Nytpä sai nenilleen kaikki kaunis pieni elämä blogin arvostelijat
blogistiltapa ilmestyy kirja syksyllä, joten turha on tätä rouvaa syyttää mitään tekemättömäksi, kaiken ilmaiseksi saavaksi kultalusikka suussa syntyneeksi prinsessaksi.
Tekee itse paljon onnensa eteen ja on nähtävästi myös menestyvä bisnesnainenkin kaiken muun lisäksi.
Siitäs saitte, senkin arvostelijat
Kommentit (140)
Mä en tykkää tuosta blogista, enkä jaksa lukea sitä. Ei mua silti kenenkään elämä tai sen kauniimpi puoli haittaa. En mä koe saavani nenilleni siitä, että joku julkaisee kirjan. Siitä vaan.
Jos Kaunis Pieni Elämä noin tympii, käykää kurkkaamassa sisustusassarin blogia, joka kirjoittaa todella hyvää suomea.
http://sisustusassari.blogspot.fi/
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 08:49"]
Mihin laittaa kaikki ylimääräiset tavarat ja vaatteet? Luulisi niitä hempeitä juhlamekkojakin olevan kaapit pullollaan, joita ehkä kerran joillain synttäreillä käytetty? Hänhän tilaa aina uudet mekot ja toki lapset kasvaa niistä yli
Toisaalta siinä on paljon lahjatuotteita ja on hän joskus myynyt huutonetissä ja pitänyt kirppispöytää. Eikö häntä itseään ahdista se tavaramäärä? Tietysti tilaa on,mutta ei 300neliön talo viidelle hengelle loputtomiin tavaraa kanna.
Mukava blogi muuten, itse tykkään lukea sitä toisinaa. Mutta ensimmäisinä vuosina se oli ehdottomasti parempi
[/quote]
Niillä blogin perusteella on iso varasto ja sit talossaki on tosi isot varastot, lastenhuoneiden yhteydessä. Pohjapiiroksen mukaan, yhden lastenhuoneen yhteydessä olevan varaston koko oli tosi iso. Että kyllähän niihin tavara poikineen mahtuu
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 15:39"]Jos Kaunis Pieni Elämä noin tympii, käykää kurkkaamassa sisustusassarin blogia, joka kirjoittaa todella hyvää suomea.
http://sisustusassari.blogspot.fi/
[/quote]
Sinä puolestasi et kirjoita hyvää suomea. Vai ihanko tosi tarkoitit, että linkkaamasi blogi osaa kirjoittaa?
Jaahas. Mikä olikaan tuon kauniin pienen kirjan anti suomalaiselle kirjallisuudelle? Taisi hävitä kuin pieru Saharaan. En ole kenenkään kuullut kehuvan sitä.
Pienihän se tyttö vielä on. Hyvin voi istua vielä rattaissa.
Niillä on kuules yli 300 neliöinen talo.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 12:13"]
Blogisti Annen näit manskulla?
[/quote]
Blogisti Wilhelmiinan: entinen kotiliesi nykyinen wilhelmiina's home blogisti
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 12:13"]
Blogisti Annen näit manskulla?
[/quote]
Blogisti Wilhelmiinan: entinen kotiliesi nykyinen wilhelmiina's home blogisti
[/quote]
Käsityökirja on yhdyssana, ei pahalla, mutta vastaisen varalle. Näppärä kikka, jos ei ole varma, onko kyseessä yhdyssana vai ei, on liittää -kin pääte sanojen väliin. Jos se sopii sinne, kyseessä ei ole yhdyssana ja päinvastoin: käsityökin kirja kuulostaa kummalliselta, mutta käsityökirjakin kuulostaa suomenkieletä.
KPE näitä kielioppi sääntöjä tarvitsi. Yhdyssanat, verbien passiivi- ja aktiivimuotojen käytöt, pilkkusäännöt. Huh huh, äidinkielen openi olisi pyörtynyt.
Yksi mitä ihmettelen, on lastensa vaatteiden koot. Aina hihat tosi pitkät ja olkapäät ja helmat roikkuvat. Kun kuitenkin vaatteita ostaa niin usein, että lapset eivät kerkeä kasvaa kasvunvaraa kiinni. Tulee tosi lumppuinen vaikutelma. Samoin kannattaisi leikata hiuksista noin 20cm pois, tulisi terveemmät. Kuivat latvat näkyvät tänne asti. Ja kun on tosi vaalea iho, ei kannata mustaksi meikata silmiä ja kulmia, tulee liian kova vaikutelma. Vink vink.
ja siis tiedän, että kielioppisääntö on yhdyssana, toi virhe oli tahallinen tehostuskeino.
Ei täs elämäs kaikkea tarvi niin vakavasti aina ottaa! En puolla poikaa moiseen ajeluun.mutta hauska tuo on! Kukkahattutädit varmaan on jo saanu slaagin..
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:49"]
KPE näitä kielioppi sääntöjä tarvitsi. Yhdyssanat, verbien passiivi- ja aktiivimuotojen käytöt, pilkkusäännöt. Huh huh, äidinkielen openi olisi pyörtynyt.
Yksi mitä ihmettelen, on lastensa vaatteiden koot. Aina hihat tosi pitkät ja olkapäät ja helmat roikkuvat. Kun kuitenkin vaatteita ostaa niin usein, että lapset eivät kerkeä kasvaa kasvunvaraa kiinni. Tulee tosi lumppuinen vaikutelma. Samoin kannattaisi leikata hiuksista noin 20cm pois, tulisi terveemmät. Kuivat latvat näkyvät tänne asti. Ja kun on tosi vaalea iho, ei kannata mustaksi meikata silmiä ja kulmia, tulee liian kova vaikutelma. Vink vink.
[/quote]
Ei se huippukaunis Anne rumemmaksi sun haukkumisestasi muutu. :) Etkä sinä kauniimmaksi.;)
Ihan sama vaikka rahaa olisi kuinka paljon, se nyt on omassa lähipiirissäkin nähty, että ei se ketään onnelliseksi tee, välillä ihan päinvastoin. Eniten mua tökkii tuossa blogissa se järjetön kuluttaminen..kaiken aikaa jaellaan pikkupaketteja lapsille milloin mistäkin syystä, vastahan siellä vedettin lahjaöverit jouluna!! huh, huh..monta vuotta on samaa haalean vaaleanpunaista hörselöä esitelty, toistaa jo kovasti itseään..saa nähdä mihin suuntaan blogi tulevina vuosina kehittyy..
Oiskohan noita rattaita tarvittu jonkun muun kodissa enemmän? Iso tyttö kävelköön! Ja Anne kerrankin vaikka arpoisi rattaat lukijalle. Kyllä taas pisteet ropisi. Kaikki mulle heti vaan.
Oiskohan noita rattaita tarvittu jonkun muun kodissa enemmän? Iso tyttö kävelköön! Ja Anne kerrankin vaikka arpoisi rattaat lukijalle. Kyllä taas pisteet ropisi. Kaikki mulle heti vaan.
Mä kanssa mietin, että onko niille tulossa vauva, mutta tota isoa tyttöähän se siinä työnteli.
Mihin laittaa kaikki ylimääräiset tavarat ja vaatteet? Luulisi niitä hempeitä juhlamekkojakin olevan kaapit pullollaan, joita ehkä kerran joillain synttäreillä käytetty? Hänhän tilaa aina uudet mekot ja toki lapset kasvaa niistä yli
Toisaalta siinä on paljon lahjatuotteita ja on hän joskus myynyt huutonetissä ja pitänyt kirppispöytää. Eikö häntä itseään ahdista se tavaramäärä? Tietysti tilaa on,mutta ei 300neliön talo viidelle hengelle loputtomiin tavaraa kanna.
Mukava blogi muuten, itse tykkään lukea sitä toisinaa. Mutta ensimmäisinä vuosina se oli ehdottomasti parempi