Eikä! Jippu eroaa
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 12:29"]
Joo, kunnianhimo lienee itse asiassa yksi asia joka erityisesti laukaisee raivon, haavoittuvuuden ja kunnianhimon yhdistelmä on ehkä pahin punainen vaate.
[/quote]
Minulle pahin punainen vaate on julkisuudenhimo. Jippu, Matti Nykänen, erilaiset BB-"julkku"tyrkyt, tissimissit, Ike Kanervan naiset ja niiden sukulaiset, julkkukiinteistönvälittäjät ja niiden tyrkkykaverit... Toivotonta luetella kaikkia, lian monta. Siis kaikki ne, joiden elämä riippuu siitä, että pääsevät "avautumaan" lehdille/nettisaiteille ja heille vielä maksetaankin siitä. Boring, boring, boring.
Jippu olisi jees, jos antaisi musiikkinsa puhua puolestaan antamatta yhtään miessotku/lapsuusmuistelohaastattelua kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 13:32"]
Laittakaa joku linkki siihen jipun ekaan mieheen, ei se siitä ole ainakaan mitään tilittänyt, kun en googlaamalla löydä. Toiseks, mistä sitä tietää mitä siinä suhteessa on tapahtunut. Musta on ihan ok erota jonkun vuoden yhdessäolon jälkeen, jos homma ei toimi. Parempi ja vastuullisempaa se kuin kituutella huonossa suhteessa 10-vuotta ja sen aikana vääntää useampi lapsi ja sitten erota. Jälkimmäin satuttaisi taatusti enemmän!
Olisikohan vastuullisempaa miettiä muutama vuosi enne kuin menee avioon. Nämä molemmat keissit tyyliin muutama kuukausi ja pam. Ja ero muutamakuukausi ja pam.
Toivottavasti saa nyt saikulla ongelmiinsa apua. Ihan tarvii peiliin joskun itse kunkin katsoa.
[/quote]
Edellinen liitto kesti pari vuotta ja se on Jipun mittakaavassa pitkä aika. Päälle sitten naureskeli... Uusikin oli tietty valmiina.
Laittakaa joku linkki siihen jipun ekaan mieheen, ei se siitä ole ainakaan mitään tilittänyt, kun en googlaamalla löydä. Toiseks, mistä sitä tietää mitä siinä suhteessa on tapahtunut. Musta on ihan ok erota jonkun vuoden yhdessäolon jälkeen, jos homma ei toimi. Parempi ja vastuullisempaa se kuin kituutella huonossa suhteessa 10-vuotta ja sen aikana vääntää useampi lapsi ja sitten erota. Jälkimmäin satuttaisi taatusti enemmän!