Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Figure 8 fitness

Vierailija
06.07.2020 |

Onko kukaan kokeillut tuota kunto-ohjelmaa, jossa latinalaistanssein kavennetaan vyötäröä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toinen viikko menossa ja on kyllä hikistä hommaa 😄 Alussa jalat on ihan solmussa, mutta pikku hiljaa oppii ja pysyy mukana.

Jaana on kyllä ihanan inspiroiva ja iloinen ihminen. Hyvä sekoitus suomalaista ja usalaista persoonaa.

En ole tehnyt suuria muutoksia ruokavalioon, koska olen jo aiemmin järkeistänyt syömisiäni. Vielä on kuvioissa liikaa herkkuja, mutta tarkoitus on vähentää. 5kg ylipainoa ja tarkoitus saada siitä vielä enemmän normaalipainon puolelle. Jännä nähdä mitä nämä 8 vkoa tekee mulle!

Vierailija
42/48 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta olette ostaneet ohjelman? Facebookissa pyörii 8 viikon haaste, maksaako se tuon 47$? Vai oletteko käyttäneet Body FX:n kuukausimaksullista ohjelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Figure 8 Basic paketin jo alkuvuonna 2019 ja kesällä täydensin sitä Figure 8 Ultimate lisäpaketilla. Lähtötaso oli ihan ok kun olen koko ikäni enemmän tai vähemmän tanssinut, mutta iän myötä oli alkanut tulla aina pari kiloa per vuosi lisää kun aktiivitanssiharrastus loppunut. Tein itse sen mokan että lähdin innoissani liian nopeasti liikkeelle, hypin ne ohjelman alun opetusvideot vauhdilla läpi ja yritin omaksua samantien kaikki 4 liiketasoa (ohjelmaa voi soveltaa kunto- ja taitotason mukaan niin että ottaa ensin haltuun vaikka vain 2 liiketasoa ja sitten lisää niitä kun alkaa sujua). Sain selkäni tulehtumaan ja piti pitää useamman viikon paussi lääkärin määräyksestä heti alkuun.

Uusi yritys maltilla ja tanssin itseni kesään mennessä parhaaseen kuntoon ikinä! Paino ei pudonnut (olin/olen normaalipainoinen), mutta senttejä lähti ja kiinteydyin, lihakset erottuivat paremmin ja vaatekoko tippui 1-2 numeroa. En toteuttanut mitään ruokavaliota. Syön tosin muutenkin melko terveellisesti, vaikka välillä herkuttelenkin. Tein Basic 2kk ohjelman 2 krt, Ultimaten 1kk ohjelman 2krt ja tämän jälkeen valikoin videoista 3-5 krt/vko treenin. Minulle helpointa oli toteuttaa valmista "lukujärjestystä", mutta toki muutin sitä välillä arjen haasteiden myötä.

Raskauduin tässä välissä ja vauva on nyt 8kk. Synnytyksen vauriot olivat pahat ja toipuminen on kestänyt. Lisäksi kestänyt suoraan sanoen saada itseään niskasta kiinni. :D Olen nyt viimein aloittanut Figure 8 uudestaan, eikä ole epäilystäkään että en onnistuisi uudestaan kiinteytymään ja pudottamaan muutamaa raskaudesta jäänyttä extrakiloa. Ihan ehdottomasti suosittelen tätä ohjelmaa jos vaan tykkää tanssia!

Vierailija
44/48 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa myös! Kertokaahan vielä selviääkö kertamaksulla vai onko käyttöaika rajoitettu ja pitää maksaa kohta taas lisää jos haluaa jatkaa?

Vierailija
45/48 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tän hankkimista myös. Mistä te katotte videoita? Saako jollain sovelluksella suoraan älytelkkariin?

Vierailija
46/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimari kirjoitti:

Olen miettinyt tän hankkimista myös. Mistä te katotte videoita? Saako jollain sovelluksella suoraan älytelkkariin?

Tää kiinnostais minuuki. Yritin ettii Figure 8 -sivuilta ja Goolettamal, mutten löytäny. Eli miten ja missä videot on katottavissa?

Vierailija
47/48 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi mun matka Figure 8:n kanssa! Palaan kertomaan etenemisestä.

Vierailija
48/48 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusia kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän