Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monipuolisen naisen on vaikea pariutua

Vierailija
15.07.2020 |

Kun nainen on nelikymppisenä hyvin toimeentuleva, luonnossa liikkuva, urheilullinen, kätevä käsistään ja kiinnostunut myös kirjallisuudesta ja kulttuurista, niin samanlaisia miehiäpä ei vapaana ole. Olen myös sillä tavalla maanläheinen, että Audi-kuskit ym. "menestyjät" eivät sytytä. En ole mielestäni lainkaan pinnallinen, mutta toivon kumppanin silti harrastavan säännöllistä liikuntaa jo ihan terveytensäkin kannalta. Mutta jos miehellä on kiinnostusta henkisiin harrastuksiin, ei hän todennäköisesti liiku yhtään ja toinen ääripää on sitten jääkiekkointoilijat tai salihirmut, joita ei kulttuuri kiinnosta.

Kaipaisin aikuista seuraa, mutta nyt tuntuu että jokainen tapailututtavuus ottaa enemmän kuin antaa. Käsitän ettei täydellistä miestä olekaan, eikä toki naistakaan ( ;) ), mutta kun tienaan hyvin, elämä on järjestyksessä, saan itse tehtyä pikku remontit sun muut, niin välillä mietin onko sitä liiankin itsenäinen.

Ja olen sinkku koska lähdin huonosta ja rajoittavasta liitosta, jonka jälkeen vasta sainkin elämäni kuntoon ja kaikki kykyni käyttöön.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolisen naisen on vaikea paritella 😂

Vierailija
22/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla olikaan tarjottavana listamiehellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tarvitsee olla vain kaksi hyvää puolta eli etupuoli ja takapuoli.

Vierailija
24/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 'monipuolisuus' tässä sama kuin pitkäaikainen naiskaverini haluaa lanseerata oman impulsiivisuutensa 'spontaaniutena'? Spontaanius tarkoittaa kykyä täydentää suunnitelmaa inspiraatiolla. Impulsiivisuus tarkoittaa kyvyttömyyttä suunnitelman seuraamiseen. Kaverini oli jälkimmäistä. Hän sotki koko ajan muiden elämän sillä ettei hänen kanssaan voinut pitää mistään kiinni. Sai hirveät raivarit siitä että asiasta huomautti.

Vierailija
25/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta erityisen seksikkäältä naiselta. Itse miehenä haluan mieluummin seksikkään kuin sellaisen joka ylpeilee sillä että on itsenäinen.

Vierailija
26/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta erityisen seksikkäältä naiselta. Itse miehenä haluan mieluummin seksikkään kuin sellaisen joka ylpeilee sillä että on itsenäinen.

Minä taas naisena haluan mieluummin monipuolisen, älykkään, keskustelutaitoisen ja fiksun miehen, jolla toimii muukin kuin muna. Mutta tämähän on juuri se, mitä ap peräänkuuluttaa: yhden asian eli yleensä seksin perässä olevat miehet.

Henkiset arvot loistavat poissaolollaan, ja jos niitä on, sitten ei ole liikunnallisuutta, leikkimielisyyttä yms.

Älykkyys on seksikästä sekä miehissä että naisissa.

Vierailija
27/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostat aika itsekeskeiseltä. Mieti jos mies valittaisi palstalla miten hän osaa kokata itse, miettien onko hän liian itsenäinen naisille. :D Ei miehiä kiinnosta osaatko sä remontoida!

Vierailija
28/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas naisena haluan mieluummin monipuolisen, älykkään, keskustelutaitoisen ja fiksun miehen, jolla toimii muukin kuin muna. Mutta tämähän on juuri se, mitä ap peräänkuuluttaa: yhden asian eli yleensä seksin perässä olevat miehet.

Henkiset arvot loistavat poissaolollaan, ja jos niitä on, sitten ei ole liikunnallisuutta, leikkimielisyyttä yms.

Oletko itse jotain hienoa vai mistä tämä ylhäältä tuleva kohkaus?

Vierailija
29/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, eihän tuo sinun "monipuolisuutesi" ollut vielä mitään! Minä olen ehdottomasti "liian paljon" kaikille miehille. Parhaiten on synkannut yhden Mensan pj:n kanssa (UK).

Logistisista syistä juttumme ei edennyt.

Tuo on aivan totta, mitä ap sanoo: miehissä on paljon yhden tai kahden asian ihmisiä.

Renessanssi-ihmiset ovat harvassa. Älykkyydestä ja sivistyksestä puhumattakaan.

Puhut kuin minun suullani, sillä erotuksella että olen yli viisikymppinen nainen. Uteliaisuus ja jatkuva halu oppia ja osata jotain uutta. Ihmettelen näitä yhden asian naisia ja miehiä, tylsiä ja ottavat ystävyyssuhteiltakin hirveästi, tahmeaa ja vaikeasti etenevää. Eivät pysy nopealiikkeisen vauhdissa. Tarkoitan nopealiikkeisellä reagointia asioihin ja sutä että pistetään asiat hoitumaan, eikä jäädä kädet taskuissa ihmettelemään.

Vierailija
30/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla on antaa miehelle? Syvällisiä keskusteluja? Liikuntaseuraa? Museoissa pyörimistä? Miten nämä eroaa normaalista naisesta? Mihin edes tarvitset miestä (tai naista)?

Vierailija
31/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, olet saanut kysymyksiä ja vastauksia. Odotamme kannanottoasi.

Vierailija
32/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon kulttuurisuuden tulisi ilmetä miehessä? Pitäisi lausua runoja, tietää paljon historiasta, tuntea taidetta, käydä oopperassa?

Olen yliopiston käynyt mies, mutta ei kiinnosta kyllä nuo asiat pätkääkään. Ehkä sitten joitain miehiä kiinnostaa, mutta yhtään en kyllä tiedä.

Vierailija
33/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko oikeasti tuollaisen itserakkaan mamman? Ihmisen, joka ei löydä ilmeisesti muista yhtään mitään hyvää, mutta haluaa nostaa itsensä jalustalle? Miksi haluat hakata päätäsi seinään?

Luit AP:n viestin kovin eri tavalla kuin minä. Näen siinä tervehenkisen ihmisen, jolla elämän perusasiat ovat kunnossa, joka on löytänyt elämäänsä monenlaista sisältöä ja joka toivoo löytävänsä tasavertaisen kumppanin, jonka kanssa on muutakin yhteistä kuin ulko-oven avain. Tulkintani voi olla väärä (niin kuin sinunkin), mutta häntä tapaamatta sitä ei tiedä.

Itserakasta "mammaa", joka ei näe muissa hyvää, en tietenkään halua. AP:n sijaan sellaiselta kuulostaa pikemminkin moni hänelle vastannut.

T. #1

Vierailija
34/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä öyhkää jostain Mensan pisteistä. Mitäs jos öyhkääjä tutkit ensin kaikki maailman rikolliset ja ja psykopaatit ja niiden älykkyyden? Onko hyvä match? Ai miksi ei? No kannattaako sitten täällä paukutella henkseliä jota ei edes tunne!

Vierailija
35/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on yli nelikymppisissäkin miehissä. Henkisyys ja fyysisyys tasapainossa. Samoin talous. Vinkkinä voin kertoa, että mistä meitä löytää

Vierailija
36/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh ap, olet niiiin tylsääää. Olet niin tylsä, että en jaksanut lukea aloitustasi edes loppuun.

Vierailija
37/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon kulttuurisuuden tulisi ilmetä miehessä? Pitäisi lausua runoja, tietää paljon historiasta, tuntea taidetta, käydä oopperassa?

Olen yliopiston käynyt mies, mutta ei kiinnosta kyllä nuo asiat pätkääkään. Ehkä sitten joitain miehiä kiinnostaa, mutta yhtään en kyllä tiedä.

Etkö ole kiinnostunut historiasta?

Vierailija
38/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko oikeasti tuollaisen itserakkaan mamman? Ihmisen, joka ei löydä ilmeisesti muista yhtään mitään hyvää, mutta haluaa nostaa itsensä jalustalle? Miksi haluat hakata päätäsi seinään?

Luit AP:n viestin kovin eri tavalla kuin minä. Näen siinä tervehenkisen ihmisen, jolla elämän perusasiat ovat kunnossa, joka on löytänyt elämäänsä monenlaista sisältöä ja joka toivoo löytävänsä tasavertaisen kumppanin, jonka kanssa on muutakin yhteistä kuin ulko-oven avain. Tulkintani voi olla väärä (niin kuin sinunkin), mutta häntä tapaamatta sitä ei tiedä.

Itserakasta "mammaa", joka ei näe muissa hyvää, en tietenkään halua. AP:n sijaan sellaiselta kuulostaa pikemminkin moni hänelle vastannut.

T. #1

Etkö näe ap:n viestissä mitään outoa ja kylmää? Taidat olla heppuhyvä todella puutteessa.

Vierailija
39/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on yli nelikymppisissäkin miehissä. Henkisyys ja fyysisyys tasapainossa. Samoin talous. Vinkkinä voin kertoa, että mistä meitä löytää

Älä hae noiden hyväksyntää, pöljä. Kahvikuppi-intellektuellit kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
40/129 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi samanlainen vapaa 40+ mies, joka etsii kaltaistasi samanikäistä, omilla jaloillaan seisovaa naista. Vaikeinta sopivan kumppanin löytämisessä on se, että olen vapaaehtoisesti lapseton. Kyllä meitä siis on, nettideittiä vain avoimin mielin selaamaan!

Saanko näin ohiksena kysäistä, miksi olet vela? Itsekin olen, ja kaikki tapaamani vela-miehet ovat jollakin tavoin kykenemättömiä ottamaan vastuuta. Osa kitkuttelee köyhyysrajalla, osalla epävakautta persoonallisuudessa tai sosiaalisia rajoitteita. Yhtään sellaista vela-miestä en ole tavannut, jolla olisi koko paketti muilta osin kasassa. Itselläni on, ja vela-naisia tunnen muitakin vastaavia. Arvelen eron johtuvan siitä, että naiselle lisääntymisen kustannukset ovat paljon suuremmat ja päätös jotenkin enemmän peruuttamaton, ja muuttaa elämää enemmän. Mies voi helpommin valita että tekee lapsia, ja jatkaa silti elämäänsä kuten ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi