Monipuolisen naisen on vaikea pariutua
Kun nainen on nelikymppisenä hyvin toimeentuleva, luonnossa liikkuva, urheilullinen, kätevä käsistään ja kiinnostunut myös kirjallisuudesta ja kulttuurista, niin samanlaisia miehiäpä ei vapaana ole. Olen myös sillä tavalla maanläheinen, että Audi-kuskit ym. "menestyjät" eivät sytytä. En ole mielestäni lainkaan pinnallinen, mutta toivon kumppanin silti harrastavan säännöllistä liikuntaa jo ihan terveytensäkin kannalta. Mutta jos miehellä on kiinnostusta henkisiin harrastuksiin, ei hän todennäköisesti liiku yhtään ja toinen ääripää on sitten jääkiekkointoilijat tai salihirmut, joita ei kulttuuri kiinnosta.
Kaipaisin aikuista seuraa, mutta nyt tuntuu että jokainen tapailututtavuus ottaa enemmän kuin antaa. Käsitän ettei täydellistä miestä olekaan, eikä toki naistakaan ( ;) ), mutta kun tienaan hyvin, elämä on järjestyksessä, saan itse tehtyä pikku remontit sun muut, niin välillä mietin onko sitä liiankin itsenäinen.
Ja olen sinkku koska lähdin huonosta ja rajoittavasta liitosta, jonka jälkeen vasta sainkin elämäni kuntoon ja kaikki kykyni käyttöön.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla joku muukin voi harrastaa monipuoisesti, ei vaan samoja juttuja kuin sinä. Tässä kun haiskahtaa taas joku sellainen "oon parempi kuin muut" lievästi.
Jos väkisin haluat vääntää asian noin niin ole hyvä.
Tässä on kyse siitä, että ihminen etsii kaltaistaan. Ihan luonnollista. Suhteen onnistumisprosentti on parempi jos on samanlainen ajatusmaailma, luonne ja elämäntyyli.
Jos itse haluat valita kumppanin, joka ei jaa em. asioita kanssasi niin ole hyvä. Kukaan ei estä.
Ilmeisesti teikäläisiä kuitenkin estää, kun täällä pitää olla valittamassa. Miksette vaan etsi niinkuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla joku muukin voi harrastaa monipuoisesti, ei vaan samoja juttuja kuin sinä. Tässä kun haiskahtaa taas joku sellainen "oon parempi kuin muut" lievästi.
Jos väkisin haluat vääntää asian noin niin ole hyvä.
Tässä on kyse siitä, että ihminen etsii kaltaistaan. Ihan luonnollista. Suhteen onnistumisprosentti on parempi jos on samanlainen ajatusmaailma, luonne ja elämäntyyli.
Jos itse haluat valita kumppanin, joka ei jaa em. asioita kanssasi niin ole hyvä. Kukaan ei estä.
Ilmeisesti teikäläisiä kuitenkin estää, kun täällä pitää olla valittamassa. Miksette vaan etsi niinkuin muutkin.
Taidat olla sellainen palstajankkaaja. Kun ei tajua selvää tekstiä niin sitten ei tajua.
Keksi itsellesi jotain muuta tekemistä sen sijaan että roikut tässä ketjussa vinkumassa muiden parinvalintakriteereistä.
Kyllä mä ainakin tajuan mitä ap tarkoittaa. Olisihan se kiva että puoliso olisi samanlainen kuin itse, tai vielä parempaa, mies olisi itseä parempi edes jossain asiassa. On vaikea pariutua miehen kanssa joka ei osaa tehdä itselle normaalielämään kuuluvia asioita, tai joka ruuvaa kaiket vapaapäivät autonromuja tallissa, kun toisesta olisi kiva käydä vaikka taidenäyttelyssä.
Mulla on oikeastaan aina ollut se tilanne että osaan kumppania paremmin suurinpiirtein kaiken. Nykyinen mieheni tietää ainoastaan enemmän urheilusta ja historiasta, ja kantaa raskaampia taakkoja kuin minä. Kaiken muun tiedän ja osaan paremmin. Miehen on vaikea saada pönkitystä miehisyydelleen kanssani, ja minun on vaikea viehättyä miehestä jota joudun opastamaan kuin lasta asiassa kuin asiassa.
On myös eroottista kun mies osaa jonkin asian hyvin.
Tuo Audi- kuski termi ei oikein pelitä ja on huono. Tunnen useita maanlaheisiä, monipuolisia, fiksuja, hyvinkäyttäytyviä kyseisen automerkin omistajia.
Vierailija kirjoitti:
101 mielestä monipuolisuus = miehekkyys. Vastausten perusteella näyttää, että miehekkyys = yksipuolisuus. Missä näitä korkeakoulutettuja luonnosta, kalastuksesta, puutarhahommista ja laadukkaista dokkareista pitäviä miehiä on? En ole tavannut yhtäkään, vaikka olen käynyt monilla treffeillä. En ole enää tinderissä, kun ei siellä tuntunut olevan tällaisia miehiä. Ne kaupunkilomailevat realitya katsovat somettavat salimaket ei kiinnosta. En myöskään innostu velttoilevista viininlipittäjä humanisteista, jotka odottavat että laskut ja arkiaskareet hoitaa joku mystinen kotintonttu.
Pohjois-, Länsi-, Itä- ja Keski-Suomessa. Yleensä yrittäjiä. Osaavat "kaikkea".
Sama. Lisäksi jos olet hoikka ja näyttävä edelleen ja vielä lapsetkin aikuisia, niin etsipä tasoisesi.
Tuleekin tenkkapoo joka sanoo että paras olla yksin. Seuraa saa siis ihan jo sillä, että käy kaupassa. Mutta en kaipaa satunnaisia hetkiä intiiimipuolella. On nääs vara valita, ja minua ei määräillä.
Liian itsenäinen ei voi olla. Hyvä kun ap osaa remontit hoitaa itse.
Mä tunnen useita pariskuntia jotka ovat veloja molemmat, ja ihan normaaleja ja menestyviä ovat sekä miehet että naiset.