Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työelämä teki minusta ahdistuneen, masentuneen ja ylipainoisen hermoraunion. Jos mahdollista, välttäkää työelämää henkenne edestä

Vierailija
14.03.2024 |

Olin tyhmä, nyt olen viisas mutta murehdin minkä hinnan maksoin viisastumisesta. Toistan: välttäkää työelämää. Tehkää mieluummin välittäviä tekoja, rakastavia tekoja, sellaisia että itsellekin tulle hyvä mieli. Älkää langetko rahallisiin haaveisiin.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Vuoden mittaisen sairausloman aikana sain mielenterveyteni takaisin, mutta valitettavasti olen nyt palannut töihin ja huomaan, että se alkaa jo vaikuttaa muhun erittäin negatiivisesti. 

Vierailija
2/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämän tehtävä on pitää ihminen koukussa ja sairaana. Hienoa että pääsit pakanemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Vuoden mittaisen sairausloman aikana sain mielenterveyteni takaisin, mutta valitettavasti olen nyt palannut töihin ja huomaan, että se alkaa jo vaikuttaa muhun erittäin negatiivisesti. 

Pakene. Terveytesi tulee kiittämään sinua ja läheisesi.

Vierailija
4/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nautin työnteosta. Jos ei olisi töitä en tuntisi itseäni varmaan ihmiseksikään. Ei olisi mitään perspektiivejä ja mökkihöperyys olisi uhkana. 

Vierailija
5/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Oma terveys on pakko ottaa huomioon. Kohtuus kaikessa. 

Vierailija
6/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeen ottaa myös, vaikea keksiä sopiva työ huolestuvalle ihmiselle

Vierailija
7/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin suoraan mun kynästä. Vielä silti sinnittelen töissä. 

Vierailija
8/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itse muutin sillan alle ja saan myös ruokaa roskiksista. Ei tarvitse kenenkään käydä töissä, kyllä kaikille riittää roskiksesta.

Vierailija
9/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nautin työnteosta. Jos ei olisi töitä en tuntisi itseäni varmaan ihmiseksikään. Ei olisi mitään perspektiivejä ja mökkihöperyys olisi uhkana. 

Olet sitten onnekas siinä mielessä että olet saanut hyvän työpaikan.

Vierailija
10/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta työelämä taas teki homon.

Ihastuin työkaveriini ja tässä ollaan.

Vierailija
11/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkin erilaista tyyppiä, onnea!

Vierailija
12/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä ei sovi sinulle, ei sovi kenellekään muullekaan. Lisäksi kaikkien muiden työelämäkokemukset ovat yhtä surkeita kuin sinun? Eipä siinä sitten mitään.

Ps. Kuka maksaa elämisesi, jos muutkin alkavat makoileviksi stallareiksi?

Vierailija
13/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työelämän vuoksi piti syödä SSRI lääkkeitä ja niiden sivuvaikutuksien korjaamiseen meni rahaa. Nyt viisi vuotta työttömänä, terveenä, ilman lääkkeitä ja vihdoin tietää mitä on elämä<3

Vierailija
14/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄÄ PORSIA LISÄÄ VERONMAKSAJIA!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä irtisanouduin vuosi sitten. En ilmoittautunut edes työttömäksi vaan halusin olla täysin "vapaa", sinnittelen mieluummin omillani. Nyt vasta on alkanut henkinen tuska hellittämään ja fyysiset oireet sekä unettomuus myös. Kaikki romuttuisi kyllä jos joutuisin palaamaan takaisin.

Vierailija
16/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmisen pitää itse elantonsa hankkia, jos vain siihen kykenee. Tuet niitä oikeasti tarvitseville. Minulla kävisi juuri päinvastoin, että mielenterveys menisi kotona työttömänä pyöriessä.

Vierailija
17/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos töitä ei olisi, et tuntisi itseäsi ihmiseksi? Onko se työ siis kuin joku heroiinikoukku, ilman ei voi elää? Entä jos saat potkut yt neuvotteluissa, siihenkö maallinen elo sitten loppuu?

Todella huolestuttavaa. Työnteko itsessään on hyvä juttu, mutta ei nämä tämmöiset pähkähullut asenteet siihen. 

Vierailija
18/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää Purralla työmaata.

Vierailija
19/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta työelämä taas teki homon.

Ihastuin työkaveriini ja tässä ollaan.

Niin ja perä huutaa hoisiannaa mutta huutakoon

9e päivä on sen väärtti

Vierailija
20/105 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämeen ottaa myös, vaikea keksiä sopiva työ huolestuvalle ihmiselle

Asiakaspalvelu on myrkkyä huolestuvalle ja herkälle ihmiselle. Tämä sulkee n.98% työstä pois koska asiakkaiden kanssa joutuu olemaan tekemisissä ja koska asiakkaista 99,9% on lopiulta sieluttomia eläimiä jotka pitäisi lopettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi