Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monipuolisen naisen on vaikea pariutua

Vierailija
15.07.2020 |

Kun nainen on nelikymppisenä hyvin toimeentuleva, luonnossa liikkuva, urheilullinen, kätevä käsistään ja kiinnostunut myös kirjallisuudesta ja kulttuurista, niin samanlaisia miehiäpä ei vapaana ole. Olen myös sillä tavalla maanläheinen, että Audi-kuskit ym. "menestyjät" eivät sytytä. En ole mielestäni lainkaan pinnallinen, mutta toivon kumppanin silti harrastavan säännöllistä liikuntaa jo ihan terveytensäkin kannalta. Mutta jos miehellä on kiinnostusta henkisiin harrastuksiin, ei hän todennäköisesti liiku yhtään ja toinen ääripää on sitten jääkiekkointoilijat tai salihirmut, joita ei kulttuuri kiinnosta.

Kaipaisin aikuista seuraa, mutta nyt tuntuu että jokainen tapailututtavuus ottaa enemmän kuin antaa. Käsitän ettei täydellistä miestä olekaan, eikä toki naistakaan ( ;) ), mutta kun tienaan hyvin, elämä on järjestyksessä, saan itse tehtyä pikku remontit sun muut, niin välillä mietin onko sitä liiankin itsenäinen.

Ja olen sinkku koska lähdin huonosta ja rajoittavasta liitosta, jonka jälkeen vasta sainkin elämäni kuntoon ja kaikki kykyni käyttöön.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap suhtautuu ihmisiin kylmästi ja pistää miehet ihan itse määrittelemiinsä lokeroihin ilman tunnontuskia. Niin ei fiksu ihminen tee, vaan fiksu antaa ihmisille mahdollisuuden olla omia itsejään ja suhtautuu uteliaasti myös sellaisiin ihmisiin, jotka eivät ole samanlaisia kuin itse on.

Etkö tässä juuri itse suhtaudu AP:hen ennakkoluuloisesti yhden viestin perusteella, ja tee hänestä sellaisia tuomitsevia ja lokeroivia johtopäätöksiä, jotka viestin perusteella ovat vähintäänkin tulkinnanvaraisia?

Ihmettelen vain.

T. #1

Vierailija
62/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko näin ohiksena kysäistä, miksi olet vela? Itsekin olen, ja kaikki tapaamani vela-miehet ovat jollakin tavoin kykenemättömiä ottamaan vastuuta. Osa kitkuttelee köyhyysrajalla, osalla epävakautta persoonallisuudessa tai sosiaalisia rajoitteita. Yhtään sellaista vela-miestä en ole tavannut, jolla olisi koko paketti muilta osin kasassa. Itselläni on, ja vela-naisia tunnen muitakin vastaavia. Arvelen eron johtuvan siitä, että naiselle lisääntymisen kustannukset ovat paljon suuremmat ja päätös jotenkin enemmän peruuttamaton, ja muuttaa elämää enemmän. Mies voi helpommin valita että tekee lapsia, ja jatkaa silti elämäänsä kuten ennenkin.

En vain ole koskaan halunnut lapsia tai kokea vanhemmuutta. Olen tasapainoinen, hyvässä työssä ja kykenen kantamaan vastuuta niin itsestäni kuin muistakin. En tiedä, mitä tarkoitat sosiaalisilla rajoitteilla, mutta mikään charmantti suihkuseurapiirien keskipiste en ole, vaan viihdyn pikemminkin pienessä seurueessa tai kotioloissa.

Vaikka asiat paperilla olisivatkin puolin ja toisin kunnossa, vaikeinta on löytää ihminen, jonka kanssa luonteet osuvat oikealla tavalla yhteen. Jos tavoite olisi vain "päästä parisuhteeseen", se kävisi helposti, mutta suhteen täytyy antaa jotain enemmän kuin yksin oleminen.

T. #1

Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. hakeudu ehdottomasti seuraavaan treffit alttarilla ohjelmaan. Haluan nähdä sun tulevan mätsin 😅

Siinähän kävisi taas niin, että ap toivoo urheilullista miestä, mutta sitten joku Rahka-Petri ei kelpaakaan, kun on liian urheilullinen. Tai miehen pitää tykätä luontoretkeilystä, mutta metsästys ja kalastus on vääränlaista luonnossa liikkumista, ehkäpä suorastaan ap:n arvojen vastaista. Moni pitkään sinkkuna ollut nainen pitää itseään niin täydellisenä, että puolisonkin pitäisi olla kopio itsestään, muuten löytyy aina joku turn-off. Joku mies ehkä täyttää 5/6 ap:n vaatimuksista, mutta eihän sellaista päin voi katsoakaan, joka ei museoissa viihdy. Tai jos löytyy mies, joka täyttää 6/6 kohtaa listalta, niin todennäköisesti siinäkin on joku vika, kuten että on kiinnostunut vääränlaisesta kirjallisuudesta.

Se 6/6 kohtaa täyttävä mies ei hivele AP:n silmiä, vaikka ulkonäöllä ei ollut niinkään väliä.

Vierailija
64/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap suhtautuu ihmisiin kylmästi ja pistää miehet ihan itse määrittelemiinsä lokeroihin ilman tunnontuskia. Niin ei fiksu ihminen tee, vaan fiksu antaa ihmisille mahdollisuuden olla omia itsejään ja suhtautuu uteliaasti myös sellaisiin ihmisiin, jotka eivät ole samanlaisia kuin itse on.

Etkö tässä juuri itse suhtaudu AP:hen ennakkoluuloisesti yhden viestin perusteella, ja tee hänestä sellaisia tuomitsevia ja lokeroivia johtopäätöksiä, jotka viestin perusteella ovat vähintäänkin tulkinnanvaraisia?

Ihmettelen vain.

T. #1

Ehkä, mutta en olekaan mitään vaille. :)

Vierailija
65/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. hakeudu ehdottomasti seuraavaan treffit alttarilla ohjelmaan. Haluan nähdä sun tulevan mätsin 😅

Siinähän kävisi taas niin, että ap toivoo urheilullista miestä, mutta sitten joku Rahka-Petri ei kelpaakaan, kun on liian urheilullinen. Tai miehen pitää tykätä luontoretkeilystä, mutta metsästys ja kalastus on vääränlaista luonnossa liikkumista, ehkäpä suorastaan ap:n arvojen vastaista. Moni pitkään sinkkuna ollut nainen pitää itseään niin täydellisenä, että puolisonkin pitäisi olla kopio itsestään, muuten löytyy aina joku turn-off. Joku mies ehkä täyttää 5/6 ap:n vaatimuksista, mutta eihän sellaista päin voi katsoakaan, joka ei museoissa viihdy. Tai jos löytyy mies, joka täyttää 6/6 kohtaa listalta, niin todennäköisesti siinäkin on joku vika, kuten että on kiinnostunut vääränlaisesta kirjallisuudesta.

Se 6/6 kohtaa täyttävä mies ei hivele AP:n silmiä, vaikka ulkonäöllä ei ollut niinkään väliä.

ei vaan voi mitään jos ei ole maata järisyttävää kemiaa 😀

Vierailija
66/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies saa sinulta ja suhteesta sinun kanssasi?

Mahon naisen jolla on ne 'mielipiteensä'.

Vierailija
67/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun nainen on nelikymppisenä hyvin toimeentuleva, luonnossa liikkuva, urheilullinen, kätevä käsistään ja kiinnostunut myös kirjallisuudesta ja kulttuurista, niin samanlaisia miehiäpä ei vapaana ole."

Ei niin, koska ne miehet ovat naimisissa ja eroavat harvemmin kuin huonommin toimeentulevat miehet.

"En ole mielestäni lainkaan pinnallinen, mutta toivon kumppanin silti harrastavan säännöllistä liikuntaa jo ihan terveytensäkin kannalta."

Mitäpä jos tiputat vaatimuslistalta hyvän toimeentulon ja korvaat sen sillä että mies tekee jotain työkseen eikä ole korviaan myöten kulutusluottoveloissa tms? Mahdollisuudet paranevat kummasti.

Vierailija
68/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta!

Vierailija
69/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun nainen on nelikymppisenä hyvin toimeentuleva, luonnossa liikkuva, urheilullinen, kätevä käsistään ja kiinnostunut myös kirjallisuudesta ja kulttuurista, niin samanlaisia miehiäpä ei vapaana ole."

Ei niin, koska ne miehet ovat naimisissa ja eroavat harvemmin kuin huonommin toimeentulevat miehet.

"En ole mielestäni lainkaan pinnallinen, mutta toivon kumppanin silti harrastavan säännöllistä liikuntaa jo ihan terveytensäkin kannalta."

Mitäpä jos tiputat vaatimuslistalta hyvän toimeentulon ja korvaat sen sillä että mies tekee jotain työkseen eikä ole korviaan myöten kulutusluottoveloissa tms? Mahdollisuudet paranevat kummasti.

Näin. Tässä alkaa olla ap:lle monta erilaista asiaa ajateltavaksi. Pitäisi vain tehdä jotain.

Vierailija
70/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sun kaipaamat miehet saa huomioita todennäköisesti myös 5v nuoremmilta naisilta. Kilpailu on kovaa joten suuntaa katseesi vähän vanhempiin miehiin.

Vierailija
71/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

En kerro tällaisessa paikassa tarkkaa ikää, mutta suljetulla välillä 40-45.

T. #1

Vierailija
72/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian itsenäinen? Ap sanoo itseään liian itsenäiseksi, kun tekee pieniä remontteja, ulkoilee ja liikkuu, lisäksi on kiinnostunut kirjallisuudesta ja kulttuurista. Miten niin liian itsenäinen? Eikö se ole ihan normaalia, että ihminen tekee kaikkea tuollaista? En minä ainakaan mainostaisi mitään remonttien tekoa, koska osaaminen on itsestäänselvyys. Samoin liikkuminen ja ulkoilu.

Minustakin ihan lapsellista. Otetaan aapeelta sähköt, vesi ja yhteys ulkomaailmaan pois niin katsotaan miten itsenäinen. Samassa tilanteessa suurin osa miehistä olisi jaa että ok no käydään kalassa ja sytytetään notski ja selvitetään miksi yhteys poikki. Ap olisi ihan että hei missä on humanistisen tiedekunnan sivut apua!!

No en nyt tiedä tuosta että suurin osa miehistä lähtisi kalaan, sytyttelisi nuotiota ja selvittelisi yhteyden poikki menemistä. Ehkä muutama jamppa lähtii kalaan ja useampi sytyttäisi kyllä tupakan, mutta tuskinpa nuotiota.

Sinä taidat olla ihmisistä se joka katsoo toisten riitoja kärsivällisesti ja jota kukaan ei koskaan suoraan haasta. Sä olet sellainen välimassa kaikessa joka yrittää vain pysyä pois tieltä ilman mitään järkeviä argumentteja. Selviytymistaktiikka sekin.

Vierailija
73/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmastikaan mitään, jos on laiskanpulskea, saamaton nahjus.

Vierailija
74/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska laiskanpulskea nahjuus on apus sinulle? Siis mikä ihmeen erinomaisuuden toteemi olet itse että voit laukoa tällaista? Kuka sinuun haluaa tutustua tuollaisten kommenttien perusteella? Katso itseäsi ulkopuolelta. Kuvittele että luet omia juttujasi jossain muualla. Olisitko ihan että ooh tietämättä yhtään ihmistä todellisuudessa tämä tyyppihän on ihan nero!?

Vierailija
75/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ap:n mies voi olla laiskanpulskea saamaton nahjus, sillä sellaiset tyypithän ap teilasi heti. Ao ei edes pieraise sellaisia miehiä kohti.

Vierailija
76/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tällä palstalla katkeria ihmisiä. Ilmeisesti hyvin toimeentulevat ja muutenkin hyvää elämää elävät eivät saisi täällä keskustella, tai ainakaan ei saa erehtyä paljastamaan olevansa ihminen, jolla on kaikki hyvin.

Vierailija
77/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnosta tykkäävä ja kalastava mies olisi täydellinen. Metsälle en välttämättä lähtisi mukaan mutta en todellakaan paheksuisi. Parasta luomulihaa sellaiset saaliit! Olen itsekin ihmetellyt miesten yksiulotteisuutta. Helsingissä tinder-miehet käyvät salilla, leffassa/keikoilla ja kaupunkilomilla. Mä teen noitakin juttuja mutta lisäksi myös kalastan, harrastan pienimuotoista viljelyä, matkustan mieluummin turistirysien ulkopuolelle ja tutustun paikallisiin jne. Myös tiede, historia ja politiikka kiinnostaa. Ei mikään tositv ja someposeeraus.

Vierailija
78/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sun kaipaamat miehet saa huomioita todennäköisesti myös 5v nuoremmilta naisilta. Kilpailu on kovaa joten suuntaa katseesi vähän vanhempiin miehiin.

No ei saa.

Totuus on, että hyvät ihanat ihmiset löytävät kaltaisensa ihanan ihmisen vaikka ikää olisi 70 vuotta. Ei niin hyvät ihmiset eivät löydä koskaan mitään hyvää. Heille ei kelpaa mikään.

Vierailija
79/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnosta tykkäävä ja kalastava mies olisi täydellinen. Metsälle en välttämättä lähtisi mukaan mutta en todellakaan paheksuisi. Parasta luomulihaa sellaiset saaliit! Olen itsekin ihmetellyt miesten yksiulotteisuutta. Helsingissä tinder-miehet käyvät salilla, leffassa/keikoilla ja kaupunkilomilla. Mä teen noitakin juttuja mutta lisäksi myös kalastan, harrastan pienimuotoista viljelyä, matkustan mieluummin turistirysien ulkopuolelle ja tutustun paikallisiin jne. Myös tiede, historia ja politiikka kiinnostaa. Ei mikään tositv ja someposeeraus.

Nuo lukee biossa harrastuksina? Vai oletko kysynyt miehiltä itseltään että harrastavat vain noita? Treffihakuilmoitusten tekstien tulee olla lyhyitä ja ytimekkäitä, ei niihin pidä kaikkia harrastuksia pistää.

Vierailija
80/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

77 tarkentaa,

Olen ihan mennyt treffeille ja deittaillut miehiä, jolloin on paljastunut heidän yksipuolisuutensa korulauseista huolimatta. Iik, metsässä on itikoita tai apua, kun kengissä on kuraa! Ja voi kauhia, jos pitäisi vähän lapioida :p Ei mun ktmn tutkinto tarkoita sitä, että olisin liian hieno lapiohommiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän