Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikä! Jippu eroaa

Vierailija
29.05.2013 |

Mies kuulu iltalehdeltä

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmetyttää naisten verenhimo nuoria haavoittuvia naisia kohtaan, siinä on jotain aivan erityistä, varmaan oikeesti kohdistuu heikkouden pelkoon omassa itsessä tms. kyökkipsykologiaa. Mutta kyllä se on ihan oma raivon lajinsa.

Vierailija
22/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:29"]

Joskus ihmetyttää naisten verenhimo nuoria haavoittuvia naisia kohtaan, siinä on jotain aivan erityistä, varmaan oikeesti kohdistuu heikkouden pelkoon omassa itsessä tms. kyökkipsykologiaa. Mutta kyllä se on ihan oma raivon lajinsa.

[/quote]

Minun raivoni kyllä kohdistuu siihen julkisuushakuisuuteen, jota tämä naisihminen on tässä viime vuosina osoittanut ulostuloillaan ja avautumisillaan milloin mistäkin asiasta (enimmäkseen sotkuisista miesasioista), varsinkin silloin, kun uutta levyä ollaan juuri julkaisemassa. Kun puhuisikin musiikistaan, vaikka en siitä pidäkään, mutta kun höpöttää omiaan - aivan oikein - kyökkipsykologisesti, niin kyllä siitä ihan terve ja vahvakin nainen saa ihottumaa ja "aarrgghh, ei taas tätä" -huudahduksia aikaan. Usko huviksesi.

Jippuko "haavoittuva"? Juujuu, ja puut puhuu ja lehmät lentää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puolella puhutaan tästä Jipusta mutta mä en osaa nimetä yhtään sen biisiä.

Vierailija
24/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:54"]

Joka puolella puhutaan tästä Jipusta mutta mä en osaa nimetä yhtään sen biisiä.

[/quote]

Esim duetto Samuli Edelmanin kanssa: Jos sä tahdot niin

Vierailija
25/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipun biisit todella kertoo hänen elämästään, esim nämä viimeisimmän levyn biirien nimet:

Eva (Nukutaan kielletyllä iholla)
Henki ja elämä
Väärinpäin lentävät linnut
Kuningas
Suojassa
Hei me erotaan
Väärin tein purple rain
Kotona taas
Onneton morsian
Inhoan sinua
Haluun unohtaa rauhassa

Vierailija
26/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi mies jo kiikarissa? Hääpäiväkin lyöty lukkoon?

Vierailija
27/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nykyisin eroaa. Miksei sitten se jippukin. Ehkä se saa hyviä ideoita huonoille biiseilleen nyt lisää?

Vierailija
28/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti kun Jippu veti maistraatissa kilarit kun kukaan ei huomannut eikä palvonut häntä sen enempää kun ketä tahansa naimisiin vihittävää naista. Sitten kun toisen vihittävän parin morsio halusi hänestä kuvan (varmaan jotta Jippu vaikenisi niistä itku-potku-raivareistaan) niin jippu olikin maailman onnellisin nainen. Miksi mennä "salaa" maistraatissa naimisiin jos se huomion saaminen on kuitenkin niin tärkeää?

Kyllä mäkin oon sitä mieltä, ettei sillä naisella ihan oikesti ole kaikki kunnossa. Surullista, mutta minkäs teet....

Vierailija
29/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomionhakua.

Vierailija
30/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä, nyt se on taas niiiin rikki, haavoilla ja auki. 

Vierailija
31/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:29"]

[/quote]

Minun raivoni kyllä kohdistuu siihen julkisuushakuisuuteen[/quote]

Joo, kunnianhimo lienee itse asiassa yksi asia joka erityisesti laukaisee raivon, haavoittuvuuden ja kunnianhimon yhdistelmä on ehkä pahin punainen vaate.

Vierailija
32/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuonkin vaan ole joku toimittaja kaivanut itse esille. Noi avioeroasiat taitaa olla ihan julkisia.

Vierailija
33/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Jipusta, jotain ruodittavaa tällaiselle perheenäidille, jonka elämä oli hurjaa joskus vuonna 2007, kun kävin Kallessa.

Vierailija
34/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 12:23"]

Voi sitä, nyt se on taas niiiin rikki, haavoilla ja auki. 

[/quote]

Newsflash, ihminen voi tosiaan olla rikki, haavoilla ja auki. Ja sitten osa on vielä sellaisia ettei oikein pysty pitämään rajaa itsensä ja muiden välillä, joten he kertovat Jipun lailla aivan brutaalisen rehellisesti itsestään kenelle tahansa toimittajalle. Se on just sitä samaa turvattoman ihmisen merkkiä mikä näkyy lapsissa siinä että ei tehdä eroa turvallisten ja ei-turvallisten aikuisten välillä vaan mennään kenen tahansa syliin ja lähdetään kenen tahansa matkaan. Ja sitten av-mamma haistaa haavan ja käy kiinni kunnon laumaeläimen lailla.

Vierailija
35/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt av-mamma! Ensinnäkin Jipulla ei ole lapsia, silloin se on sen oma asia kenen kans se kulloinkin heilastelee. Toisekseen voitteko luetella ne Jipun lukuisat poikaystävät ja erot tähän, kun itse en muista sillä olleen kuin se Jussi Lampi. Tää nykyinen on eka kenen kanssa se ollut naimisissa, kyseessä ei ole toinen tai kolmas avioero, vaan eka. Ja tosiaan ei lapsia! Moniko teistä eronneista mammoista on oikeasti valmis heittämään ekan kiven.

Jipusta repostelu on vastenmielistä täällä. Jos ette pidä jonkun julkisuuskuvasta, niin antakaa olla, mutta älkää mässäilkö silloin toisella on varmasti todella hankalaa. Onko teidän käytöstavat ja empatia kaksvuotiaan tasolla?

Vierailija
36/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on toka avioero...

Vierailija
37/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei ole ainakaan vääntänyt lapsia joka suhteeseen, niin kuin moni av-mamma!

Vierailija
38/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen eka aviomies oli? Itse en löydä netistä tietoa?

Vierailija
39/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 13:08"]

Kuulkaas nyt av-mamma! Ensinnäkin Jipulla ei ole lapsia, silloin se on sen oma asia kenen kans se kulloinkin heilastelee. Toisekseen voitteko luetella ne Jipun lukuisat poikaystävät ja erot tähän, kun itse en muista sillä olleen kuin se Jussi Lampi. Tää nykyinen on eka kenen kanssa se ollut naimisissa, kyseessä ei ole toinen tai kolmas avioero, vaan eka. Ja tosiaan ei lapsia! Moniko teistä eronneista mammoista on oikeasti valmis heittämään ekan kiven.

Jipusta repostelu on vastenmielistä täällä. Jos ette pidä jonkun julkisuuskuvasta, niin antakaa olla, mutta älkää mässäilkö silloin toisella on varmasti todella hankalaa. Onko teidän käytöstavat ja empatia kaksvuotiaan tasolla?

[/quote]

Viime vuonna jippu oli vielä naimisissa toisen miehen kanssa, josta erosi kun alkoi seurustelemaan tämän nykyisen / uusimman exän kanssa. Eli vuoden sisällä on ollut naimisissa kahden eri miehen kanssa. Eli ei todellakaan eka avioliitto. Ja se, ettei ole lapsia, ei tarkoita etteikö mikään teko satuttaisi ketään muuta kun itseään ja siksi saa toimia miten toimii. Vai kuvitteletko että esim. näillä miehillä ei ole mitään tunteita?

Jos joku julkkismies olisi ollut 8kk naimisissa vaimonsa kanssa, sitten heivannut tämän uuden naisen takia, mennyt muutama kuukausi tapaamisen jälkeen naimisiin uuden naisensa kanssa ja puoli vuotta myöhemmin olisi taas eroamassa, olisitko ihan oikeasti sitä mieltä, että eihän tässä ketään satuteta, antaa mennä vaan?

Vierailija
40/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 13:23"]

Kuka sen eka aviomies oli? Itse en löydä netistä tietoa?

[/quote]

Esim tässäkin ketjussa olleessa linkissä todetaan näin:

"Pariskunta tapasi toisensa keväällä 2012, jolloin Jippu oli vielä naimisissa ensimmäisen aviomiehensä Filipin kanssa. Uuden rakkauden vuoksi Jippu jätti avioerohakemuksen vain kahdeksan kuukauden avioliiton jälkeen, toukokuussa 2012."