Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Moneenko pelimieheen olet haksahtanut?

Vierailija
14.07.2020 |

Kysymys jo otsikossa. Keskustelu vapaa.

Nainen: Moneenko pelimieheen olet haksahtanut?

Vaihtoehdot

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haksahtanut ensimmäiseenkään:) Sen sijaan kaikki mun parhaimmat ystävät ovat miehiä, eikä heitä uskollisempia ja ihanampia ihmisiä löydy oikeasti mistään:)

Vierailija
22/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen, olen sen kanssa ollut naimisissa yli 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen joista viimeisimmän kesytin

Vierailija
24/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Enkös voi olla pelinainen?

Etpä oikein. Miehille kelpaa aina seksi eikä siinä ole mitään pelattavaa. Kusettaa toki voit rankemman kautta, mutta silloin puijaus muuttaa jo luonnetta jonkin verran.

Vierailija
25/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen ja toinen yritti kovasti. Jostakin syystä nämä pelimiehet haluavat minunlaiseni naisen kanssa parisuhteeseen. Yhden kanssa ehdin naimisiin, mutta lähdin heti, kun tajusin mistä oli kysymys. Toinen yritti. Muistaakseni kosi minua jo neljän viikon tuntemisen jälkeen, mutta onneksi jo tajusin varoa.

Vierailija
26/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en yhteenkään. Pelkkään seksiin jääneitä juttuja minulla ei ole yhtään, paitsi yhden miehen kanssa, joka olisi halunnut enemmän (mutta minä halusin pelkkää seksiä) ja yhden naisen kanssa (jonka kanssa juttu oli yhteisellä sopimuksella fwb). Muut jutut ovatkin sitten olleet suhteita.

Vierailija
27/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole haksahtanut yhteenkään, ihan parisuhteessa olen seksin aina harrastanut ja vuosia jokainen suhde kestänyt kerrallaan. Olen kyllä törmännyt useampaankin pelimieheen, kukapa ei. Lisäksi kavereina on miehiä, jotka on nuorempana pelailleet naisilla ja sitä tuli silloin seurattua sivusta aika paljon.

Aika yksinkertaistava maailmankuva aloittajalla, kun ei antanut nollaa valita.

No, sinun kaltaiset poikkeusyksilöt voivat jättää sitten äänestämättä ja käydä ilmaisemassa asian suusanallisesti ketjussa.

Maailmankuvani on varmasti sinun vastaavaa laajempi. Maailma on jo nähty ja psykoaktiivisia huumehia nautittu enemmän kuin laki sallii.

Vierailija
28/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia saa jakaa, jotta sisaret osaavat olla varovaisia!

Mistä opit tunnistamaan pelimiehen vai opitko? Millaisia tuntemuksia petollinen leikittely aiheutti? Joko olet prosessoinut pettymyksen ja olet valmis antautunaan uudelle rakkaudelle vai kannatko nyt kaunaa povitaskussasi koko miessukupuolelle?

Lakkaa esittämästä naista, uuuuli.

Missä kohtaa hän on esittänyt naista?

Vierailija
29/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pelaa miten? Kaikkia minä paskanpuhujina pidän, mutta idea onkin leikkiä mukana.

No se, että pelaa. Paskanpuhuminen ja seksin jälkeen katoaminen vastoin puheita, omien tavoitteiden laitto toisen tunteiden edelle eli selvä itsekeskeisyys, mahdollinen useamman pyörittäminen samanaikaisesti, mitä näitä nyt on... Siis naisen saaminen hinnalla millä hyvänsä.

Kaikki ei tajua. Itselle noi on ollut aika selviä niin on voinut leikkiä mukana halutessaan ilman pahempaa draamaa. Kaverit taas ovat haksahtaneet välillä mitä uskomattomampaan skeidaan vaikka kuinka monta kertaa ja pettyneet oikeasti.

Ei pelimies = hakee avoimesti yhden illan juttua

Pelimies = valehtelee tarpeen mukaan sujuvasti mistä tahansa omien motiiviensa mukaan

Mä kyllä esittänyt aina toiveen tai oletan, että homma on nähty. Silti niiltä tulee sitä liirumlaarumia. Niillä on joku vakiolevy kun menee päälle. No sitä voi esittää panoon asti, mut se on siinä sitten.

Vierailija
30/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Etpä oikein. Miehille kelpaa aina seksi eikä siinä ole mitään pelattavaa. Kusettaa toki voit rankemman kautta, mutta silloin puijaus muuttaa jo luonnetta jonkin verran.

Eikös se ole siitä kiinni, minkälaiset askeleet ottaa.

Te pelimiehet luulette olevanne Alfoja, mutta kummiskin tietämättänne naiset ovat ne, jotka ohjaa teitä.

Vierailija
31/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhteenkään. 

Vierailija
32/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia saa jakaa, jotta sisaret osaavat olla varovaisia!

Mistä opit tunnistamaan pelimiehen vai opitko? Millaisia tuntemuksia petollinen leikittely aiheutti? Joko olet prosessoinut pettymyksen ja olet valmis antautunaan uudelle rakkaudelle vai kannatko nyt kaunaa povitaskussasi koko miessukupuolelle?

Lakkaa esittämästä naista, uuuuli.

Pyyhippä kuolat suupielistä alkajaisiksi. Missä tässä on naisena nyt esiinnytty?

Tässä tehdään karkeaa tutkimusta! Ja samalla saatte jakaa kokemuksia hyvässä hengessä, niin joku ehkä säästyy tinderin myötä hurjasti lisääntyneestä mielipahasta.

Onko sinulla joku silakka perseessä vai miksi olet noin äreä?

Vierailija
33/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Te pelimiehet luulette olevanne Alfoja, mutta kummiskin tietämättänne naiset ovat ne, jotka ohjaa teitä.

Me pelimiehet? Sinullakin vaikuttaisi olevan jotenkin kieroutunut asenne jo alkuunsa. Mistä tuollainen mahtaa kummuta? Oletko koskaan miettinyt asiaa?

Seksuaalisen vapautumisen myötä ainakaan minulla ei ole ollut tarvetta mitenkään pelailla. Innokkaita naisia riittää petipuuhiin ilman maukumisia.

Vierailija
34/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Me pelimiehet? Sinullakin vaikuttaisi olevan jotenkin kieroutunut asenne jo alkuunsa. Mistä tuollainen mahtaa kummuta? Oletko koskaan miettinyt asiaa?

Seksuaalisen vapautumisen myötä ainakaan minulla ei ole ollut tarvetta mitenkään pelailla. Innokkaita naisia riittää petipuuhiin ilman maukumisia.

Sinulla ehkä riittää, mutta ilmeisesti joillain muilla ei riitä kun pitää turvautua epärehellisiin keinoihin.

Vierailija
35/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Voihan sitä miehen pelata vaikka lapsen isäksi.

Vierailija
36/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Niin kauan kunnes tavoite on saavutettu, sitten uhri vaihtuu.

Vierailija
37/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 ja lyhyemmät haksahtavat pelimiehiin. Pidempien kanssa pelimiehet eivät uskalla pelata. Kysymys on puutteellinen.

Vierailija
38/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

En tiedä mitä tyyppiä oot, mutta pelimieheltä et vaikuta, saati puhutko totta.

Vierailija
39/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystytte luottamaan miehiinne te, jotka olette parisuhteessa pelimiesten kanssa?

Vierailija
40/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen, jonka jäljiltä kasailen vieläkin itseäni. Tajusin kuvion liian myöhään. Olin ehtinyt jo kehittää tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi