Oletko salarakas?
Jos sinulla on salainen suhde ja jompikumpi teistä on varattu, minua kiinnostaisi tietää, miten se suhteenne toimii?
Miten pystytte salaamaan suhteenne ulkopuolisilta?
Kommentit (23)
Olen. Mä olen sinkku ja mies on varattu. Suhde on kestänyt jo kolme vuotta. Tapaamme iltaisin myöhään silloin kun miehen puoliso on töiden vuoksi toisella paikkakunnalla. Joskus olemme tavanneet myös päivällä miehen mökillä. Erittäin varovaisia olemme, että ei kukaan saisi tietää. Suhde on pelkästään seksiä eikä tästä ole tarkoitus tulla mitään muuta.
Olen ollut salarakas joskus 30 vuotta sitten. Ties miten kauan suhde olisi kestänyt mutta lopetin suhteen. Mies oli sen jälkeen kintereilläni tosi pitkään, varmaan 1,5 vuotta. Ei uskonut kun sanoin, että tämä on tässä.
En.
En ikä päivänä suostuisi moiseen järjestelyyn.
Oksettavaa toimintaa.
Kyllä. Helppo pitää salassa kun suhde pelkkää se k siä, niin ei tarvitse istua missään ihmisten näkösällä. Näemme suht usein ja esim kotimatkalla töistä varattu poikkeaa luonani.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mä olen sinkku ja mies on varattu. Suhde on kestänyt jo kolme vuotta. Tapaamme iltaisin myöhään silloin kun miehen puoliso on töiden vuoksi toisella paikkakunnalla. Joskus olemme tavanneet myös päivällä miehen mökillä. Erittäin varovaisia olemme, että ei kukaan saisi tietää. Suhde on pelkästään seksiä eikä tästä ole tarkoitus tulla mitään muuta.
Näin päin tää yleensä menee? Mikset kerro vaimolle mitä touhuatte niin hän pääsee ukosta eroon kätevästi?
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä. Jos mies on kusipää, niin niin olet sinäkin. Jokin itsekunnioitus pitäisi naisella olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Helppo pitää salassa kun suhde pelkkää se k siä, niin ei tarvitse istua missään ihmisten näkösällä. Näemme suht usein ja esim kotimatkalla töistä varattu poikkeaa luonani.
Joo kotimatkalla töistä klo 16.30 ja 18.30 välillä, lähes joka päivä. Ja kukaan ei aavista mitään. Ollaan niin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut salarakas joskus 30 vuotta sitten. Ties miten kauan suhde olisi kestänyt mutta lopetin suhteen. Mies oli sen jälkeen kintereilläni tosi pitkään, varmaan 1,5 vuotta. Ei uskonut kun sanoin, että tämä on tässä.
Luulet vaan että olet ainut, se on seksiaddikti.
Mikä rakas se on jos on vaan seksiä? Sama kuin maksullisen palvelut ilmaiseksi
Kaikki tietää, että pettäminen on helppoa. Sä voit sanoa meneväs Prismaan ja samalla reissulla käydä vetäseen. Ei aina ole pakko jäädä loikoilemaan ja tuijottamaan kattoa.
Ihmettelen suuresti, miksi kukaan ei huoli minua salarakkaaksi? Näin eläkkeellä olisi aikaa harrastaa ja kokeilla uusia asioita. Mikä mättää?
T: mummo65v.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Vierailija kirjoitti:
No onhan siinä se läheisyys ja tuntuu hyvälle. Kyllä sek sin ympärille saa rakennettua miellyttävän suhteen. Sitä ei vaan halua muuttaa yhteen/virallistaa suhdetta.
Olen hoidellut 10 rouvaa salarakkaana.
Joo, mä käyn nussiis yhtä muijaa silloin tällöin, se antaa anaalii.
Kotona muija ei anna anaalii niin siks mä käyn nussiis vierasta.
T.Jami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan siinä se läheisyys ja tuntuu hyvälle. Kyllä sek sin ympärille saa rakennettua miellyttävän suhteen. Sitä ei vaan halua muuttaa yhteen/virallistaa suhdetta.
Eikös seksi ole juuri tuota myös maksullisilla?
Olen kyllä (ikävä myöntää). Käyn pan... halaamassa puita, salaa. Kyllähän kyläläiset tietää milloin koivusta lehdet karisee. (=jaahas, se on taas yks puita panemassa .....). Nolottaa sitten aina, postilaatikolla. Naapurit kyselee, et vieläkö niitä honkia humisee?