Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytpä sai nenilleen kaikki kaunis pieni elämä blogin arvostelijat

Vierailija
14.05.2013 |

blogistiltapa ilmestyy kirja syksyllä, joten turha on tätä rouvaa syyttää mitään tekemättömäksi, kaiken ilmaiseksi saavaksi kultalusikka suussa syntyneeksi prinsessaksi.

Tekee itse paljon onnensa eteen ja on nähtävästi myös menestyvä bisnesnainenkin kaiken muun lisäksi. 

Siitäs saitte, senkin arvostelijat

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole trendi tällä hetkellä? Useammasta blogista ja sen teemoista on tullut kirja.

Vierailija
2/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tässä on nenilleen saamista? Aika moni blogisti julkaisee kirjoja (näin äkkiseltään tulee mieleen 3 muutakin blogistia jotka ovat julkaisseet kirjan / olleet osana kirjaa enkä edes seuraa paljon blogeja).

Aloitus kuulostaa hieman lapsekkaalta ja naivilta, mikä olikaan taka-ajatuksesi siinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa blogisti itse olla tuon hienon aloituksen takana..

Vierailija
4/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että itse on kirjoittanut tuon kirjan? Hyvin voisin kuvitella, että suunnilleen nimmarin on raapaissut siihen alkusanojen alle itse, kaiken muun olisikin sitten varmaan joku haamu kirjoittanut blogin pohjalta ja hyväksyttänyt rouvalla.

Vierailija
5/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan mullekin naita muita blogisteja jotka ovat julkaisseet kirjoja? 

Ja siis sitten mitaan kuvakirjoja (ts. reseptikirjoja) en laskisi mukaan!

Vierailija
6/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luuletko että paljon kuvakirjaa kummempi tulee tuokaan kirja olemaan? Nykyään esim. nuo Hellapoliisin ja Kinuskikissan tekemät kirjat on vähän muutakin kuin vain reseptien luettelemista.

Mutta jos nyt esimerkkejä blogikirjoista halusit: TeppoM: Sata naista (kertoo projektistaan, kuinka tarkoituksena oli pokata 100 naista vuoden sisällä)

Eniten vituttaa kaikki: luettelo kaikkein vittumaisimmista asioista maailmassa

Pomo on Pahin: Rosetta Kivi kulvailee vittumaista pomoa kirjan verran.

Vierailija
7/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 15:45"]

No luuletko että paljon kuvakirjaa kummempi tulee tuokaan kirja olemaan? Nykyään esim. nuo Hellapoliisin ja Kinuskikissan tekemät kirjat on vähän muutakin kuin vain reseptien luettelemista.

Mutta jos nyt esimerkkejä blogikirjoista halusit: TeppoM: Sata naista (kertoo projektistaan, kuinka tarkoituksena oli pokata 100 naista vuoden sisällä)

Eniten vituttaa kaikki: luettelo kaikkein vittumaisimmista asioista maailmassa

Pomo on Pahin: Rosetta Kivi kulvailee vittumaista pomoa kirjan verran.

[/quote]

Mäkin olin just kommentoimassa, että oikeesti noi "kuvakirjat ts. reseptikirjat" on kyl sieltä blogikirjojen laadukkaimmasta päästä :D 

Vierailija
8/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan julkaiseminen ei mielestäni ole nykyisin enää mikään meriitti koska kaikenlaista kakkendaalia julkaistaan niin paljon. Paljastuskirjat ja lifestyleopukset ja kyökkipsykologiset teokset ja turhien julkkisten omaelämäkertatilitykset ovat aika yleisiä. Enkä arvosta mitään näistä. Kuuluuko tuosta blogista nouseva kirja johonkin näistä kategorioista?

Vierailija
9/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetikö näin hiljaiseksi, ap :)

Vierailija
10/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 15:28"]

[/quote]

Kuvakirjoja on periaatteessa vaikeampi saada julkaistuksi kuin romaaneja, joten siltä osin  hatunnosto kuvakirjailijoille. Mutta oikeasti, aika moni kirjailija pitää blogia. Ja jotkut ovat aloittaneet ensin pitämällä blogia. Esim. Henna Helmi Heinonen.

Vierailija
11/140 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 15:28"]

[/quote]

Viipaleita-nainen on kirjoittanut kirjan mutta ei antanut sitä kustantamoon vaan julkaisi käsikirjoituksen ilmaiseksi blogissaan. 

http://www.viipaleita.net/docs/valo.pdf

Vierailija
12/140 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustaisipa sitten vaikka vain nimen alle niin kuitenkin on selvästikin niin nimekäs ja suosittu, että tuo kirja tulee myymään.

Eikä todellakaan vain istu ja ihmettele ja nyplää (kuten niin useat asian ilmaisevat) vaan oikeasti tekee elämälleen jotain ja on menestyvä nainen, äiti ja vaimo, kaunis ja ystävällinenkin

ap

Vierailija
13/140 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en kyllä ollut kuullutkaan koko blogista. Tosin luen aika vähän ja vain hyviä blogeja, jos se johtuu siitä. En aio mennä tsekkaamaan mistä kyseisessä blogissa on kyse, tämän ap:n (=blogin kirjoittaja?) ylimielisyydestä johtuen.

Vierailija
14/140 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mikä sinua kaivelee ap?

Tuleeko sinulle yllätyksenä se, että meitä on paljon, jotka emme piittaa tuollaisista blogeista?

Minua kiinnostaisi lukea taitavan kirjoittajan pakinointia arjestaan ja sisustus/design -projekteistaan. Mutta siis niin, että myös kerrotaan vastoinkäymisistä ja pilalle menneistä projekteista, joita väistämättä tulee kaikille. Ja HUUMORILLA!

Kaunis pieni elämä on vaan hemmetin tylsä, eikä millään tasolla edes kekseliäs. Anteeksi nyt, enkä sano tätä kateuttani. Kiva tietysti blogistille, että keksii uusia julkaisuväyliä, mutta ei tuollaisilla kirjoilla nyt kylläkään mitään ansaitse, ikävä kyllä.

Vierailija
15/140 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja TAAS blogin kirjoittaja on tehnyt tänne aloituksen itsestään. Nyt sai hyvä kirja mainostakin...huoh. 

Vierailija
16/140 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman kerran ko blogia vilkaissut ja se näyttää kyllä ennen kaikkea sisustuskaupan markkinointiblogilta. Siksi ei ole erityisen kiinnostava.

Vierailija
17/140 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera Vara on ainakin yksi joka kirjoittanut kaksi dekkaria.

Vierailija
18/140 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 14:29"]

Rustaisipa sitten vaikka vain nimen alle niin kuitenkin on selvästikin niin nimekäs ja suosittu, että tuo kirja tulee myymään.

ap

[/quote]

Ja voilá, joku muu tehnyt isommat työn ja rouva kuorii kermat päältä :)

Vierailija
19/140 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse olla kateellisia, ei Suomessa kirjoilla rikastu.

Vierailija
20/140 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 14:29"]

ap

[/quote]

Ja voilá, joku muu tehnyt isommat työn ja rouva kuorii kermat päältä :)

[/quote]

Kuka on tehnyt isomman työn kuin tuo blogisti itse? Joku lukijoistako niitä kuvia ottaa, joku naapuriko väsää kaikki askartelut, ja mies varmaan kirjoittaa ne lyhyet tekstit blogiin? Ja sisustusnettikauppa on toki vain sen miehen pitämä, ja blogisti itse "vain ylläpitää verkkokauppaa" niinkö?

Mitä te muut teette työksenne jos ette tiedä, miten paljon aikaa netin parissa kuluu jos on usein bloggaava nettikaupan pitäjä? 

Eli, KUKA sen työn on tehnyt? Joku kustantamosta auttaa häntä kyllä, ja painokoneet painaa kirjat. Markkinoinnin hoitaa alan ihmiset, vai pitäisikö blogistin itse tehdä se? Ja painaa kirjansa käsin kaikille halukkaille, kun niin kätevä on? Koittakaa nyt ymmärtää, että Kaunis Pieni elämä ON suosittu blogi jolla ON lukijoita ja blogin pitäjä ON ahkera ja taitava siinä, mitä tekee. Vaatii sekin silmää saada kaikki näyttämään kauniilta ;) Teillä joillain on taitoa saada kaikki näyttämään huonolta, varsinkin, jos on kyse toisen menestymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme