Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monipuolisen naisen on vaikea pariutua

Vierailija
15.07.2020 |

Kun nainen on nelikymppisenä hyvin toimeentuleva, luonnossa liikkuva, urheilullinen, kätevä käsistään ja kiinnostunut myös kirjallisuudesta ja kulttuurista, niin samanlaisia miehiäpä ei vapaana ole. Olen myös sillä tavalla maanläheinen, että Audi-kuskit ym. "menestyjät" eivät sytytä. En ole mielestäni lainkaan pinnallinen, mutta toivon kumppanin silti harrastavan säännöllistä liikuntaa jo ihan terveytensäkin kannalta. Mutta jos miehellä on kiinnostusta henkisiin harrastuksiin, ei hän todennäköisesti liiku yhtään ja toinen ääripää on sitten jääkiekkointoilijat tai salihirmut, joita ei kulttuuri kiinnosta.

Kaipaisin aikuista seuraa, mutta nyt tuntuu että jokainen tapailututtavuus ottaa enemmän kuin antaa. Käsitän ettei täydellistä miestä olekaan, eikä toki naistakaan ( ;) ), mutta kun tienaan hyvin, elämä on järjestyksessä, saan itse tehtyä pikku remontit sun muut, niin välillä mietin onko sitä liiankin itsenäinen.

Ja olen sinkku koska lähdin huonosta ja rajoittavasta liitosta, jonka jälkeen vasta sainkin elämäni kuntoon ja kaikki kykyni käyttöön.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi samanlainen vapaa 40+ mies, joka etsii kaltaistasi samanikäistä, omilla jaloillaan seisovaa naista. Vaikeinta sopivan kumppanin löytämisessä on se, että olen vapaaehtoisesti lapseton. Kyllä meitä siis on, nettideittiä vain avoimin mielin selaamaan!

Vierailija
2/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nelikymppisenä hyvin toimeentuleva, luonnossa liikkuva, urheilullinen, kätevä käsistään ja kiinnostunut myös kirjallisuudesta ja kulttuurista

En nyt oikein saanut selville kuinka monta näistä ominaisuuksista sen hypoteettisen miehen pitää täyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millä tapaa olet monipuolinen? Kuvailusi perusteella olet ihan tavallinen keskiluokkainen nelikymppinen.

Epäilen, että pariutumisongelmasi eivät johdu monipuolisuudestasi vaan siitä, että olet lähtenyt vähän etumatkaa toiselle kierrokselle. Ikaluokkasi erobuumi on vasta alkamassa, joten kohta on miestä tarjolla.

Vierailija
4/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa, listaa,listaa,listaa,listaa,listaa,listaa...

Vierailija
5/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eihän tuo sinun "monipuolisuutesi" ollut vielä mitään! Minä olen ehdottomasti "liian paljon" kaikille miehille. Parhaiten on synkannut yhden Mensan pj:n kanssa (UK).

Logistisista syistä juttumme ei edennyt.

Tuo on aivan totta, mitä ap sanoo: miehissä on paljon yhden tai kahden asian ihmisiä.

Renessanssi-ihmiset ovat harvassa. Älykkyydestä ja sivistyksestä puhumattakaan.

Vierailija
6/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppinen nainen olen. Seuraavaksi hankin lapsen yksin. Mies tulee, jos on tullakseen sitten joskus. Mies asuu muualla, kuin minun kotonani. Vasta kun lapsi on aikuinen, voin harkita yhteenmuuttoa.

Vierailija
7/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen pitää täyttää kaikki sinun toiveet? Eikö sinulla ole ystäviä jonka kanssa voit jakaa jonkun osa-alueen elämästäsi?

Vierailija
8/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, taas näitä "liian tasokkaita" jotka on siksi yksin.

Vierailija
9/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaipaamat miehet ovat pääosin naimisissa ja lopuista on kova kisa. Niin moni tuon ikäinen mies on jo pelannut itsensä ulos deittimarkkinoilta.

Vierailija
10/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, että sinulla ei vain ole kovin paljoa kunnon tekemistä, vaan häsläät kaikkialle kuin pyryharakka? Sinulla on liikaa vaatimuksia ja pidät itseäsi hyvin omalaatuisena, mutta muiden silmissä olet vain ronkeli ja epätoivoinen hössönainen.

Rauhoitu ap. Lopeta turhuuksien miettiminen ja mieskriteerien listaaminen. Katso ympärillesi avoimin silmin ja huomaa, että ei tarvitse olla niin kuin sinä ollakseen hyvä, vaan ihmiset ovat erilaisia ja hyviä omine juttuineen. Opi arvostamaan muita enemmän ja yritä saada itserakkautesi hieman laantumaan. Minäminäminä -asenteella et saa muuta kuin pahan mielen.

Vierailija
11/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset vaatimuslistojen kanssa puolisoa etsivät ei tuu ikinä löytään ketään.

Vierailija
12/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nirsoilu oli jälleen ongelman taustalla eikä monipuolisuus

Vierailija
13/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi samanlainen vapaa 40+ mies, joka etsii kaltaistasi samanikäistä, omilla jaloillaan seisovaa naista. Vaikeinta sopivan kumppanin löytämisessä on se, että olen vapaaehtoisesti lapseton. Kyllä meitä siis on, nettideittiä vain avoimin mielin selaamaan!

Haluaisitko oikeasti tuollaisen itserakkaan mamman? Ihmisen, joka ei löydä ilmeisesti muista yhtään mitään hyvää, mutta haluaa nostaa itsensä jalustalle? Miksi haluat hakata päätäsi seinään?

Vierailija
14/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies saa sinulta ja suhteesta sinun kanssasi?

Vierailija
15/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä ap:n kirjoitus todella kuulostaa. Ap latelee nokka pystyssä ehtojaan miehille ja kuvittelee olevansa itse todellinen löytö. Jos hän olisi todellinen löytö, niin hän ei olisi yksin.

Vierailija
16/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä ap:n kirjoitus todella kuulostaa. Ap latelee nokka pystyssä ehtojaan miehille ja kuvittelee olevansa itse todellinen löytö. Jos hän olisi todellinen löytö, niin hän ei olisi yksin.

Siltä pahasti haiskahtaa.

Vierailija
17/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pölhökustaat kommentoivat. Ne monipuoliset, toimeliaat miehet ovat tosiaan varattuja. Rupusakki on vapaana. Yllätys? Not.

Vierailija
18/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis nelikymppinen nainen, joka on hirmuisessa puutteessa. Kaikilla ystävillä ja tutuilla on miehet, lapset ja kaikki kivasti, sinulla... no sinulla on lista, minkälaisen miehen ehkä saattaisit huolia. Surullista.

Vierailija
19/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pölhökustaat kommentoivat. Ne monipuoliset, toimeliaat miehet ovat tosiaan varattuja. Rupusakki on vapaana. Yllätys? Not.

Ja ap on myös hyvin hyvin vapaana, eli hän kuuluu samaan rupusakkiin kuin muutkin vapaat. Yllätys? Not.

Vierailija
20/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa tylsältä. Tämä naiselta. Enkä ole neljäkymppinen vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme