Teen varmaan syntiä kun myönnän, että prinsessa diana ei vastaa kauneusihannettani
Täällä palstalla näkee usein hehkutusta Dianan kauneudesta, ja joka kerta täytyy mennä googlesta katsomaan että muistanko nyt väärin minkä näköinen nainen oli? Nätti on kyllä, mutta mistä on tullut se jumalaton ylistys? Luonne heijastuu ulkonäköön?
Kommentit (237)
Jos naiset tykkää "tavallisen" näköisistä naisista? Ei koeta uhaksi.
Ohis, mutta mitä mieltä prinsessa Beatricen salahäistä?
Aikamoinen yllätys.
Se oli komea nainen, mutta ei munkaan mielestä kaunotar. Näyttävä.
Sama! Perus tyllerö, keskimääräistä rumempikin.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen yllätys.
Peruivat häät koronan takia aiemmin, ei nyt varsinaisesti ollut yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen yllätys.
Mikäs siinä, mukavaa vaihtelua.
Täällä toinen. Tosin kaiken lukemani perusteella hän ei ollut mikään erityisen kaunis luonnekaan. Ilmeisesti kuitenkin todella karismaattinen ja taitava saamaan toiset ihmiset tuntemaan itsensä ainutlaatuisiksi.
Minulla on joitakin vastaavanlaisia tuttavia - lapsena laiminlyötyjä naisia, jotka hehkuvat ja antavat kaikkensa aina kaikissa sosiaalisissa tilanteissa, vaikka oma elämä on aivan sekaisin ja itsetunto olematon - ehkä juuri siksi. Itse olen tyly ja suorapuheinen, mutta tasapainoinen, ja ymmärrän kyllä, miksi niin moni rakastuu tähän Diana-ihmistyyppiin.
Ei ole syntiä. Syntiä pitäisi olla sen, että Dianan ulkonäkö oli aikanaan niinkin iso juttu. Kuten vaikka nyt Meghanin tai jopa Marinin. Päästäisiinpä jo siihen pisteeseen, että naisen ulkonäkö olisi yhtä yhdentekevä kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen yllätys.
Peruivat häät koronan takia aiemmin, ei nyt varsinaisesti ollut yllätys.
Nehän on peruuntuneet jo kahdesti. Tuntuu fiksulta vedolta, että lopulta itse naimisiinmeno oli tärkeämpää kuin suuret ja näyttävät juhlat, vaikka Beatrice sellaisia alunperin toki oli toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Perus tyllerö, keskimääräistä rumempikin.
Tylleröksi en kyllä kuvailisi lähes 180-senttistä, uimarivartaloista naista.
En myöskään koskaan ole ymmärtänyt tätä Dianan suurta kauneutta, mutta saahan sitä ihailla, ken tahtoo. Osittain varmaan johtuu 80-luvun tyylistä, joka nyt vaan oli vähän hassua.
Näytti yllättävän ikääntyneeltä kuollessaan, eli auringonpalvonta oli tehnyt tuhonsa.
Ne kasarikamppeet ja -kampaus vanhensi sitä ihan hirveästi! Olkatoppaukset korvissa ja pottakampaus helmikoruilla ei imartele oikein ketään.
Ei hän minustakaan ollut mikään kaunotar, lähinnä tavallinen. Kyllä ne muut ominaisuudet ja tapahtumat saivat jotkut laittamaan hänet jalustalle. Vanhemmat ihmiset, mielestäni. Itse olin teini-ikäinen Dianan kuollessa ja en tajunnut hehkutusta silloinkaan.
Hänellä on jumalainen kroppa ja upeat sääret, upeasti kantoi itsekäs, arvokas käytös.
Nenä oli minusta ainoa ei niin kaunis kohta.
Minä en ymmärrä Selena Gomez -tyyppistä vartaloa ihailevia. Minusta karvainen, persjalkainen ja lyhyt menninkäinen. Kammottava enkä koskisi pitkällä tikullakaan.
Varmaan nämä Gomez-tyyppiä ihailevat eivät Dianasta pidä? Kyllähän Diana-vartalo hakkaa Gomez-vartalon oikeastaan miten päin vain ja missä tahansa.
Dianalla oli kauniit silmät. Sen lisäksi hän kantoi itsensä hyvällä ryhdillä. Kyllä hän oli minun mielestäni kaunis, ja kun oma maku kehittyi, hän osasi valita vaatteensa hyvin. Ne alkuaikojen rytkyt olivat aika kammottavia hääpukua myöten, ne oli joku hovin tyylilyyli valinnut.
Ei minunkaan. On jo aika ryytistynyt. Eläessään tavallisen viehättävä nainen. Ajatelkaapa minkänäköisiä jälkeläisiä Charles ja Camilla olisivat saaneet aikaan. Tosin Diana voisi elää vieläkin onnellisena jonkun herrasmiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Dianalla oli kauniit silmät. Sen lisäksi hän kantoi itsensä hyvällä ryhdillä. Kyllä hän oli minun mielestäni kaunis, ja kun oma maku kehittyi, hän osasi valita vaatteensa hyvin. Ne alkuaikojen rytkyt olivat aika kammottavia hääpukua myöten, ne oli joku hovin tyylilyyli valinnut.
Diana nimenomaan valitsi itse hääpukunsa ja sormuksensa. Molemmissa olikin teinille sopiva määrä blingiä.
Samaa mietin