Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Moneenko pelimieheen olet haksahtanut?

Vierailija
14.07.2020 |

Kysymys jo otsikossa. Keskustelu vapaa.

Nainen: Moneenko pelimieheen olet haksahtanut?

Vaihtoehdot

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Enkös voi olla pelinainen?

Etpä oikein. Miehille kelpaa aina seksi eikä siinä ole mitään pelattavaa. Kusettaa toki voit rankemman kautta, mutta silloin puijaus muuttaa jo luonnetta jonkin verran.

Ai niinkun mieheillä ei ole tunteita...juu. Tunteillahan se pelimieskin pelaa. Kyllä miehet ihastuu ja rakastuu myös.

Täh (alapeukut)? Eikö teistä tosiaan nainen voi myös olla ihan samalla tavalla pelinainen kuin mitä pelimies? Tottakai voi olla, harvinaisempaa vain näin päin.

Ihan samalla tavalla voi nainen nauttia (omalta puoleltaan) kevysestä suhteesta ja seksistä ja saada ihastuneelta mieheltä sitä seksiä, huomiota, ihailua, seikkailua. Suhteen ainaka ruokkii miehen ihastusta, mutta jättää sitten miehen, mahdollisesti jopa rakastuneen, huviteltuaan tarpeeksi.

Vierailija
62/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vinkkinä että kannattaa luottaa omaan tunteeseen mikä miehestä tulee. Yleensä tunteet eivät tule tyhjästä joten jos sulla on fiilis että mies ei ole tosissaan kanssasi, sillekin lienee syynsä. Mies voi kyllä puhua ihan mitä tahansa mutta jos sun tunne sanoo muuta, suosittelen kuuntelemaan ennemmin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Etpä oikein. Miehille kelpaa aina seksi eikä siinä ole mitään pelattavaa. Kusettaa toki voit rankemman kautta, mutta silloin puijaus muuttaa jo luonnetta jonkin verran.

Ai niinkun mieheillä ei ole tunteita...juu. Tunteillahan se pelimieskin pelaa. Kyllä miehet ihastuu ja rakastuu myös.

Täh (alapeukut)? Eikö teistä tosiaan nainen voi myös olla ihan samalla tavalla pelinainen kuin mitä pelimies? Tottakai voi olla, harvinaisempaa vain näin päin.

Ihan samalla tavalla voi nainen nauttia (omalta puoleltaan) kevysestä suhteesta ja seksistä ja saada ihastuneelta mieheltä sitä seksiä, huomiota, ihailua, seikkailua. Suhteen ainaka ruokkii miehen ihastusta, mutta jättää sitten miehen, mahdollisesti jopa rakastuneen, huviteltuaan tarpeeksi.

Psykopaatin lapsi voi hyvinkin kylmäverisesti leikkiä toisten tunteilla. Siinä suhteessa eivät kenenkään miehen tai naisen tunteet häntä liikuta, ei pätkääkään.

Vierailija
64/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattien lapset eivät itke ihmisiä. He todellakin unohtavat ihmiset nopeasti, jättävät kaikki hankalat tyypit nopeasti taakseen. Selviämisvietti ja taistelutahto on sisäänrakennettu jo pienenä.

Myötätuntoa ja armoa he eivät odota, eivätkä tunne itsesääliä.

Vain psykopaatin lapsi voi ymmärtää ihmisiä, jotka kaipaavat ja itkevät lohduttomasti lemmikkejään.

Eläimet ovat opettaneet heille, mitä on pyyteetön rakkaus ja myötätunto.

Ihmiset ovat psykopaatin lapsille eri kategoriassa. Siitä tosin ei voi heitä syyttää.

Pelimies ja pelinainen: älä tuhlaa aikaasi psykopaatin lapsiin. Teet täysin turhaa työtä yrittäessäsi satuttaa heitä. He kovettuvat entistä enemmän ja heidän taistelutahtonsa vain kasvaa. Sinut on hyvin pian unohdettu.

Tarkoitatko, että tällaiselle lapselle on siis itselleenkin tullut empatiakyvyttömyyttä ja tunteettomuutta, psykopaatin piirteitä? Ei kuitenkaa itse ole psykopaatti? Vai onko kyse vain itsensä kovettamisesta ja normaalit empatian ja rakkauden tunteet ovat jossain kuitenkin tallella siellä pohjalla ainakinjossain määrin?

Oletko itse tällainen? Osaisitko valaista tällaista kokemusta/ajatusmaailmaa enemmänkin minulle?

Olen tuntenut läheisesti yhden tämäntyyppisen henkilön, joka käyttäytyy ainakin osin kuvaamallasi tavalla suurelta osin lapsuuden kotioloista ja kamaluuksista johtuen. En ole päässyt koskaan perille siitä, kuka hän lopulta kokonaisuudessaan oikeastaan on. Selviytyessään kovalla tavallaan tässä maailmassaa hän kuintenkin satuttaa omia läheisiään kerta toisensa jälkeen. Oma lapsuuden lemmikkinsä oli rakas. Emme ole olleet tekemisissä enää, kuin sattuman kaupalla aniharvoin.

Vierailija
65/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin yhteen, enkä arvannut ollenkaan, mitä oli tulossa. Olemme pelanneet kaikkia mahdollisia pelejä hirsipuusta Scrabbleen ja Kimblestä ristiseiskaan. Pahinta tässä on, että olen itsekin alkanut odottaa meidän pelihetkiä, huoh...

Vierailija
66/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertakaikkiaan kannata pelata eikä leikkiä psykopaatin lapsen kanssa. Siinä voi itse haavoittua ja polttaa siipensä pahemman kerran. Tuhota koko loppuelämänsä.

Vierailija
67/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Eikös se ole siitä kiinni, minkälaiset askeleet ottaa.

Te pelimiehet luulette olevanne Alfoja, mutta kummiskin tietämättänne naiset ovat ne, jotka ohjaa teitä.

Me pelimiehet? Sinullakin vaikuttaisi olevan jotenkin kieroutunut asenne jo alkuunsa. Mistä tuollainen mahtaa kummuta? Oletko koskaan miettinyt asiaa?

Seksuaalisen vapautumisen myötä ainakaan minulla ei ole ollut tarvetta mitenkään pelailla. Innokkaita naisia riittää petipuuhiin ilman maukumisia.

En tiedä mitä tyyppiä oot, mutta pelimieheltä et vaikuta, saati puhutko totta.

Olen mies, jota murhamieskin osoitteli ihmisjoukkiosta ja kehoitti kuuntelemaan.

Tuo on sinusta jonkinlainen meriitti? Voi voi...

Oi voi vaan itsellesi. Siinä sitä minään meriittinä maininnut, vaan kepeänä heittona ihmettelyihin. Esimerkiksi naistintamalla meriittejä lienee enemmän kuin vauvapalstan lopuilla miehillä yhteensä.

Vierailija
68/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Te pelimiehet luulette olevanne Alfoja, mutta kummiskin tietämättänne naiset ovat ne, jotka ohjaa teitä.

Me pelimiehet? Sinullakin vaikuttaisi olevan jotenkin kieroutunut asenne jo alkuunsa. Mistä tuollainen mahtaa kummuta? Oletko koskaan miettinyt asiaa?

Seksuaalisen vapautumisen myötä ainakaan minulla ei ole ollut tarvetta mitenkään pelailla. Innokkaita naisia riittää petipuuhiin ilman maukumisia.

Olen mies, jota murhamieskin osoitteli ihmisjoukkiosta ja kehoitti kuuntelemaan.

Oi voi vaan itsellesi. Siinä sitä minään meriittinä maininnut, vaan kepeänä heittona ihmettelyihin. Esimerkiksi naistintamalla meriittejä lienee enemmän kuin vauvapalstan lopuilla miehillä yhteensä.

Ihan varmasti. Kiitos nauruista!

Vierailija
69/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Haha, mutta pohjimmiltasi olet TODELLA säälittävä. Kaikki naisjutuillaan kehuskelevat ovat alinta pohjasakkaa, mieleltään lapsen tasolle jääneitä...

Vierailija
70/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen, jonka jäljiltä kasailen vieläkin itseäni. Tajusin kuvion liian myöhään. Olin ehtinyt jo kehittää tunteita.

Miehiin nyt ylipäätään on ihan turha tunteita kehittää.

Vierailija
71/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pelimiehet määritelmä? Mies joka osaa vietellä naisen? Mies joka on opetellut viettelemään naisia? Mies joka osaa vietellä naisia ja käyttää taitoa aktiivisesti hyväkseen? Vai joku muu?

Itse pitäisin miestä pelimiehenä, jos mies pelaa naisilla saadakseen seksiä. Eli uskottelee muuta tai valehtelee matkalla päämääräänsä. Tietty maanisuus ja pakkomielteisyys pillutouhujen suhteen kytkeytyy usein muttei aina mukaan kuvioon.

Vierailija
72/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Haha, mutta pohjimmiltasi olet TODELLA säälittävä. Kaikki naisjutuillaan kehuskelevat ovat alinta pohjasakkaa, mieleltään lapsen tasolle jääneitä...

Lukekaas nyt pikkuiset vähän noita omia juttujanne... minkälaisia mielikuvia älyllisestä ilotulituksesta niistä mahtaakaan herätä!

Vierailija
73/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Naisrintamalla meriittejä? :D Mitähän ne mahtavat olla? Jos oikein arvaan niin Tinderin kautta tai baarista saanut kaadettua yhdeksi yöksi niitä, jotka jakavat muutenkin kaikille.

Vierailija
74/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pelimiehet?

Lukekaas nyt pikkuiset vähän noita omia juttujanne... minkälaisia mielikuvia älyllisestä ilotulituksesta niistä mahtaakaan herätä!

Entäpä, jos aloitat ihan sun omista jutuista. Voit esitellä voittamiasi pokaaleja meriitteinä, mutta et ihmisiä, joiden sisimmän olet saattanut rikkoa. Se ei ole kenellekään meriitti, vaan syvän häpeän aihe.

Vierailija
75/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertakaikkiaan kannata pelata eikä leikkiä psykopaatin lapsen kanssa. Siinä voi itse haavoittua ja polttaa siipensä pahemman kerran. Tuhota koko loppuelämänsä.

Psykopaatin lapsi kasvanut myös psykopaatiksi lapsuuden laiminlyönneistä (ainkin henkisistä) johtuen?

Vierailija
76/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattien lapset eivät itke ihmisiä. He todellakin unohtavat ihmiset nopeasti, jättävät kaikki hankalat tyypit nopeasti taakseen. Selviämisvietti ja taistelutahto on sisäänrakennettu jo pienenä.

Myötätuntoa ja armoa he eivät odota, eivätkä tunne itsesääliä.

Vain psykopaatin lapsi voi ymmärtää ihmisiä, jotka kaipaavat ja itkevät lohduttomasti lemmikkejään.

Eläimet ovat opettaneet heille, mitä on pyyteetön rakkaus ja myötätunto.

Ihmiset ovat psykopaatin lapsille eri kategoriassa. Siitä tosin ei voi heitä syyttää.

Pelimies ja pelinainen: älä tuhlaa aikaasi psykopaatin lapsiin. Teet täysin turhaa työtä yrittäessäsi satuttaa heitä. He kovettuvat entistä enemmän ja heidän taistelutahtonsa vain kasvaa. Sinut on hyvin pian unohdettu.

Tarkoitatko, että tällaiselle lapselle on siis itselleenkin tullut empatiakyvyttömyyttä ja tunteettomuutta, psykopaatin piirteitä? Ei kuitenkaa itse ole psykopaatti? Vai onko kyse vain itsensä kovettamisesta ja normaalit empatian ja rakkauden tunteet ovat jossain kuitenkin tallella siellä pohjalla ainakinjossain määrin?

Oletko itse tällainen? Osaisitko valaista tällaista kokemusta/ajatusmaailmaa enemmänkin minulle?

Olen tuntenut läheisesti yhden tämäntyyppisen henkilön, joka käyttäytyy ainakin osin kuvaamallasi tavalla suurelta osin lapsuuden kotioloista ja kamaluuksista johtuen. En ole päässyt koskaan perille siitä, kuka hän lopulta kokonaisuudessaan oikeastaan on. Selviytyessään kovalla tavallaan tässä maailmassaa hän kuintenkin satuttaa omia läheisiään kerta toisensa jälkeen. Oma lapsuuden lemmikkinsä oli rakas. Emme ole olleet tekemisissä enää, kuin sattuman kaupalla aniharvoin.

Esim. erittäin huono tuuri se, jos on ollut hyvä isä, mutta tämä on kuollut nuorena tai on tullut avioero. Jos toinen vanhempi on ollut inhimillinen ja hyvä, olen sitä mieltä, että paljon mahdollista että lapsesta ei tule psykopaattia. Eli hän ei halua tehdä pahaa muille ja tuntee myötätuntoa.

En usko, että psykopaatin lapsi voi kuitenkin koskaan luottaa kenenkään ihmiseen.

Elämän kulku ratkaisee. Pahinta jos vastaan tulee juuri esim. ihmisillä leikkijöitä.Psykopaatin lapsi tajuaa heti, milloin on lähdettävä.Hän ei edes yritä sen enempää. Hän voi todeta lyhyesti ja karusti asiat. Silloin kannattaisi uskoa häntä. Koska nämä ihmiset eivät itke eivätkä anele myötätuntoa. He luovuttavat hankalien ihmisten kanssa heti. Heittävät heidät ns. olkapäänsä taakse ja unohtavat hetkessä.

Tässä jotain, tuossa tuli esiin muutama asia. Ei tosiaankaan kannata leikkiä psykopaatin lasten kanssa. Maailma ei tarvitse enempää kovaksikeitettyjä ihmisiä jotka eivät ikinä tule luottamaan kenenään. Siitä ei ole kenellekään mitään hyötyä, ei pelaajille, ei psykopaatin lapsille, ei kenellekään muillekaan. Maailmassa vallitsee vain viidakon laki. Ihmiset ovat vampyyreja.

Niin. Psykopaatin lapsi ajattelee, että muutkaan ihmiset eivät luota keneenkään. Muutkin ihmiset unohtavat yhtä nopeasti. Muillekin maailma on vain viidakko ilman mitään armoa.

Hän ei tietoisesti halua tehdä pahaa. Hänen luottamustaan on mahdoton saavuttaa jos hän on jo aikuinen. Pitäisi pyrkiä pitämään asialliset ja kohteliaat välit. Muuta ei psykopaatin lapsi odota keneltäkään. Itse asiassa peli menetettiin tällaisen ihmisen kohdalla jo varhain.

Vierailija
77/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun pelkästään pelimiehiin, mutta nekin ihastuvat minuun. Tunnistan pelimiehet helposti, eli en ole "haksahtanut" vahingossa, minä nyt vain todella pidän pelailusta niiden kanssa. Olen itse toiminut jättäjänä niissä suhteissa, eli ri ole tullut sydänsuruka. Yhden pelimiehen kanssa menin naimisiin, tosin sekään ei ole lopettanut sitä, että edelleen ihastun pelimiehiin ja pelailen. Se on vähän kuin elämän suola.

T. Pelinainen

Vierailija
78/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ole edes toiselta vanhemmaltaan saanut rakkautta eikä myötätuntoa, hänestä voi tulla psykopaatti. Yksi rakastava ihminen lapsuudessa voi pelastaa lapsen, ettei hänestäkin tule kokonaan hirviötä.

Vierailija
79/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystytte luottamaan miehiinne te, jotka olette parisuhteessa pelimiesten kanssa?

En ajattele asiaa erityisemmin. Mieskin on oppinut sietämään minun miesjuttujani, vaikka aiemmissa suhteissaan on ottanut pettämisen takia aina eron.

T. Pelinainen

Vierailija
80/138 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis pelinaiset ja pelimiehet ovat jonkin sortin psykopaatteja hekin. Eli psykopaatin lapsi ja pelaaja ymmärtävät ja puhuvat pohjimmiltaan samaa kylmäveristä yhteistä kieltä. Toinen haluaa vahingoittaa, toinen ei. Tai kumpikin haluaa vahingoittaa. He eivät usko ihmisten väliseen rakkauteen, joten  aivan samantekevää. Tunteista viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän