Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen varmaan syntiä kun myönnän, että prinsessa diana ei vastaa kauneusihannettani

Vierailija
17.07.2020 |

Täällä palstalla näkee usein hehkutusta Dianan kauneudesta, ja joka kerta täytyy mennä googlesta katsomaan että muistanko nyt väärin minkä näköinen nainen oli? Nätti on kyllä, mutta mistä on tullut se jumalaton ylistys? Luonne heijastuu ulkonäköön?

Kommentit (237)

Vierailija
141/237 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis oli.

Hiukset vaan oli aivan hirveät. Kerrostettu, pöyhkeäksi föönattu ja lakattu liikkumaton kypärä.

Luonnollisempi ja hieman pidempi polkka olisi sopinut paremmin. Myös rennompi pukeutumistyyli olisi kaunistanut. Hän oli puhkeamassa kukkaan juuri ennen kuolemaansa. Harmittaa.

Diana on sanonut, mitä lyhyemmät hiukset, sitä ahdistuneempi hän oli.

Pöyhkeä on eri asia kuin pöyheä.

Tajuatko että hiukset ovat sen ajan luomus ja hänen pukeutumistyylinsä on aseman sanelema. No etpä tietenkään.

Suu kiinni nyt jo, olet äärimmäisen ärsyttävä ja ylimielinen ihminen.

Hiuksista voi sanoa pöyhkeät, ja olen elänyt tuota aikaa, joten tiedän tasan tarkkaan, ettei kaikilla/juuri kellään ollut tuollaista kampausta. Dianalla oli välillä kivojakin vaatteita, välillä hän pukeutui kuin 60-vuotias kotiopettaja.

Nuorempana Dianalla oli kauniit hiukset, en tiedä kuka hänen kampaanjansa oli, mutta pilasi naisen kauneuden.

Niin varmaankin muu oli erinäköinen, mutta Diana oli nuori, hänen tyyliään seurattiin, hän oli edelläkävijä. Kuinkakohan moni halusi juuri samanlaisen kampauksen, meikin, morsiuspuvun... silloin ne olivat upeita. Nyt ne tietenkin näyttävät hassuilta. Silloin isot olkatoppaukset olivat muodissa.

Hiuksista VOI sanoa pöyhkeät, röyhkeät, töyhkeät. Tai mitä vaan voi sanoa, mutta se on eri asia, onko siinä mitään järkeä. Voit googlettaa, mitä pöyhkeä tarkoittaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-saat-poyhkeat-hiukset/3271514

Tuosta voit lukea, kuinka saat pöyhkeyttä hiuksiisi.

Olen aina ajatellut, että Dianan kampaus on outo. Aina. Minun mielestä niin kauan kuin Diana oli julkisuudessa ja elossa, hänen kampauksensa oli kaikkea muuta kuin upea.

Se oli liian laitettu, ja liian PÖYHKEÄ!

Vierailija
142/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo vaikka Wikipedian kuvaa, on vaikea uskoa että siinä on vasta 36-vuotias nainen (Diana ei elänyt sen vanhemmaksi). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan kauneusihanne ei ollut muovinen tyrkky, vaan vaatimattomampi. Dianalla oli kaunis kroppa, miellyttävät kasvot vaikka melko tavalliset ja hän esiintyi miellyttävällä tavalla. Vaikka kampaukset yms ovat kasaria ja tänä päivänä vähän hassut, kyllä Diana oman aikansa mittapuulla oli kaunis ja näyttävä nainen.

Vierailija
144/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen aikaan kauneusihanne ei ollut muovinen tyrkky, vaan vaatimattomampi. Dianalla oli kaunis kroppa, miellyttävät kasvot vaikka melko tavalliset ja hän esiintyi miellyttävällä tavalla. Vaikka kampaukset yms ovat kasaria ja tänä päivänä vähän hassut, kyllä Diana oman aikansa mittapuulla oli kaunis ja näyttävä nainen.

No juurikin tämä, ei oikein voi verrata 2020 kauneuskäsitystä 80-lukuun. Minustakin Dianalla on/oli hyvä kroppa ja esimerkiksi kasvoissa hyvä luusto. Jos meikit, vaatteet ja kampauksen päivittäisi tähän päivään, voisi sitten verrata kestääkö hänen kauneutensa aikaa vai ei.

Vierailija
145/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliham kroppa kaikkea muuta kuin tavallisen lyhytjalkaisen naisen. Pitkä ja hoikka kuin malli. Kasvot nätit, ainoastaan nenä ei niin nätti.

Vierailija
146/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana oli kaikkea muuta kuin pökkelö ihan klassinen oli kropaltaankin.

Klassinen mikä? Vyötärötön suora? 

Hoikka ja sopusuhtainen, pitkät sääret. Kuten mallit tai missit. Ei tuohon aikaan ihannoitu isoa takamusta.

Vierailija
147/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana on esimerkki siitä että ei tarvitse olla täydellisen kaunis kiinnostaakseen, hänessä tietysti kiinnosti myös hänen elämänsä ja sen käänteet. Hänen ulkonäköään voi tottakai perata loputtomiin ja kiistellä sen yksityiskohdista.

Totuus kuitenkin paistaa kuvista ja filmeistä: Diana säteili ja hehkui. Hänellä oli roolinsa jossa hän oli vetovoimainen, silloin kun rooli oli pois päältä hän näytti nyrpeältä tai onnettomalta tavikselta. Minun silmissäni juuri tuo lavasäteily teki hänestä upean kaunottaren, piirteistä, silloisesta tukka -. tai vaatemuodista viis.

Dianassa oli jotain samaa kuin Marilynissa, hän keräsi halutessaan katseet ja huomion. Molempien elämä oli myös dramaattinen, ja molemmat kuolivat 36-vuotiaina.

Vierailija
148/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on omat kauneusihanteemme. Minä ihailin Dianan hiuksia ja niitä 80-luvun  kampauksia.

https://i.pinimg.com/originals/84/ac/6e/84ac6e2e0f26ebb5d92a94a63e97844…

Minulla on tallella iltapäivälehdet siltä ajalta, kun uutisoitiin Dianan kuolemasta. En tiedä miksi, koska en kuitenkaan ole ollut koskaan mikään hänen faninsa.

Sen hetkenkin muistan, kun kuulin radiosta Dianan kuolemasta. Sydänten prinsessa.

Luin kirjan Dianasta ja aika ristiriitainen persoona hän oli; ujo aatelistyttö, joka joutui liian isoihin saappaisiin. Kukapa ei olisi kilahdellut Charlesin vaimona.

- mummo -

Vierailija
149/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänen luonteensa oli kuin Tuhkimolla...

Vierailija
150/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen. Tosin kaiken lukemani perusteella hän ei ollut mikään erityisen kaunis luonnekaan. Ilmeisesti kuitenkin todella karismaattinen ja taitava saamaan toiset ihmiset tuntemaan itsensä ainutlaatuisiksi.

Minulla on joitakin vastaavanlaisia tuttavia - lapsena laiminlyötyjä naisia, jotka hehkuvat ja antavat kaikkensa aina kaikissa sosiaalisissa tilanteissa, vaikka oma elämä on aivan sekaisin ja itsetunto olematon - ehkä juuri siksi. Itse olen tyly ja suorapuheinen, mutta tasapainoinen, ja ymmärrän kyllä, miksi niin moni rakastuu tähän Diana-ihmistyyppiin.

Ot. Toteat olevasi tyly ja suorapuheinen. Aika ikävää seuraa siis.

Vierailija
151/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pidän prinsessa Dianaa kauniina ja tyylitietoisena. Ehkä tähän vaikuttaa sellainen omakohtainen seikka, itsekäskin, eli että minulle hyvin rakas äitini kuoli vakavasti sairaana, mutta kuitenkin yllättäen kolme viikkoa Dianan kuoleman jälkeen. Äiti tykkäsi seurata kuninkaallisten elämää ja hän piti Dianasta. Olin aika nuori äidin kuollessa ja äidin kuolema jätti jonkinlaisen varjon elämääni, menetys oli niin suuri, en ymmärtänyt hakea apua, eikä lähipiirissä ollut sellaisia vanhempia ihmisiä, jotka olisivat tukeneet.

Vierailija
152/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on jumalainen kroppa ja upeat sääret, upeasti kantoi itsekäs, arvokas käytös.

Nenä oli minusta ainoa ei niin kaunis kohta.

Jumalainen?

Heh. Pitkä ja kapea. Muistutti lähinnä limupilliä.

Vierailija
153/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis oli.

Hiukset vaan oli aivan hirveät. Kerrostettu, pöyhkeäksi föönattu ja lakattu liikkumaton kypärä.

Luonnollisempi ja hieman pidempi polkka olisi sopinut paremmin. Myös rennompi pukeutumistyyli olisi kaunistanut. Hän oli puhkeamassa kukkaan juuri ennen kuolemaansa. Harmittaa.

Tajuatko että hiukset ovat sen ajan luomus ja hänen pukeutumistyylinsä on aseman sanelema. No etpä tietenkään.

Kummasti vain Ellu ja Anne selviytyivät 80-luvusta ilman jättimäisiä olkatoppauksia ja lepakkohihoja ja räikeitä neuleita. Eli ehkä asema ei kaikille sanele.

-eri.

Eivät kuitenkaan selvinneet 2000-luvun alusta ilman runsasta alkoholinkäyttöä, miesten perässä juoksua ja tavallista palkkatyötä suomalaisessa peruskoulussa.

Vierailija
154/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuninkaalliset eivät tainneet arvostaa koulutusta. Lastenhoitaja/ siivooja.

Eivät arvostaneet, sillä ainoat vaatimukset kruununprinssin puolisolle olivat nämä: hyvästä suvusta ja neitsyt. Kaukana ei ollut se aika, kun vaimo vaihdettiin tuoreempaan, jos jälkeläisiä ei tullut tarpeeksi nopeasti.

Ei mitenkään väärä päätelmä se, minkä hän itse totesi: tunsi olevansa siitostamma. Itse oli oikeasti rakastanut, hupsu romanttinen teini, kun hänelle jo paljastui kuningashuoneen kaksinaamaisuus, joka oli Camillalle kirkkaasti selvää alusta asti.

Vierailija
155/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli perus englantilainen nainen eli kauniit silmät, mutta muuten rumahko naama. Vartalo oli sen sijaan upea.

Vierailija
156/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dianan tavaramerkkinä tunnettu alta kulmien katselu tuli alun perin siitä, että hän häpesi nenäänsä ja yritti piilotella pituuttaan.

Vierailija
157/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana oli kaikkea muuta kuin pökkelö ihan klassinen oli kropaltaankin.

Klassinen mikä? Vyötärötön suora? 

Hoikka ja sopusuhtainen, pitkät sääret. Kuten mallit tai missit. Ei tuohon aikaan ihannoitu isoa takamusta.

Joo, silloin ihannoitiin anorektisen laihoja. Mallit mm. oli sairaalloisen laihoja ja ylipäätään kauneusihanne oli mitä laihempi sen parempi. Kyllä nykyinen iso peppu-boomi on siinä mielessä parempi vaikka jotkut ovat menneet siinäkin liiallisuuksiin.

Vierailija
158/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kerrottu, että Dian on kuninkaallisista nasista kaunein, kun asiaa on mitattu

matemaattisesti hyödyntäen kultaista leikkausta:

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/6117f3a5-d4b4-47db-8293-faf47…

1.Diana 2. Jordanian Rania 3. Monacon Grace 4. Meghan 5. Catherine

Nuo De Silvan mittaukset vaikuttaa ihan huuhaalta. Esim. Grace Kellyn kasvot ovat huomattavan symmetriset ja sopusuhtaiset verrattuna Dianaan, jolla mm. silminnähden vino nenä. Viis mistään kultaisista leikkauksista.

Vierailija
159/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic: Kertookohan Likaiset Legendat-biisi Dianasta?

Minun mielestäni hän oli tosi kaunis.

Vierailija
160/237 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis oli.

Kummasti vain Ellu ja Anne selviytyivät 80-luvusta ilman jättimäisiä olkatoppauksia ja lepakkohihoja ja räikeitä neuleita. Eli ehkä asema ei kaikille sanele.

-eri.

Eivät kuitenkaan selvinneet 2000-luvun alusta ilman runsasta alkoholinkäyttöä, miesten perässä juoksua ja tavallista palkkatyötä suomalaisessa peruskoulussa.

Enpä ole kuullutkaan, että kuningatar Elisabet II ja hänen tyttärensä olisivat työskennelleet suomalaisessa peruskoulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän