Uskaltaako Helsingissä mennä kampaajalle näin korona-aikaan?
Siinäpä se kysymys tulikin. Olen lykännyt helmikuulta saakka tuota käyntiä (raidoitus eli ainakin kaltaiseni tunarin on mahdotonta tehdä niitä itse) ja mielelläni menisin, en toki haluaisi turhia riskejä ottaa. Täällä kutenkin on ollut melko rauhallista koronan suhteen eli nyt voisi olla hyvä sauma käydä. Kampaaja käyttää maskia ja tehostettua desinfiointia ainakin sivujensa mukaan. Menisittekö te?
Kommentit (12)
Pyysin tytärtä leikkaamaan. En ole aikeissa mennä vielä.
Olen käynyt viimeksi varmaan viime vuonna. Odottelen vielä kaikessa rauhassa.
Kyllä mä ainakin kävin jo viime kuussa.
Mistä löytäisi helpoimmin kampaajan joka käyttää maskia Hgissä tai pk-seudulla.
Uskalsin käydä, koska sekä kampaaja että minä käytimme maskia koko visiitin ajan.
Olen lopettanut värjäämisen. Leikkasin just ihan itse hiuksiani. Ponnarille vaan ja sakset käteen. Ihan hyvä tuli. Pidän hiukset kiinni lähes aina. En välttämättä enää palaa kampaamon asiakkaaksi. Säästyy vähintään 550e vuodessa. Pitkien hiusten värjäys ja leikkuu maksaa...
Auttaako jos itsekin laittaa maskin? Entä, jos jättää kuivauksen föönillä väliin? Hitto kun osaisi tehdä itse raitoja ilman että ovat epätasaisia ja oransseja... Viimeksi olen käynyt lokakuussa, helmikuussa piti käydä mutta jo silloin koronan takia lykkäsin ja nyt alkaa kuontalo olla kauhea, harmaita puskee tyvestä oman tummanruskean sekaan ja latvat ovat haalistuneen vaaleat. Itse kyllä leikkaan mutta vaaleita raitoja en uskalla tehdä. Ap
Omalla riskillä....
Yleisesti ottaen tartutoja on vähän, mutta huonolla tuurilla sen voi saada.
Aika epätodennäköistä kuitenkin kun katsoo noita viime päivien lukuja. Menisin.
Nyt on hyvä käydä kun syksyllä taas ei onnistu