Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET ARMEIJAAN

Alikersantti
13.07.2020 |

Mun mielestä on ihan perseestä, että vaan miesten on pakko mennä armeijaan. Ihan kohtuutonta sukupuolisyrjintää!!! Miks vaan miesten pitää mennä asepalvelukseen (määrätään orjatyöhon 6kk-12kk sukupuolen perusteella). Itse naisena kävin armeijan justä tän takii koska mun mielestä kaikkien suomalaisten pitäis käydä.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. Mutta sitten sinä kärsit raskausajan ja synnytät.

Vierailija
62/73 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on vaan semmone juttu että miehet menee armeijaa ja naiset hoitaa lapset kotona! Sitten jos Suomeen tulisi sota ja jos kaikki menis sotaa niin kuka hoitaisi lapset?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt on vaan semmone juttu että miehet menee armeijaa ja naiset hoitaa lapset kotona! Sitten jos Suomeen tulisi sota ja jos kaikki menis sotaa niin kuka hoitaisi lapset?!

Mutta kun tässä oli kyse niistä lapsettomista vapaamatkustajanaisista jotka saavat kaikki edut tekemättä niiden eteen mitään.

Vierailija
64/73 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii. Mutta sitten sinä kärsit raskausajan ja synnytät.

Mitäs ne lapsettomat naiset sitten tekevät? Saavat edut ilman velvollisuuksia.

Vierailija
65/73 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaneikkonen kirjoitti:

Kyllä kesti kauan ennenkuin tämä nostettiin esiin keskustelussa. Ihan älytöntä porukkaa täällä taas. Miehet sitä - naiset tätä jankkaamista.

Tämä olisi hyvä vaihtoehto, naiset saisivat oppia kriisitilanteen hallintaa. Koska naiset vielä tänä päivänäkin ovat se sukupolvi joka synnyttää ja hoitaa lapsia ja siinä suhteessa haavoittuvaisia miehiin verrattuna, niin emme voi kaikkia lähettää armeejaan. Sehän on selvää.

Naiset sittwn voisivat ruveta synnyttämäänkin eikä vain nostaa etuja ja reppureissata ja biletttää 40v asti. Miehet joutuvat jo ottamaan nuorena vastuuta tässä maassa toisin kuin Suomi prinsessat.

Vierailija
66/73 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttinaiset tunnetusti kokelaiden kenttäpatjoja 😁

Vierailija
67/73 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lapsettomana naisena pystyn jo työnikin puolesta pelastamaan ihmishenkiä. Toisin kuin uskontoon vetoavat lusmuilija-jehovat tai "liian herkät" vastuunpakoilijat, joille sopiva sivarityö on laittaa kirjastossa kirjoja hyllyyn.

Vierailija
68/73 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lapsettomana naisena pystyn jo työnikin puolesta pelastamaan ihmishenkiä. Toisin kuin uskontoon vetoavat lusmuilija-jehovat tai "liian herkät" vastuunpakoilijat, joille sopiva sivarityö on laittaa kirjastossa kirjoja hyllyyn.

Saatko siitä työstä 5e päivä ja eläkekään ei kerry kuten näillä asevelvollisilla miehillä ja sivareilla?

Vierailija
69/73 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa mennä armeijaan,koska se hyödyttää työpaikan saannissa. T. Mies

Vierailija
70/73 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokat pienenee, niin se käy kun vaan huvikseen naiskennellaan vielä ehkäisyn kanssa.

Nyt käy armeijan n 900 ja kaavaillaan että 2000 kävisi. Siviilimiehet myös jos pää toimii ja muuten ok. Armeijassa on tehtäviä ettetarvi fyysistä ponnistelua. i

Vierailija
71/73 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa mennä armeijaan,koska se hyödyttää työpaikan saannissa. T. Mies

Nohevimmat tulee vänänä eli Vänrikkinä .

Vierailija
72/73 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä me naiset olemme oikeutettuja vapautukseen armeijasta ja sivarista. Meidän elämä on haasteellista ja helvetillistä syntymästä hautaan. Ennakkoluuloja, vähättelyä, tytöttelyä, häirintää, tuskallisia synnytyksiä ja imetyksiä ja mieskin pitää siinä sivussa hoitaa.

Lapsettomilla naisilla on vain etuoikeuksia ja etuja. Miehillä vain velvollisuuksia ja syrjinnän kohteena olemist jo naisia suosivasta peruskoulusta lähtien.

Nyt on lukiot ja yliopistot naisistuneet. Mien ne pojat ennenvanhaan pärjäs koulussa?

Vierailija
73/73 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 äippä; Ajattelen lapsiani ja taatusti puolustan tarvittaessa ja teen sen kotona. Naisille koteihin vain aseet ja pieni perehdytys käyttöön, niin onnistuu hyvin.

Mulla on ollut kerran magnum kädessä ja piti ampua tauluun ulkona jonkun mökillä. En uskaltanut ja oli muuten raskas. En hommaa asetta koska en pystyisi ampumaan. Nainen oon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä