Nainen: Moneenko pelimieheen olet haksahtanut?
Kommentit (138)
Yhteen, olen sen kanssa ollut naimisissa yli 20 vuotta.
Kolmeen joista viimeisimmän kesytin
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pelimiehet?
Enkös voi olla pelinainen?
Etpä oikein. Miehille kelpaa aina seksi eikä siinä ole mitään pelattavaa. Kusettaa toki voit rankemman kautta, mutta silloin puijaus muuttaa jo luonnetta jonkin verran.
Yhteen ja toinen yritti kovasti. Jostakin syystä nämä pelimiehet haluavat minunlaiseni naisen kanssa parisuhteeseen. Yhden kanssa ehdin naimisiin, mutta lähdin heti, kun tajusin mistä oli kysymys. Toinen yritti. Muistaakseni kosi minua jo neljän viikon tuntemisen jälkeen, mutta onneksi jo tajusin varoa.
Ilmeisesti en yhteenkään. Pelkkään seksiin jääneitä juttuja minulla ei ole yhtään, paitsi yhden miehen kanssa, joka olisi halunnut enemmän (mutta minä halusin pelkkää seksiä) ja yhden naisen kanssa (jonka kanssa juttu oli yhteisellä sopimuksella fwb). Muut jutut ovatkin sitten olleet suhteita.
Vierailija kirjoitti:
En ole haksahtanut yhteenkään, ihan parisuhteessa olen seksin aina harrastanut ja vuosia jokainen suhde kestänyt kerrallaan. Olen kyllä törmännyt useampaankin pelimieheen, kukapa ei. Lisäksi kavereina on miehiä, jotka on nuorempana pelailleet naisilla ja sitä tuli silloin seurattua sivusta aika paljon.
Aika yksinkertaistava maailmankuva aloittajalla, kun ei antanut nollaa valita.
No, sinun kaltaiset poikkeusyksilöt voivat jättää sitten äänestämättä ja käydä ilmaisemassa asian suusanallisesti ketjussa.
Maailmankuvani on varmasti sinun vastaavaa laajempi. Maailma on jo nähty ja psykoaktiivisia huumehia nautittu enemmän kuin laki sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia saa jakaa, jotta sisaret osaavat olla varovaisia!
Mistä opit tunnistamaan pelimiehen vai opitko? Millaisia tuntemuksia petollinen leikittely aiheutti? Joko olet prosessoinut pettymyksen ja olet valmis antautunaan uudelle rakkaudelle vai kannatko nyt kaunaa povitaskussasi koko miessukupuolelle?
Lakkaa esittämästä naista, uuuuli.
Missä kohtaa hän on esittänyt naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pelaa miten? Kaikkia minä paskanpuhujina pidän, mutta idea onkin leikkiä mukana.
No se, että pelaa. Paskanpuhuminen ja seksin jälkeen katoaminen vastoin puheita, omien tavoitteiden laitto toisen tunteiden edelle eli selvä itsekeskeisyys, mahdollinen useamman pyörittäminen samanaikaisesti, mitä näitä nyt on... Siis naisen saaminen hinnalla millä hyvänsä.
Kaikki ei tajua. Itselle noi on ollut aika selviä niin on voinut leikkiä mukana halutessaan ilman pahempaa draamaa. Kaverit taas ovat haksahtaneet välillä mitä uskomattomampaan skeidaan vaikka kuinka monta kertaa ja pettyneet oikeasti.
Ei pelimies = hakee avoimesti yhden illan juttua
Pelimies = valehtelee tarpeen mukaan sujuvasti mistä tahansa omien motiiviensa mukaan
Mä kyllä esittänyt aina toiveen tai oletan, että homma on nähty. Silti niiltä tulee sitä liirumlaarumia. Niillä on joku vakiolevy kun menee päälle. No sitä voi esittää panoon asti, mut se on siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pelimiehet?
Etpä oikein. Miehille kelpaa aina seksi eikä siinä ole mitään pelattavaa. Kusettaa toki voit rankemman kautta, mutta silloin puijaus muuttaa jo luonnetta jonkin verran.
Eikös se ole siitä kiinni, minkälaiset askeleet ottaa.
Te pelimiehet luulette olevanne Alfoja, mutta kummiskin tietämättänne naiset ovat ne, jotka ohjaa teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia saa jakaa, jotta sisaret osaavat olla varovaisia!
Mistä opit tunnistamaan pelimiehen vai opitko? Millaisia tuntemuksia petollinen leikittely aiheutti? Joko olet prosessoinut pettymyksen ja olet valmis antautunaan uudelle rakkaudelle vai kannatko nyt kaunaa povitaskussasi koko miessukupuolelle?
Lakkaa esittämästä naista, uuuuli.
Pyyhippä kuolat suupielistä alkajaisiksi. Missä tässä on naisena nyt esiinnytty?
Tässä tehdään karkeaa tutkimusta! Ja samalla saatte jakaa kokemuksia hyvässä hengessä, niin joku ehkä säästyy tinderin myötä hurjasti lisääntyneestä mielipahasta.
Onko sinulla joku silakka perseessä vai miksi olet noin äreä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pelimiehet?
Te pelimiehet luulette olevanne Alfoja, mutta kummiskin tietämättänne naiset ovat ne, jotka ohjaa teitä.
Me pelimiehet? Sinullakin vaikuttaisi olevan jotenkin kieroutunut asenne jo alkuunsa. Mistä tuollainen mahtaa kummuta? Oletko koskaan miettinyt asiaa?
Seksuaalisen vapautumisen myötä ainakaan minulla ei ole ollut tarvetta mitenkään pelailla. Innokkaita naisia riittää petipuuhiin ilman maukumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pelimiehet?
Me pelimiehet? Sinullakin vaikuttaisi olevan jotenkin kieroutunut asenne jo alkuunsa. Mistä tuollainen mahtaa kummuta? Oletko koskaan miettinyt asiaa?
Seksuaalisen vapautumisen myötä ainakaan minulla ei ole ollut tarvetta mitenkään pelailla. Innokkaita naisia riittää petipuuhiin ilman maukumisia.
Sinulla ehkä riittää, mutta ilmeisesti joillain muilla ei riitä kun pitää turvautua epärehellisiin keinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pelimiehet?
Voihan sitä miehen pelata vaikka lapsen isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pelimiehet?
Niin kauan kunnes tavoite on saavutettu, sitten uhri vaihtuu.
150 ja lyhyemmät haksahtavat pelimiehiin. Pidempien kanssa pelimiehet eivät uskalla pelata. Kysymys on puutteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pelimiehet?
En tiedä mitä tyyppiä oot, mutta pelimieheltä et vaikuta, saati puhutko totta.
Miten pystytte luottamaan miehiinne te, jotka olette parisuhteessa pelimiesten kanssa?
Yhteen, jonka jäljiltä kasailen vieläkin itseäni. Tajusin kuvion liian myöhään. Olin ehtinyt jo kehittää tunteita.
En ole haksahtanut ensimmäiseenkään:) Sen sijaan kaikki mun parhaimmat ystävät ovat miehiä, eikä heitä uskollisempia ja ihanampia ihmisiä löydy oikeasti mistään:)