Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Figure 8 fitness

Vierailija
06.07.2020 |

Onko kukaan kokeillut tuota kunto-ohjelmaa, jossa latinalaistanssein kavennetaan vyötäröä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt treenannut noin 6 viikkoa? Vyötäröltä lähtenyt 20 senttiä, lantiosta noin 10, , paino pudonnut viitisen kiloa ja käsivarsiin ja sääriin tullut uudenlaista linjakkuutta ja ryhti parantunut. Lisäksi koronakevään etätyöskentelyn jäljiltä jumissa ollut selkä ja hartiat ei enää kipuile. En siis ole muuttanut mitään muuta elintavoista lIsännyt vain Figure 8 treenin 5-7 kertaa viikossa.

Tosi kivaa ja tanssimisesta tulee niin hyvä fiilis.

Suosittelen.

Vierailija
2/48 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin just, eka viikko takana ja vyötärö, persus ja käsivarret tuntevat treenanneensa. Tuloksia odotellessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt treenannut noin 6 viikkoa? Vyötäröltä lähtenyt 20 senttiä, lantiosta noin 10, , paino pudonnut viitisen kiloa ja käsivarsiin ja sääriin tullut uudenlaista linjakkuutta ja ryhti parantunut. Lisäksi koronakevään etätyöskentelyn jäljiltä jumissa ollut selkä ja hartiat ei enää kipuile. En siis ole muuttanut mitään muuta elintavoista lIsännyt vain Figure 8 treenin 5-7 kertaa viikossa.

Suosittelen.

Oletko katsonut ruokavaliota? Itse tein nyt elokuun haasteen, mutta en dieettiä. Kroppaan on tullut kurveja ja kunto kohisten noussut, mutta en ole laihtunut. Nyt syyskuussa parempi yritys.

Vierailija
4/48 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

Oletko katsonut ruokavaliota? Itse tein nyt elokuun haasteen, mutta en dieettiä. Kroppaan on tullut kurveja ja kunto kohisten noussut, mutta en ole laihtunut. Nyt syyskuussa parempi yritys.

Luin sen läpi mutta ei ole mun juttu, tiedän aiemmasta kokemuksesta ettei kolmen tunnin välein syöminen sovi mulle ja muutenkin ruokavalio näytti aika ankealta.

Mä harrastan itse intuitiivista syömistä.

Vierailija
5/48 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Facebook mainostaa tätä jatkuvasti ja olen harkinnut ostavani. Sanoisitteko siis että on hintansa väärti? 

Kuinka vaikeita ne tanssiliikkeet on oppia?

T: kankea kuin rautakanki

Vierailija
6/48 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Facebook mainostaa tätä jatkuvasti ja olen harkinnut ostavani. Sanoisitteko siis että on hintansa väärti? 

Saattaa olla aika haasteellisia aluksi jäykkäkroppaiselle, mutta siinä on mm. sellainen noin tunnin kestävä one on one video jossa liikkeitä opetelleen ilman musiikkia, sitä voi katsoa ja harjoilla niin paljon kuin tarvitsee ja vaikka lyhyissä yhden tanssin pätkissä. 

Kun kotona tekee niin onneksi kukaan ei ole katsomassa mun kiemurtelua. 

Vierailija
7/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipailisin lisää kokemuksia.

Vierailija
8/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kankea! Nyt kuitenkin jo kolmas viikko meneillään ja kun aluksi en millään tajunnut kuinka liikuttaa rintakehää ja lantiota erikseen niin nyt se onnistuu jo, ei se kovin sulavaa ole vieläkään ja vaatii edelleen keskittymistä mutta ei enää mahdotontakaan.

Vyötäröltä lähtenyt viitisen senttiä tähän mennessä.

Vierailija
9/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin figure 8:in koronakaranteenin alussa pitääkseni karanteenikilot kurissa ja tämä yllätti tosi positiivisesti.

Kilot eivät vain pysyneet kurissa vaan niitä on lähtenyt yli 15, vaatekoko on kutistunut 46/48:sta 38/40:en (alaosat pienempiä) ja senttejä on lähtenyt ihan järjettömästi joka paikasta. Palaan ensi viikolla toimistoon ja luulen että kollegoilta tippuu silmät päästä kun näkevät minut..

En olisi ikinä uskonut että hauskalla tanssitreenillä saa tällaisia tuloksia aikaan, koska mikään muu ei ole ikinä tepsinyt.

Vierailija
10/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

Luin sen läpi mutta ei ole mun juttu, tiedän aiemmasta kokemuksesta ettei kolmen tunnin välein syöminen sovi mulle ja muutenkin ruokavalio näytti aika ankealta.

Kyl treenates pitäis syödä 6 pientä ateriaa päivässä.

Vierailija
11/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

Kyl treenates pitäis syödä 6 pientä ateriaa päivässä.

Höpö höpö, tai ehkä jos treenaa jotain bikinfitnessiä varten, nyt on kuitenkin kyse noin puolen tunnin tanssitreenistä.

Mulle sopii parhaiten kolme ateriaa päivässä ja yksi välipala jos on nälkä lounaan ja päivällisen välissä.

Vierailija
12/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy videoita, joilla pääsee alkuun. Ei tarvitse ostaa mitään. 

Vierailija
13/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen Kukuwa-tanssitreeniä. Siinä tanssitaan afrikkalaisia tansseja ja mäkin pysyn suurin piirtein perässä, vaikka en osaa tanssia yhtään. Ohjaajat on kannustavia ja tanssiessa tulee hiki. Youtubessa on aika paljon 15 minuutin treenejä ja muutamia pidempiä. Lisäksi heillä on joku oma sivusto, joka maksaa noin 15 euroa kuussa ja jossa on ilmeisesti tosi paljon tunteja. Mä olen pärjäillyt Youtuben videoilla, mutta olen harkinnut maksavanikin tunneista.

Mitään hienoja lukuja en voi teille antaa, kun olen normaalipainoinen, mutta mieli on aina piristynyt vauhdikkaan tanssin jälkeen. :)

Vierailija
14/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelen Kukuwa-tanssitreeniä. Siinä tanssitaan afrikkalaisia tansseja ja mäkin pysyn suurin piirtein perässä, vaikka en osaa tanssia yhtään. Ohjaajat on kannustavia ja tanssiessa tulee hiki. Youtubessa on aika paljon 15 minuutin treenejä ja muutamia pidempiä. Lisäksi heillä on joku oma sivusto, joka maksaa noin 15 euroa kuussa ja jossa on ilmeisesti tosi paljon tunteja. Mä olen pärjäillyt Youtuben videoilla, mutta olen harkinnut maksavanikin tunneista.

Mitään hienoja lukuja en voi teille antaa, kun olen normaalipainoinen, mutta mieli on aina piristynyt vauhdikkaan tanssin jälkeen. :)

Näyttää kyllä hauskalta ja varmasti energisoivaa ja hyvää kardiota, mutta jos nimenomaan vyötärön trimmausta kaipaa niin latinalaistanssit ovat siihen kyllä parempaa täsmätreeniä. 

Vierailija
15/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sen suomalaisen naisen firma?

Vierailija
16/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sen suomalaisen naisen firma?

Varmaan joo, en ole guuglettanut mutta vetäjän nimi on Jaana ja sillä on suomalainen aksentti. 

Vierailija
17/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä ole väliä miten liikkuu, kunhan liikkuu. Ihminen laihtuu, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Aika helppoa!

Vierailija
18/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä ole väliä miten liikkuu, kunhan liikkuu. Ihminen laihtuu, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Aika helppoa!

Tässä ei ollutkaan kyse laihdutuksesta vaan nimeomaan vyötäröä kaventavasta treenistä.

Minä olen normaalipainoinen mutta tosi tasapaksu, tällä olen saanut vyötäröön enemmän kaarevuutta, mitä en esim salitreenillä ole koskaan saanut aikaan.

Vierailija
19/48 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemusta?

Vierailija
20/48 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tän tänään! 

Nyt lähti lantio laulamaan :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä