Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikä! Jippu eroaa

Vierailija
29.05.2013 |

Mies kuulu iltalehdeltä

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!

En olis ikinä uskonut niistä.

Vierailija
2/45 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mua ihmetyttää että miten ukko toisensa jälkeen sitä kosii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/45 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan ennenkuulumatonta!!

Vierailija
6/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippuhan on moneen otteeseen puhunut Jeesuksesta ja ollut niiiin uskovaista, mutta ei tälläinen jatkuva avioliitosta toiseen pomppiminen kovin uskovaisen ihmisen käytökseltä vaikuta. Noh, turhan monella uskovaisella on muutenkin sellainen rusinat pullasta asenne. Valitaan raamatusta ne kohdat, jotka miellyttävät, ja niiden suhteen ollaan ehdottomia ja tulkitaan Raamattua kirjaimellisesti. Muuten sitten tehdään mitä lystää ja todetaan, että ei sitä Raamattua kirjaimellisesti pidä ottaa...

Vierailija
7/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Vihdoin olen suhteessa, jossa mies on perheen pää. Olin kaivannut sellaista jo vuosia. Miestä, joka sanoo minulle, että turpa kiinni ja keitä sitä kahvia, kertoi Jippu Me Naisissa silloin.

Ei se sitten ollutkaan niin kivaa... Nuoret naiset idealistisesti vielä kuvittelee että rakkaus parantaa väkivaltaisen linnakundin. Jippu on varmaankin oppinut tästä jotain ja siksihän täällä eletään.

Vierailija
8/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se "turpa kiinni ja keitä sitä kahvia"- romantiikka alkoi sitten kuitenkin kyllästyttämään?

Vierailija
9/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämähän tiedettiin etukäteen, eikös? Ja toisekseen, Jippu tästä mitään opikseen ota, ei mielenterveysongelmaiset koskaan näin tee... Narsisti ei edes tajua.

Vierailija
10/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 09:03"]

Jippu tästä mitään opikseen ota, ei mielenterveysongelmaiset koskaan näin tee...

[/quote]

No se vaan vaikuttaa siltä koska muutos on hidas, mutta kyllä ne ottaa. Kyllä mä uskon että Jippu pystyy siihen, ainakin se etsii kovasti ratkaisuja, vaikka välillä menee pieleen. Niinkauan kuin ei ruveta itselääkintänä läträämään päihteillä, tilanne on aika hyvä.

Vierailija
11/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun ruma ämmä!

Vierailija
12/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 09:07"]

Jippu tästä mitään opikseen ota, ei mielenterveysongelmaiset koskaan näin tee...

[/quote]

No se vaan vaikuttaa siltä koska muutos on hidas, mutta kyllä ne ottaa. Kyllä mä uskon että Jippu pystyy siihen, ainakin se etsii kovasti ratkaisuja, vaikka välillä menee pieleen. Niinkauan kuin ei ruveta itselääkintänä läträämään päihteillä, tilanne on aika hyvä.

[/quote]

No joo, lienet oikeassa, kun Jippu on viiskymppinen, ehkä hän jo osaa elää fiksummin...

Vierailija
13/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipusta kuulee ja näkee että kaikki koulut jäi kesken, hänellä on ainoastaan PERUSKOULUTODISTUS. 

Sanoitukset ovat mielestäni aina olleet ihan kauheita. Ilman erittäin näyttäviä suhteita musiikkibusinekseen ja muuhun yritysmaailmaan Jippu olisi täysin nobody.

Vierailija
14/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nauroin, kun kuulin. :D Minä annoin sille liitolle aikaa jonnekin syksyyn saakka, mutta eihän se Jippu nyt niin pitkään voinut yhden miehen kanssa pysyä. :D Pakkoko sitä on naimisiin saakka mennä, ettei tarvitsisi oikeuslaitosta kuormittaa (vrt. Matti Nykänen eri naisten kanssa).

Jaa niin, Jipun mies ei vielä tiedäkään eroavansa, kun kerran justiinsa naimisiiin menivät. :D http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288569542621.html

Vierailija
15/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa jipulla olla jotain ongelmia itsensä kanssa kun homma aina menee puihin..

Vierailija
16/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippu vaikuttaa maani-depressiviselle. Mania kausina nopeita ratkaisuja ihmissuhteissaan. Tämä siis keitiöpsykologin diagnoosi lehtien perusteella, joten huomioikaa se lähtötilanne.

Vierailija
17/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 09:07"]

[/quote]

[/quote]

No joo, lienet oikeassa, kun Jippu on viiskymppinen, ehkä hän jo osaa elää fiksummin...

[/quote]

Ongelmat syntyy lapsuudessa vuosien kuluessa, ei ne myöskään ratkea tuosta vain sormia napsauttamalla.

Vierailija
18/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko te löydätte tästä jotain hauskaa? Minusta surullista, voimia Jipulle, koita jaksaa!

Vierailija
19/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kaikilla ei ratkea ikinä. Kaikkihan eivät hae edes mitään hoitoa... Ja on mielensairauksia, joista ei oikeasti ikinä parannuta, vaikka saisi hoitoakin.

Jippu on tuuliviiri, ja oletan, että näin on tulevaisuudessakin, ihan perusominaisuus, joka ehkä lievenee kasvun myötä.

Vierailija
20/45 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä oli yllätys kenelle?