Onko tällainen ihan tavallista, mietiskelyä parisuhteesta
Teen nyt tän julkaisun ihan päähänpistosta.
Periaatteessa meillä on kaikki ok, ollaan oltu kohta 20v yhdessä.
Missä määrin seksin vonkuminen ja siitä jankuttaminen on normaalia? Kun mä en jaksais sitä joka helkutin päivä. Sitä jankutusta ja vehkeen esittelyä. Ja mikä tahansa asia kääntyy seksistä puhumiseen. Kaupassa kurkun osto, mökillä virvelin käyttö, mikä tahansa asia.
Kaikki on kaksimielistä. Mä kuulema tein hänestä sellaisen. Meillä kuitenkin on seksiä viikottain.
Ja varmaan tän takia pelkään aina sanoa kun menkat alkaa. Hirveä surkuttelu, elämä suunnilleen loppuu siihen, ”noniin, se siitä sitten, menee taas viikkoja”, ihan kuin mä niihin menkkoihin voisin vaikuttaa.
Mä tiedän että mulla on taustalla vaikutusta, mutta onko tuollaista pakko kuunnella? Mä oon sanonut että en jaksais koko ajan jauhaa samaa kaksimielistä juttua, mutta loukkaantuu tietysti, viimeksi eilen suuttui.
Kommentit (115)
Miten ne menkat muka estää suihinottoa tai edes handjobia?
Miten te sanotte näitä miehiä erittäin seksuaalisiksi, urpojahan noi on, jotka koko ajan puristelee ja vihjailee.
Vierailija kirjoitti:
Ei estäkään. Viikon sisällä on näitäkin saanut.
Mutta kun eniten haluaa ihan perinteisesti.
Ilmeisesti mulla on erittäin pitkä pinna ja hänellä olematon.
Pari viikkoa ilman joskus, otti eronnpuheeksi.
Maailmanloppu vähintään oli tulossa.
Joskus olen sanonut että hae vaikka muualta, no en sano enää kun suuttuu aivan järjettömästi.
Vierailija kirjoitti:
JhS kirjoitti:
Hmpf.
Miehenä ellottaa lukea näitä vastauksia. Olette kyllä frigidiä sakkia, joista osa vihaa miehiä.
Miehesi on kömpelö. Oletko kertonut, että tuo tapa jolla hän halunsa ilmaisee on nolo ja vähentää halujasi? Oikeastaan koko kupletti on aika suloinen. Naistenlehdistä luettuna naiset rakastavat tulla huomioiduksi ja olla haluttuja kumppaninsa toimesta. On oltava kipinää, vielä 20 vuoden jälkeenkin tai suhde on tuomittu ja nainen vaihtaa. Sitten ku peruskömpelö gubbe vonkaa, ainoalla osaamallaa tavalla, niin se on no no.
Teit niin tai näin, se on väärin päin. Eikö susta AP ole kiva olla haluttu? Jos miehesi ei toimisi noin niin valittaisit luultavasti sitä, että ei se enää halua ja eihän tässä voi olla mitään kun se ei edes halua. Hih hej, avaa suusi jos et ole niin tehnyt. Kiellä ja kerro, että noloa käytöstä. Sovitte, että koska hän kumminkin kokoajan haluaa niin ilmoitat sitten vaikka jollain merkillä milloin olet suostuvaisella tuulella.
Seksuaalinen estoisuus ei ole sama asia, kuin alhainen seksivietti. Ihmisen libido voi olla korkea ja tämä voi olla frigidi tai sitten henkilö ei ole seksuaalisesti estoinen, mutta omaa alhaisen seksuaalivietin. Aloittajan ja hänen miehensä seksihalut eivät kohtaa, miehellä selvästi korkeampi libido. Tällainen voi muodostua ongelmaksi parisuhteessa, jos asiasta ei keskustella rakentavaan sävyyn ja yritetä löytää ratkaisua ongelmaan.
Ja sitä keskustelua taisin ehdottaakin? No, ainahan sitä kielipoliisi jotain löytää ja haluton jonkun tavan toista syyttää.. En minä pahalla, mutta ehkä vähän kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon vetoa, jos teille tulee ero tämän takia, että miehesi käytös alkaa ällöttää sinua ja sen jälkeen koko mies niin miehesi on tosi hämmästynyt, koska teillä oli kaikki niin hyvin.
Tämä on varmaan yllättävän yleistä.
ApNiin, koska mielummin tullaan avautumaan palstalle kun puhutaan sille puolisolle.
Taidat todella halveksua miestäsi.
Tai sinä minua?
Mistä päättelit etten ole puhunut hänelle?
Kuvittele ihan rauhassa mitä haluat, kun ymmärrys on tuota tasoa :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan samanlaista. Ollaan 45-vuotiaita, seksiä useampi kerta viikossa. Välillä 2krt päivässä, menkkojen takia tauko, mutta mies sanoo myös ”blowjob week”.
Kun tapasimme, olin itsekin innokas seksiin, ihan seksin itsensä takia. Emme koskaan oikein mätsänneet kunnolla kuitenkaan. Lasten synnyttyä oli taukoa sen aikaa kun jälkivuoto kesti. Mies ei tahtonut ymmärtää, miten väsynyt olin. Vaikka miten selitin, yritin ymmärtää, sanoin että eppariarpi on kipeä, on univelkaa, alapää on kuiva, siksi ei haluta - ei ymmärrystä. Mies selitti aina saman litanian, että en anna hänelle, koska rooli on muuttunut ja sitäpaitsi hänen kullinsa ei ole tarpeeksi iso eikä hänellä seiso riittävän tormakasti. Sanoin että tuo ei ole totta, koska ”selitys”, mutta ei hän kuunnellut, tai viesti ei mennyt perille.
Jossain vaiheessa kun olin tosi ahdistunut, aloin uhata erolla, sanoin että en yksinkertaisesti jatkuvaa vonkaamista, meillä on vuosia (poikkeuksia lukuunottamatta) ollut seksiä joka päivä tai lähes joka päivä. Määrä ei edes riitä, kun pitäisi olla himoa ja halua, intoa ja aloitteita. Mutta se on vaikeaa, kun on ollu ”pakko antaa”, sen lisäksi jatkuvat seksivitsit, kalun esittely, vaatiminen, vitsailu, painostaminen.
Ymmärrän itse, että seksi on herkkä aihe, mutta ei ole kivaa jos tuntee, ettei toinen kunnioita omaa seksuaalisuutta ollenkaan, vaan vaatii jatkuvaa suoriutumista ja viihdytystä. Olemme olleet 15v yhdessä.
Tämä on ihan järkyttävää. Että joku nainen vuonna 2020 elää tällä tavalla. Jätä se sika! Olen siis tosissani. Tuo jatkuvaa seks. hyväksikäyttöä, vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Miten te sanotte näitä miehiä erittäin seksuaalisiksi, urpojahan noi on, jotka koko ajan puristelee ja vihjailee.
Onhan se nyt aivan kamalaa kun kumppani haluaa sua. On vaan yks kamalampi juttu ja se on se kun se ei halua.
Olin neljä vuotta tuollaisen kanssa.
Meiltä kuoli koko seksielämä, kun toinen oli kaksimielinen hinkuttaja 24/7 eikä voinut olla mitään läheisyyttä ilman seksioletusta. Siitä tuli sellainen kierre joka varmaan johti osittain eroomme.
Pidän seksistä, mutta haluan olla muutakin kuin tissiteline.
Mun mielestä ok haluta vaikka päivittäin, mutta sen voi hoitaa hyvin eri tavalla kuin mitä ap:n mies tekee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan samanlaista. Ollaan 45-vuotiaita, seksiä useampi kerta viikossa. Välillä 2krt päivässä, menkkojen takia tauko, mutta mies sanoo myös ”blowjob week”.
Kun tapasimme, olin itsekin innokas seksiin, ihan seksin itsensä takia. Emme koskaan oikein mätsänneet kunnolla kuitenkaan. Lasten synnyttyä oli taukoa sen aikaa kun jälkivuoto kesti. Mies ei tahtonut ymmärtää, miten väsynyt olin. Vaikka miten selitin, yritin ymmärtää, sanoin että eppariarpi on kipeä, on univelkaa, alapää on kuiva, siksi ei haluta - ei ymmärrystä. Mies selitti aina saman litanian, että en anna hänelle, koska rooli on muuttunut ja sitäpaitsi hänen kullinsa ei ole tarpeeksi iso eikä hänellä seiso riittävän tormakasti. Sanoin että tuo ei ole totta, koska ”selitys”, mutta ei hän kuunnellut, tai viesti ei mennyt perille.
Jossain vaiheessa kun olin tosi ahdistunut, aloin uhata erolla, sanoin että en yksinkertaisesti jatkuvaa vonkaamista, meillä on vuosia (poikkeuksia lukuunottamatta) ollut seksiä joka päivä tai lähes joka päivä. Määrä ei edes riitä, kun pitäisi olla himoa ja halua, intoa ja aloitteita. Mutta se on vaikeaa, kun on ollu ”pakko antaa”, sen lisäksi jatkuvat seksivitsit, kalun esittely, vaatiminen, vitsailu, painostaminen.
Ymmärrän itse, että seksi on herkkä aihe, mutta ei ole kivaa jos tuntee, ettei toinen kunnioita omaa seksuaalisuutta ollenkaan, vaan vaatii jatkuvaa suoriutumista ja viihdytystä. Olemme olleet 15v yhdessä.
Hyi kamala, en haluaisi enää ikinä olla tuollaisessa suhteessa
Tutulta kuulostaa! Minun mies 43v on vähän samanlainen. Ei ollut nuorempana.
No ihan epänormaalia on! Ihme lapsellinen psyko ruikuttaja sun mies. Lähde jo.
Onko oikeesti noin vaikeeta avata se suu ja sanoa sille toiselle mitä on mieltä??
Palstanaisten miesmaku on kyllä tajunnan räjäyttävän paska!
JhS kirjoitti:
Hmpf.
Miehenä ellottaa lukea näitä vastauksia. Olette kyllä frigidiä sakkia, joista osa vihaa miehiä.
Miehesi on kömpelö. Oletko kertonut, että tuo tapa jolla hän halunsa ilmaisee on nolo ja vähentää halujasi? Oikeastaan koko kupletti on aika suloinen. Naistenlehdistä luettuna naiset rakastavat tulla huomioiduksi ja olla haluttuja kumppaninsa toimesta. On oltava kipinää, vielä 20 vuoden jälkeenkin tai suhde on tuomittu ja nainen vaihtaa. Sitten ku peruskömpelö gubbe vonkaa, ainoalla osaamallaa tavalla, niin se on no no.
Teit niin tai näin, se on väärin päin. Eikö susta AP ole kiva olla haluttu? Jos miehesi ei toimisi noin niin valittaisit luultavasti sitä, että ei se enää halua ja eihän tässä voi olla mitään kun se ei edes halua. Hih hej, avaa suusi jos et ole niin tehnyt. Kiellä ja kerro, että noloa käytöstä. Sovitte, että koska hän kumminkin kokoajan haluaa niin ilmoitat sitten vaikka jollain merkillä milloin olet suostuvaisella tuulella.
Tässä ei nyt mistää frigidiydestä ole kysymys vaan siitä että apn mies on idiootti. Ei todellakaan ole normaalia käytöstä lapsellinen vonkaaminen ja murjottaminen ja jatkuvat kaksimieliset vitsit. Ihan mielisairasta suorastaan! Ja typerää väittää että tämä olisi jotenkin hyvään liittoon kuuluvaa. Olen ihan kuvottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei estäkään. Viikon sisällä on näitäkin saanut.
Mutta kun eniten haluaa ihan perinteisesti.
Ilmeisesti mulla on erittäin pitkä pinna ja hänellä olematon.
Pari viikkoa ilman joskus, otti eronnpuheeksi.
Maailmanloppu vähintään oli tulossa.
Joskus olen sanonut että hae vaikka muualta, no en sano enää kun suuttuu aivan järjettömästi.
Ei todellakaan ole okei käytöstä! Miehesi kuulostaa ihan sekopäältä.
Olen kyllä sitä mieltä, että kun toisiaan kohtaan on rakkautta ja vetovoimaa, niin seksi toimii luonnostaan ja luontevasti. Miehen ei tarvitse hinkutttaa ja vemputtaa elintään naisenpuutteessa ja nainen ei inhoa miestään.
Kun kumpikin tykkää toisistaan ja seksistä niin se vaan on luontevaa eikä ärsytä.
Ihan pienistä eleistä ja sanoista syttyy ja etenee seksiin. Joskus vaan ollaan ja halaillaan, ei aina tarvitse edetä, mutta usein kyllä etenee. ☺
Olette vaan lopen kyllästyneet toisiinne, suurin osa kommentoijista. Ei se auta vaikka mies hinkutttaa tai ei, aina tekee väärin.
Jos ei hinkuttta niin ei välitä ja kun hinkutttaa niin on liian innokas.
Miehesi kuulostaa ällöttävältä typerykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, järkyttävää käytöstä mieheltä. Olen ihan tyrmistynyt lukiessani näitä. Tämä ei tosiaan ole okei eikä normaalia.
Meillä toisinpäin, mutta minä en ala vonkaamaan. Jos ei mitään kiinnostusta asiaan löydy mieheltä, niin täytyy sitten etsiä muualta. Minä en aio lopettaa seksielämääni 34-vuotiaana. Kateeksi käy teitä, joilla mies vielä haluaa.
Samaa se on meilläkin vielä yli 20 vuoden jälkeen. Puheet, vihjailut, puristelu jne. päivittäisiä. Mies on hyvin seksuaalinen ihminen.