevan sellainen meininki että "no mattihan nyt on matti" ja sillä hyväksytään kaikki, tiedetään että jossain vaiheessa iltaa joku talon naisista saa turpaansa mutta silti halutaan viettää aikaa perheen kesken... Ja jotenkin siihen on itsekin turtunut,.

Vierailija
86/1705 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

60!!!
Nyt et kai enää ole mikään tossukka teini...miksi et NYT tee mitään?
Ja minkälainen MIES sinulla on jos antaa hakata sinua, äitiänsä ja jos oikein ymmärsin niin mummoansa? Seisooko se ukko vaan tumput suorana? Eikö osaa edes soittaa poliisille!!
Uskomatonta :)

Vierailija
87/1705 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän sellaista teidän kaapeissa on että anoppi ei pahemmin enää vieraile?? meillä nimittäin on myös tonkinut kaapit ja laatikot. hän oli meillä erään kerran kolme yötä (kolme liikaa), ja aamulla minä lähdin töihin, samoin mieheni. anoppi kertoi kuinka hän lähtee keskustaan ostoksille ja kiertelemään ja katselemaan. noh, hänellehän piti tietenkin antaa bussikortti, sillä eihän hän voi näyttää turistilta (??!?!). piti selvittää kaikki missä on mikäkin, missä on pysäkki, missä jäädään pois, mikä siinä on, yms(ja rouva luulee olevansa maailmanmatkaaja joka kiertää ympäri maailmaa yksin). 

unohdin kuitenkin tärkeän työasian kotiin, joten lähdin sitä lounastauollani hakemaan kotoa...anoppi ei ollut tähän varautunut, (enkä minä siihen, että anoppi on kotona, kun hän kertoi menevänsä ostoksille, jota varten meille tuli). kuulin kun anoppi löi yhden ison laatikoston laatikon täysiä kiinni, ja näin kun hän juoksee sohvalle nopeasti.... totesin vain, että "ai sä oot vieläkin täällä". vastaus oli että "joo, on vähän kurja ilma". noh...ulkona oli aurinkoista, n.+20..

Vierailija
88/1705 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anopillani oli viehättävä tapa jättää minut huomioimatta omassa kodissani. Esim. olin kattanut kahvipöydän, istuimme siihen, mieheni ja appivanhempani sekä minä. Istuin anoppini ja mieheni välissä. Anoppi kyseli mieheltäni siinä mitä minulle kuuluu, olenko kenties löytänyt töitä (vaihdoin yli 30-vuotiaana ammattia ja tuolloin opiskelin vielä) jne.

Kun isäni kuoli, appivanhemmat tulivat käymään, antoivat minulle kauniin surunvalittelukimpun ja alkoivat ylitseni kysymään mieheltäni, joka seisoi mun takana, että "mihin se xxx:n isä kuoli, koska kuoli, kuka löysi, koska hautajaiset, kuka hautajaiset maksaa, et kai sinä". En muista olleeni siihen mennessä ikinä niin loukkaantunut kuin silloin olin. Mutta jälkeenpäin oli kyllä monia tilanteita kun appivanhemmat onnistuivat loukkaamaan pahemmillakin tavoilla, loppuvaiheessa mä jo arvuuttelin itseni kanssa millä tavalla tällä kertaa koitetaan...

Vierailija
89/1705 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on vain yksi moinista asioista mikä hänessä ärsyttää, mutta kun juuri tänään tuli taas esiin.... olimme sopineet jo menoa tietylle viikonlopulle mieheni kanssa. kun anoppi kuuli tästä, niin hänhän järjesti sukulaiset mökilleen ja sitten anelee kuinka hänen poikansakin nyt olisi hyvä sinne tulla...ja poikahan menee. itse olen jättäytynyt näistä sukupippaloista jo pois, sillä anoppi ei tee siellä mitään muuta kun haukkuu minua.joten ilmoitin miehelleni, kun hän on taas koko työpäivänsä ajan viestitellyt ja soitellut äitinsä kanssa ja tätä asiaa nyt pohdiskellut, että mene sinä sinne, ja minä menen sinne minne meidän piti mennä.

Vierailija
90/1705 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 13:20"]

Mistä ihmiset oikein repii näitä anoppeja ja appia, tai ylipäätään tällaisia ihmisiä?? Miksi kaikki ihmiset, ketkä minä tapaan, ovat ihan normaaleja ainakin noin suunnilleen?

[/quote]

minä luulen että siinä on vakka kantensa valinnut jo kolmannessa polvessa.

Vierailija
91/1705 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
92/1705 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi keksi minulle liudan omassa päässään paisuteltuja ominaisuuksia ja avautui miehelleni, etten ole sopiva hänelle. Ärsyttävää.

Vierailija
93/1705 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 13:20"]

Mistä ihmiset oikein repii näitä anoppeja ja appia, tai ylipäätään tällaisia ihmisiä?? Miksi kaikki ihmiset, ketkä minä tapaan, ovat ihan normaaleja ainakin noin suunnilleen?

[/quote]

Anopit ja apet eivä olekaan muille ihmisille ilkeitä vaan miniöille.

Omaa anoppiani kaikki kehuvat niiin ihanaksi ihmiseksi, mutta oikea hirmu ollut minulle jo 40 v, nyt kun tarvii apua, niin on vähän helpompaa.

Vierailija
94/1705 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin seurustella exäni kanssa, hänen vanhempansa päättivät jostain syystä inhota minua. Vaikken ollut koskaan tavannut miehen vanhempia, he olivat ilmoittaneet pojalleen, etteivät halua olla kanssani missään tekemisissä.

Kun olimme olleet jonkin aikaa yhdessä, mies kuitenkin ehdotti, että pistäytyisin hänen kanssaan vanhempiensa luona. Suostuin, koska ajattelin, että jos olen oikein ystävällinen ja mukava, niin ehkä miehen vanhemmat hyväksyisivät minut poikansa kumppaniksi.

Ikävä kyllä vierailu ei sujunut kovinkaan hyvin. Appi istui koko visiitin ajan toisessa huoneessa, eikä puhunut minulle sanaakaan. Anoppi suvaitsi sentään tervehtiä, muttei muuten keskustellut kanssani yhtään mistään.

Jälkeenpäin anoppi oli kuulemma valittanut miehelleni, että miksi minut oli tarvinnut heille raahata. Sen jälkeen en näihin ihmisiin enää yrittänyt tehdä tuttavuutta. :D

Vierailija
95/1705 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 17:44"]66 ja muut ihmettelijät, No minkä sille voi, jos appi tai anoppi on hulluja, ei kai se "uhrin" vika ole! Mulla on ok appivanhemat, mutta samaa ei ikävä kyllä voi sanoa miehestäni, sillä hänellä on sellainen appi, että on kestämistä. Minun isäni siis. Millä logiikalla se olisi mieheni vika, että mun isä on vaikea ja hankala ja mies joutuu "ukkoa" sietämään? 
[/quote]

Samaa mieltä

Vierailija
96/1705 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, nää on hauskoja :) 

Vierailija
97/1705 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi käsittää miten joillakin ihmisillä on otsaa mennä sanomaan että joku ei kelpaa heidän lapselleen tms. Eikö ihmisillä ole käytöstapoja laisinkaan? Vai luuleeko joku että vanhempana on oikeus möläyttää mitä sattuu? Eipä munkaan anoppi helpoimmasta päästä ole mutta toimeen tullaan hyvin, kun jaksan antaa asioiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
98/1705 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei oo ollenkaan paha mutta teiniaikoina, tuossa 18-vuotiaana silloisen poikaystävän vanhemmat erosivat. Poikaystävä oli armeijassa ja minä olin juuri muuttanut ensimmäiseen omaan kotiin.

Poikaystävän isä ehdotteli kovasti että minä olisin muuttanut hänen kanssaan asumaan heidän omakotitaloonsa. Kuulemma olisi pitänyt vuokran pienenä, minun olisi vain pitänyt pitää talosta ja taloudesta huolta. Olisin siis siivonnut, kokannut, hoitanut kasvimaat ja pihatyöt sekä katsellut tuota hyväntahtoista mutta rasittavaa appiukkoa kaiket päivät. Ja maksanut siitä hyvästä vuokraa.

Olin siis juuri päässyt omien vanhempien nurkista pois ja olisi pitänyt muuttaa vieraan isän hoitajaksi. Juu ei kiitos.

Vierailija
99/1705 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en päässyt tutustumaan kumpaankaan, koska olivat kuolleet ennenkuin tapasin mieheni.

Ja mieheni tapsin yli 20 vuotta sitten. 

Vierailija
100/1705 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä viesteistä päätellen ei voi kun arvuutella, millaisia anoppeja teistä joksus sitten tulee. Moni ei näet näe sitä rikkaa omassa silmässään.

Minulla on mukava anoppi ja appi. Isäni ja äitinikin olivat mukavia (edesmenneet). Sisareni ja heidän puolisonsa ovat kivoja. Samoin mieheni sukulaiset, ystävämme, naapurit ja työtoverini... jne