Onko tällainen ihan tavallista, mietiskelyä parisuhteesta
Teen nyt tän julkaisun ihan päähänpistosta.
Periaatteessa meillä on kaikki ok, ollaan oltu kohta 20v yhdessä.
Missä määrin seksin vonkuminen ja siitä jankuttaminen on normaalia? Kun mä en jaksais sitä joka helkutin päivä. Sitä jankutusta ja vehkeen esittelyä. Ja mikä tahansa asia kääntyy seksistä puhumiseen. Kaupassa kurkun osto, mökillä virvelin käyttö, mikä tahansa asia.
Kaikki on kaksimielistä. Mä kuulema tein hänestä sellaisen. Meillä kuitenkin on seksiä viikottain.
Ja varmaan tän takia pelkään aina sanoa kun menkat alkaa. Hirveä surkuttelu, elämä suunnilleen loppuu siihen, ”noniin, se siitä sitten, menee taas viikkoja”, ihan kuin mä niihin menkkoihin voisin vaikuttaa.
Mä tiedän että mulla on taustalla vaikutusta, mutta onko tuollaista pakko kuunnella? Mä oon sanonut että en jaksais koko ajan jauhaa samaa kaksimielistä juttua, mutta loukkaantuu tietysti, viimeksi eilen suuttui.
Kommentit (115)
Et voi vaikuttaa menkkoihin? Tottakai voit, keltarauhashormonilla tai kierukalla esimerkiksi. Ei kuukautisia tartte nykyään kestää jos ei halua lasta!
Eri asia on tuo miehen häiritsevä käytös. Ei ole normaalia koko ajan vongata ja kertoa yläastetason juttuja.
Mieheni ei kyllä ikinä vonkaisi seksiä. Jos hänen tekee mieli, hän tulee luokseni kalu kovana. Kyllä minä siitä osaan itsekin päätellä, mitä mieheni päässä liikkuu sillä hetkellä kun on edessäni ilman boxereita ja kalu pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnellu samaa mieheltäni. Kun ikää tullu lisää, niin mieheni ymmärtää ja juttelee ja kuuntelee mitä sanon. Kysyin kerran häneltä oletko mennyt johonkin terapiaan, kun yhtäkkiä olet erilainen ja huomaavainen ja kuuntelet minua. Olen taas rakastunut sinuun enemmän tämän takia ja tunnen himoa sinua kohtaan todella. Hän sanoi etttei ole missään terapiassa ollu, ehkä se on tämä kun ikää tullu ja näen sinut erilailla ja ymmärrän sinua enemmän ja ymmärrän ettei seksi ole kaikki kaikessa, vaikka haluan sinua paljon. Nykyään teen aloitteen enemmän kuin hän ja kaikki se kaksimielisyys on poissa.
Se on alkanut käymään vieraissa missä saa pervoilla tarpeeksi.
JhS kirjoitti:
Hmpf.
Miehenä ellottaa lukea näitä vastauksia. Olette kyllä frigidiä sakkia, joista osa vihaa miehiä.
Miehesi on kömpelö. Oletko kertonut, että tuo tapa jolla hän halunsa ilmaisee on nolo ja vähentää halujasi? Oikeastaan koko kupletti on aika suloinen. Naistenlehdistä luettuna naiset rakastavat tulla huomioiduksi ja olla haluttuja kumppaninsa toimesta. On oltava kipinää, vielä 20 vuoden jälkeenkin tai suhde on tuomittu ja nainen vaihtaa. Sitten ku peruskömpelö gubbe vonkaa, ainoalla osaamallaa tavalla, niin se on no no.
Teit niin tai näin, se on väärin päin. Eikö susta AP ole kiva olla haluttu? Jos miehesi ei toimisi noin niin valittaisit luultavasti sitä, että ei se enää halua ja eihän tässä voi olla mitään kun se ei edes halua. Hih hej, avaa suusi jos et ole niin tehnyt. Kiellä ja kerro, että noloa käytöstä. Sovitte, että koska hän kumminkin kokoajan haluaa niin ilmoitat sitten vaikka jollain merkillä milloin olet suostuvaisella tuulella.
Naisena olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Parasta on se kun mies edelleen halua minua. Halun osoittaminen voi olla kömpelöä eikä opetustaan mene perille. Olen Aina sanonut, että minut sytyttää takaapäin halaaminen, eli silloin voi hinkkautua vasten niin paljon kuin haluaa. Tämä ei jostain syystä ole miehelle ominaista käytöstä erektion vaikutuksen alaisena. Homma menee siis niin, että mies kysyy käviskö? Ja voi vilauttaa. Minua tuo aika usein innostaakin. Uskoo myös, jos sanon että ei tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
JhS kirjoitti:
Hmpf.
Miehenä ellottaa lukea näitä vastauksia. Olette kyllä frigidiä sakkia, joista osa vihaa miehiä.
Miehesi on kömpelö. Oletko kertonut, että tuo tapa jolla hän halunsa ilmaisee on nolo ja vähentää halujasi? Oikeastaan koko kupletti on aika suloinen. Naistenlehdistä luettuna naiset rakastavat tulla huomioiduksi ja olla haluttuja kumppaninsa toimesta. On oltava kipinää, vielä 20 vuoden jälkeenkin tai suhde on tuomittu ja nainen vaihtaa. Sitten ku peruskömpelö gubbe vonkaa, ainoalla osaamallaa tavalla, niin se on no no.
Teit niin tai näin, se on väärin päin. Eikö susta AP ole kiva olla haluttu? Jos miehesi ei toimisi noin niin valittaisit luultavasti sitä, että ei se enää halua ja eihän tässä voi olla mitään kun se ei edes halua. Hih hej, avaa suusi jos et ole niin tehnyt. Kiellä ja kerro, että noloa käytöstä. Sovitte, että koska hän kumminkin kokoajan haluaa niin ilmoitat sitten vaikka jollain merkillä milloin olet suostuvaisella tuulella.
Naisena olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Parasta on se kun mies edelleen halua minua. Halun osoittaminen voi olla kömpelöä eikä opetustaan mene perille. Olen Aina sanonut, että minut sytyttää takaapäin halaaminen, eli silloin voi hinkkautua vasten niin paljon kuin haluaa. Tämä ei jostain syystä ole miehelle ominaista käytöstä erektion vaikutuksen alaisena. Homma menee siis niin, että mies kysyy käviskö? Ja voi vilauttaa. Minua tuo aika usein innostaakin. Uskoo myös, jos sanon että ei tällä kertaa.
Vai niin taasen. Mitenkäs olisi sitten naiselta semmoinen käytös, että kääntäisi joka asian jonkun tavaran hommaamseen? Aina kun telkassa vilahtaa auto, vitsailee, että vanhalla rakkineella pistät meidät ajamaan. Kaupassa oltaisiin, että hehhehe, tommonen heti meille. Jokainen sana toisi mieleen, mitä voisit mulle ostaa. Esittelisi katalookejaan koko ajan. Kun teet jotain hommaa, nainen tulee siihen keskeyttämään, että hei kato tämmöinen huvimaja, osta heti. Itse ei tietenkään aikomustakaan osallistua pennilläkään, ihan on sun asia ostaa ja maksaa. Innostaisiko yhteiseen kodin paranteluun ja vaikka uuden kodin ostoon? Yhteisiin hankintoihin ja yhteisen elämän yksinäiseen rahoittamiseen?
Vastaus tähän on miehiltä tietenkin, että no tuollaisiahan kaikki naiset ovatkin! No jos ovat, niin ymmärtäkää nyt viimein sittenkin, että se on normaalia ja olette pihijä pskiaisia, ellette ala kukkaron nyörejä avaamaan. Älkää ihmetelkö, jos nainen löytää rikkaamman ja anteliaamman!
Ja vastaus kysymykseen, miksi moista kalun heiluttelua ja kokoaikaista roskaseksipuhetta pidetään huonona: siitä jää kuva, että siinä voisi olla kuka hyvänsä, mutta koska tässä talossa ei satu nyt olemaan muuta munanreikää, saan minä tämän kunnian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Meilläkin minä lopetin vonkaamisen ja keskityn omaan seksielämääni ja sitten kerran kuukaudessa ollaan vaimon kanssa ihan sitä traditionaalista seksiä. Hän menetti kykynsä nauttia seksistä saatuaan lapset ja tämä on kuulemma ihan normaalia, kun olen kysellyt ystäväpiirissä muilta miehiltä.
Toiset ne on vähemmän innokkaita ja toiset on keskiarvolta tasaisia parittelemaan.
Ennen luultiin ettei naiset nauti seksistä ollenkaan, mutta totuus lienee, niin että lasten saannin jälkeen enemmistö kokee hormonaalisen muutoksen elimistössään ja unohtaa seksin nautinnon tunteen.
Siksi ennen yleisesti luultiin ettei naiset nauti seksistä ollenkaan. Kyseessä on hormonaalinen muutos johon ei liene löydy lääkettä.
Hormonaalisen muutoksen 😆😆 kuule, se hormonaalinen ehkäisy on se miksi suuri osa naisista muuttuu haluttomaksi. "Mutta ku mä haluuuun vetää paljaalla enkä haluuuu mitään vasektomiaaaaa".
Me oltu yhdessä 21 vuotta ja seksiä on n. 4 kertaa viikossa, mies kun ei jaksa enempää.. Mutta on onneksi oma käsi käytössä varsinkin niihin ovulaatiopanetuksiin kun on pitänyt saada jopa 7 orkkua vuorokaudessa..
7 orgasmia vuorokaudessa? Ovatko ne kaikki syviä ja todella tyhjentäviä? Vaiko vain mietoja?
Vierailija kirjoitti:
JhS kirjoitti:
Hmpf.
Jos sulle on ok, että mies ei halua ottaa huomioon sitä, mikä sinua kiihottaa, edes noin pientä asiaa, kuin takaapäin halaaminen, vaan itsepintaisesti (vallanhaluisesti) haluaa tehdä aloitteen esitelemällä kaluaan, niin älä nyt sentään ole sitä samaa mieltä, että muut naiset, jotka eivät tyydy seksissä yhtä vähään, ovat frigidejä pihtaajia.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne menkat muka estää suihinottoa tai edes handjobia?
Miksi naisen pitäisi tehdä se handjob? Kai mies sen itsekin osaa?
Vierailija kirjoitti:
Palstanaisten miesmaku on kyllä tajunnan räjäyttävän paska!
Olen miettinyt samaa lukiessa kaikkia näitä parisuhdekeskusteluja.
Vielä enemmän on ihmetyttänyt, että näiden urpojen kanssa vielä lisäännytään ja pysytään tiiviisti vuosi toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
on ihan tavallista, että mies haluaa seksiä enemmän parisuhteessa.
Mitä ihmettä. Yhekskyt alatykkäystä. Tuohan on tosi yleisesti tunnettu, että keskimäärin mies on yleisemmin haluavampi osapuoli. Mutta ei tarkoita etteikö monilla voisi olla toisinpäin.
En tykkäisi. Meillä on hyvin aktiivinen ja molempia tyydyttävä seksielämä, mutta jotkut kikkelinheiluttelut tai kurkun vertaaminen kaluun eivät sytyttäisi yhtään. Mieleen tulee juurikin joku teinipoika.
Ei ole normaalia. Seksiä on kuitenkin joka viikko. Etsiköön naisen joka haluaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JhS kirjoitti:
Hmpf.
Jos sulle on ok, että mies ei halua ottaa huomioon sitä, mikä sinua kiihottaa, edes noin pientä asiaa, kuin takaapäin halaaminen, vaan itsepintaisesti (vallanhaluisesti) haluaa tehdä aloitteen esitelemällä kaluaan, niin älä nyt sentään ole sitä samaa mieltä, että muut naiset, jotka eivät tyydy seksissä yhtä vähään, ovat frigidejä pihtaajia.
Siis täh mitä taas luin? "Ei ole ominaista käytöstä erektion vaikutuksen alaisena" tehdä todella pientä juttua, kuten halaus takaapäin???? Tekeekö tälläistä minkään vaikutuksen alaisena = halaileeko sua takaapäin ja tietää, että se kiihottaa sua, mutta silloin ei seksiä tulekaan vai miten tämä menee? Vai etkö ikinä saa takaapäin halausta?
Ynnä oikeastiko joku kiihottuu siitä, että mies kysyy käviskö ja vilauttaa munaa? Riittää se, että mies edelleen haluaa sun levittävän jalat?
Alan ymmärtää, miksi niin usea nainen on väitetysti seksikielteinen. Viikko tollaista niin loppuisi seksi minunkin kanssa.
114: sori vastine tarkoitettu edelliselle lainaukselle, palstassa häikkää niin meinaa mennä sekaisin.
Onnekseni löysin vaimon joka haluaa.
Kertoo mistä ja miten syttyy.
Ei siinä mennyt kuin 40 vuotta ja 5-6 liittoa.